Kaikki tytöt kommentoikaa kuppikoko ja onko boyfrendii
Pojat mikä on teiä mielest hyvä kuppikoko vai onko välii
KAKKI TYTÖT
20
387
Vastaukset
- Jjfbklo
70c/d. Ei oo boikaysdävää
- Hdboifrendi
75b
On ja sain sen just ja oon niiiiiiiiii onnellinen - Wantabooi
85e
Ja ei oo ku on aik reilusti pömppöö jotku tietenki tyykkää mut kukaa ei tykkää must vaa enemmä ne on mun vatsan kimpus en kestä- 24464
Jäätävän isot tissit! Ikä?
- jehpulis
75A ja ei oo poikaystävä.
- girl_02
80A ja ei oo poikkista.
- naisenalku-17
65F & kyllä on.
- tanssija01
70C, ei poikaystävää. Oon tosi urheilullinen, tanssinu yli kymmenen vuotta, joten ihme et ees ton kokoset tissit :'D
- Haluisinjutella
Onko kik
- Mminä
70D kai ja poikaystävä on tämmöselle lepakolle vaan tiellä.
- Jeminajill
Mul kuppikoko 2dl ja ei oo poikaystävää.
- KakkaaKakkaaJouJou
KAKKI tytöt??? (kakki=uloste)
- Khyl246
75B ja ei oo poikaystävää
- nollakaksiiiiiii
70A ei oo enkä haluis
- 99-tyttönenn
70D ja ei ole poikaystävää, ei ole edes kukaan poika ikinä lähestynyt.
- enolekakkityttö
70a ja on
75B eikä oo
- boyfrendi
Kaunein kuppikoko on AA ja kivat nännit. Nännien korkeus olkavarren keskellä
75 tai 80A ja ei oo poikaystävää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3671841Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek111668Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2411338Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel51940Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia402888Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.69879Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä32714Hyvää yötä mies
Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo68676- 53676
- 63673