Miksi Pattayalla tulee sellaisia teräviä paskan lemahduksia vastaan?
Haisee paskalta
25
496
Vastaukset
- näinsemenee
Tähänpä ei löydykään vastauksia.
Näkee että palsta on vain täynnä nojatuolissa matkaajia ja unelmoijia. Oikeat reissut on vielä tekemätättä.- annaskunarvaan
Kuljit onkopoika vienoon myötätuuleen matkalla Leppävirran työkkäriin...?
- Kolumbo
Itselleni kävi tossa nuorempana n 20v viiksimiehenä vähän kun aloittajalle Pattayalla. Olin vähän diskoilemassa bottalla ja niinkuin yleensä aina, lähdin yöllä taksilla kauniin naisen matkaan. Tyttö oli 19v ja asui hakaniemessä vanhempiensa lukaalissa. Vetelin siinä parastani useammankin kerran yön aikana ja tyttö huusi nautinnosta, niin että varmasti vanhemmatkin tajusivat mitä mies siellä touhuaa. Aamulla tytön isä veti frakin päällensä ja sanoi, kulkevansa joskus työmatkatkin työvaatteet päällä ja nikkasi minulle silmää. Katselin kymppitonnien arvoisia nimimiesten tauluja salin seinillä sillä aikaa kun tytön äiti keitti aamukahvit. Ihmettelin lievää vitun hajua, joka miljoona kämpässä leijaili nenääni joka paikassa. Haju ei mielestäni kuulunut tähän yhteyteen? Kahvipöydässä tyttö lähti hakemaan paperia, että voisin antaa hänelle yhteystietoni,( kännyköitä ei tuolloin ollut.) Tytön noin 40v äiti hieroi pöydän alla jalallaan etumustani ja näytti sormellaan, että hys hys. Vitun haju tuntui koko ajan hämäävästi nenässäni, Lähdin kuselle ja vessassa ollessani tajusin, että tuo vieno vitunhaju tulee omista viiksistäni. Kannattaisi aloittajankin kurkata housuihinsa, niin löytäisi suurimman osan leimahtavien paskanhajujen tuottajaan. Otin tytön kotinumeron ylös ja annoin omani. Äiti vastasi 2 päivän päästä soittooni ja sovimme treffit hotelli presidentissä hänen maksamassa huoneessa viikonloppuna, tytärtä päräytin muutamia kertoja, mutta parempia oli niin paljon, että lopetin molempien kuksimisen ja siirryin ruotsalaisiin malleihin.
- lumipardi
Kolumbo kirjoitti:
Itselleni kävi tossa nuorempana n 20v viiksimiehenä vähän kun aloittajalle Pattayalla. Olin vähän diskoilemassa bottalla ja niinkuin yleensä aina, lähdin yöllä taksilla kauniin naisen matkaan. Tyttö oli 19v ja asui hakaniemessä vanhempiensa lukaalissa. Vetelin siinä parastani useammankin kerran yön aikana ja tyttö huusi nautinnosta, niin että varmasti vanhemmatkin tajusivat mitä mies siellä touhuaa. Aamulla tytön isä veti frakin päällensä ja sanoi, kulkevansa joskus työmatkatkin työvaatteet päällä ja nikkasi minulle silmää. Katselin kymppitonnien arvoisia nimimiesten tauluja salin seinillä sillä aikaa kun tytön äiti keitti aamukahvit. Ihmettelin lievää vitun hajua, joka miljoona kämpässä leijaili nenääni joka paikassa. Haju ei mielestäni kuulunut tähän yhteyteen? Kahvipöydässä tyttö lähti hakemaan paperia, että voisin antaa hänelle yhteystietoni,( kännyköitä ei tuolloin ollut.) Tytön noin 40v äiti hieroi pöydän alla jalallaan etumustani ja näytti sormellaan, että hys hys. Vitun haju tuntui koko ajan hämäävästi nenässäni, Lähdin kuselle ja vessassa ollessani tajusin, että tuo vieno vitunhaju tulee omista viiksistäni. Kannattaisi aloittajankin kurkata housuihinsa, niin löytäisi suurimman osan leimahtavien paskanhajujen tuottajaan. Otin tytön kotinumeron ylös ja annoin omani. Äiti vastasi 2 päivän päästä soittooni ja sovimme treffit hotelli presidentissä hänen maksamassa huoneessa viikonloppuna, tytärtä päräytin muutamia kertoja, mutta parempia oli niin paljon, että lopetin molempien kuksimisen ja siirryin ruotsalaisiin malleihin.
Tutun kuuloinen juttu, taitaa olla Jallun novellipalstalta kopioitu ja lyhennetty. Sulla on aika vanhoja Jalluja jemmassa, aukeeko sivut vielä?
- mikähaiseepaskalle
Jos nyt annettaisiin tuon lapsellisen solvauksen taas olla ja palattaisiin aiheeseen miksi Pattayalla haisee paska usein?
- OutoPalsta
Se on ihan sama peen haju aivan jokaisessa Thaimaan kaupungissa kun rankkasateiden jälkeen viemärit tulvii yli, ei pelkästään Pattayalla. Olematon on jälleen tiedot Thaimaasta. Pari vuotta sitten kun olimme Huassa aivan samat tuoksut tulvien jälkeen mutta se on normaalia Thaimaassa.
Tallinassa haisi varmasti myös pee nyt kun siellä kadut tulvi.
Ihme perverssi porukkaa suomi24 Pattaya palstalla paskan haju ja toisten ulkonäkö lempiaiheita. - Anonyymi
Pattaialla on paljon suomalaisia, siinä on syy paskanhajuun
- Thaiinsinööritasialla
Pistävä paskan haju on toden totta ongelma Pattayalla. Tulisko viemäristä haju mutta miten viemärit voi olla niin päin persettä tehty?
- nuuskijalle
Miksi teidän sitten pitää kuitenkin mennä sinne paskanhajuun?
- lerppahanse
Lerppahan se siellä haisee, kun häipyy Hua Hiniin, niin haju lähtee mukanaan ja aloittaja voikin kysellä, miksi Hua Hinissä haisee.
- 5555555
Lerppa on suomessa ja sillä selvä.Mieti mikä elämä se on pyhittänyt elämänsä vihalle ja katkeruudelle.
- hamma
Onko Pattayalla jotkut 20-luvun avoviemärit kun paskan haju tulee kadulle saakka?
Ei ole kaikki kunnossa kyllä. - Leidipoin_alla
Kamala paskanhaju onkin. Pistävä ja laittaa oksennuksen kurkkuun.
- mikähaiseepaskalle
Minun anukseni on väljä leidipoikien käsittelyn jäljiltä. Paskat menee usein housuun. Siitä se lemu lähtee.
- PerseenReikäVili2010
Mulla kans.
- Totuuson
Koska vessoissa ei ole paskapaperia ja ne muutenkin toimivat heikosti.
- PattayaParadise
PerusPattayanpojalla on aina paska housussa tai ainakin paskavana kalsarissa
- Vajakkihomo2010
Mä vedän vanaa kawalla.
- Anonyymi
Onkopojan uudenvuoden rieha saavuttanut kliimaksin. Joko kysyit exältä että onko saanut kiggulssia Chiang Maissa minkä verran ja onko antanut ryhmäalennuksia?
- Anonyymi
Numerosensei, yksin tai seurassa niin aina haisee.
- Anonyymi
Kakkakepposet on mun pravuuri. Huusin eilen että saa tulla pyyhkimään mutta kun se alkoi pyyhkiä niin aloin vasta kakaskamaan, heh!
S - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kakkakepposet on mun pravuuri. Huusin eilen että saa tulla pyyhkimään mutta kun se alkoi pyyhkiä niin aloin vasta kakaskamaan, heh!
SÄitii, pyyhkimään!!
- Anonyymi
Pattayan ukoilla on oma perushajunsa, siksi eivät haista viemärin ja paskan hajua pattyallalla, jo kuukausi hua hinissä poistaa ongelman, jos muistaa käydä pesulle edes kerran viikossa.
- Anonyymi
Ai miksikö haisee? Toi Hankkijan lippiksessä kulkeva pattajaboi sanoi että tuo Järvisen pipossa hortoileva ukko on laktoosi intoleraatikko ja keliaakikko ja älyttömän kova pierenskelemään. Just ennen kuvan ottoa oli pieranssut ja tuon hankkijalippismiehen ilme kertoo kaiken. https://ibb.co/JwCZY2FB
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.364464- 481808
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151619Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2501608Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2451537Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ891130Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain481103Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331097Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2671051- 641035