Strap naisella

straponfemme

Ystäväni on homomies ja hän on muutaman kerran kertonut haluavansa että panisin häntä strap-onilla peppuun. Olen itse sinkku heteronainen. Ovatko tällaiset fantasiat tavallisia ja onko mieskaverini siis bi? Kuulemma saisin kunnian olla eka nainen, aiempaa kokemusta naisista ei tällä mukavalla miehellä ole.

7

224

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • murmör

Ei liity suoraan suuntautumiseen. Jotkut vaan tykkää. Kokeile! Uskon että itsekin tykkäät. Toki voi olla myös bi.

• hrhrtht

Homo saisi kyllä oikeaakin munaa mielin määrin niin ystäväsi on varmaan bi. Strapon on enemmän seksuaalisesti alistuvien heteromiesten juttu. Toisaalta eivät kaikki liitä siihen mitään valta-asetelmaa vaan tykkäävät vain vaihtaa rooleja.

• Straponfemme

Millaisesta strap-on -seksistä miehet yleensä pitävät? Ajattelin kokeilla hänen kanssaan. Se olis kivaa vaihtelua meille kummallekin ja haluan tyydyttää ja miellyttää häntä.

• Ei.paha

Käykää yhdessä katsomassa ja tutustumassa alan liikkeessä.

• hhrthtr

Muistat että miehen peba on aivan yhtä herkkä kuin omasikin.

• Straponfemme

Eli peppuun haluavat tykkäävät herkästä panemisesta? Pelkään että olen liian "nysvääjä" mutta ilmeisesti helläotteisuus on hyvä asia?

• Jos haluaisit minut koekaniiniksesi-olisin valmis..Treenattu bi-mies pks:lta.Postini on nimimerkkini ja suomi24.fi.Ei seksi-pyyntöjä,vain strap-onin harjoittelua..Ota yhteyttä.et kadu..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3007
    2. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      61
      2961
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2367
    4. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1863
    5. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1719
    6. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      72
      1674
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1586
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      77
      1275
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      37
      1247
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      79