Ystäväni on homomies ja hän on muutaman kerran kertonut haluavansa että panisin häntä strap-onilla peppuun. Olen itse sinkku heteronainen. Ovatko tällaiset fantasiat tavallisia ja onko mieskaverini siis bi? Kuulemma saisin kunnian olla eka nainen, aiempaa kokemusta naisista ei tällä mukavalla miehellä ole.
Strap naisella
7
242
Vastaukset
- murmör
Ei liity suoraan suuntautumiseen. Jotkut vaan tykkää. Kokeile! Uskon että itsekin tykkäät. Toki voi olla myös bi.
- hrhrtht
Homo saisi kyllä oikeaakin munaa mielin määrin niin ystäväsi on varmaan bi. Strapon on enemmän seksuaalisesti alistuvien heteromiesten juttu. Toisaalta eivät kaikki liitä siihen mitään valta-asetelmaa vaan tykkäävät vain vaihtaa rooleja.
- Straponfemme
Millaisesta strap-on -seksistä miehet yleensä pitävät? Ajattelin kokeilla hänen kanssaan. Se olis kivaa vaihtelua meille kummallekin ja haluan tyydyttää ja miellyttää häntä.
- Ei.paha
Käykää yhdessä katsomassa ja tutustumassa alan liikkeessä.
- hhrthtr
Muistat että miehen peba on aivan yhtä herkkä kuin omasikin.
- Straponfemme
Eli peppuun haluavat tykkäävät herkästä panemisesta? Pelkään että olen liian "nysvääjä" mutta ilmeisesti helläotteisuus on hyvä asia?
Jos haluaisit minut koekaniiniksesi-olisin valmis..Treenattu bi-mies pks:lta.Postini on nimimerkkini ja suomi24.fi.Ei seksi-pyyntöjä,vain strap-onin harjoittelua..Ota yhteyttä.et kadu..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan1711233Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv8010371- 514443
- 244147
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni164102Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv353896Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h573799No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol413623- 563332
- 423045