Mitä mieltä ootte Kalkaroksesta feeniksin killan jäsenenä??Ja onko teistä Kingsley Kahlesalpa hyvä??Joo ekaan kyssään ite vastaan että vähä sillain että se inhoaa Harrya ja on silti Killassa, että mitä se oikeen juonikaan??
Ja toiseen SE ON JUST HUIPPU!!!! :D
Kaikki hei!!
14
1234
Vastaukset
- SiriusMusta
No, toisaalta Kalkaros on tosi hyödyllinen... Ei se ole todellakaan kivaa, että Harry joutuu kärsimään(ei nyt ihan, mutta...) , mutta sanoisin ettei muut paljoa kuuntele jos Harry vaikka sanoisikin et Kalkaros ilvailee.. eivät he Kalkarosat erottaisi...:o No Kingsley Kahlesalpa taas... No ihan mukava äijeliini...:D
- Kingsley.Kahlesalpa
Jatkaisin sillä aiheita piisaa.... :)
Kuka teidän mielestä on seuraava TÄRKEÄ henkilö joka kuolee??Koska huhujeen mukaan joku tärkeä henkilö kuolee!!1
Itse sanoisin että se on joku Dumbledore tai Harry itse en ole aivan varma, sillä eihän kukaan varmaan voi.... :)- v-a-g-u-e
Minusta Kalkaros on tosi huippu hahmo! En tajua mikä kaikilla on sitä vastaan... Kingsley Kahlesalpa taas, hänestä emme ole kuulleet vielä paljon mitään, joten en rupea vielä mielipidettä kehittämään.
Seuraava tärkeä kuolija? Totta kai niitä kuolee ja paljon. Mutta kuka ensimmäiseksi? Veikkaisin Ronia, Dumbledorea, Billiä tai Hagridia. - v-a-g-u-e
v-a-g-u-e kirjoitti:
Minusta Kalkaros on tosi huippu hahmo! En tajua mikä kaikilla on sitä vastaan... Kingsley Kahlesalpa taas, hänestä emme ole kuulleet vielä paljon mitään, joten en rupea vielä mielipidettä kehittämään.
Seuraava tärkeä kuolija? Totta kai niitä kuolee ja paljon. Mutta kuka ensimmäiseksi? Veikkaisin Ronia, Dumbledorea, Billiä tai Hagridia.Eihän Kilta mikään Harryn fani kerho ole, vaan liittoutuma Voldemortia vastaan!
- SiriusMusta
v-a-g-u-e kirjoitti:
Seuraava tärkeä kuolija? Totta kai niitä kuolee ja paljon. Mutta kuka ensimmäiseksi? Veikkaisin Ronia, Dumbledorea, Billiä tai Hagridia....veikkaan samoja kuin sijnä eli enimmäkseen Ronia Hagridia ja Dumbledorea.
- on se
Kingsley Kahlesalpa
- SiriusMusta
..tiedetä siitä paljon mitään, mutta se on joku velho, joka kuuluu Feeniksin kiltaan, ja on joku Toffeen "henkivartija"...:D
- Hennukka-Liinukka
en itse henkilökohtaisesti tykännyt vitos kirjasta niin paljon kun oli kuvitellut.. härry siinä vain marisee koko ajan.. mutta sehän kuuluu elämään.. [tietty vaihe]
Kalkaros.. Käärmeinen opettaja.. huhuhu.. onahn nänestä hyötyä tottakai ja ei kukaan välitä vaikka harrylle hirvaileekin.. koska kaikki teitävät että kalkaros ei koskaan tosissaasnn Satuttaisi harrya.. satuttamisella tarkoitan sitä, esim voldun käskystä..
kalkaroksesta tykkäsin kahdessa ekassa kirjassa mutta muuten. enpä tiedä.. - Luna-fani
Itse en pidä Kalkaroksesta, mutta on se kai sitten ihan OK... On se Kingsley Kahlesalpa ihan OK äijä..
- Patrick Bateman
Kalkaros on koko sarjan mielenkiintoisimpia hahmoja. Varsinkin hyvikset tuppaa olemaan tosi yksitoikkoisia, Severuksessa on jotain mielenkiintoista (ja sillä oli muuten 9.1 synttärit).
- Twil
Mä olin kattovinani että sillä olisi ollut 8.1 synttärit, olisi ollut hupaisa yhteensattuma erään toisen ihailunkohteeni kanssa, mutta se siitä sitten. Hö.
- Patrick Bateman
Twil kirjoitti:
Mä olin kattovinani että sillä olisi ollut 8.1 synttärit, olisi ollut hupaisa yhteensattuma erään toisen ihailunkohteeni kanssa, mutta se siitä sitten. Hö.
Paskempi mäihä :( Jotenki tammikuu oli pieni pettymys. Olin odottanut jotain tyyliin, "6.6" :D
- Twil
Eipä siitä Kingsleystä vielä osaa paljon mitään sanoa,muutaman kohtauksen perusteella.
Mutta Kalkaros Killassa on musta suorastaan sopivaa. Latistais Kalkarosta jos se ei tekisi mitään "hyvisten" puolella, nyt siitä nimenomaan ei ota selvää että millä puolella se on, vai onko millään. Hyvä niin. - Anonyymi
Kalkaros on hyvä uskokaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3178123Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne996369Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1743673- 702440
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402430- 422204
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222176Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962014- 831877
- 481575