Moikka! Haen naispuolista seuraa Turun alueelta tai sen lähettyviltä. Olen 17 vuotias BI nainen Turusta (1.5 kuukauden päästä 18vuotias). Minulla on ruskea liukuvärjätty tukka (päältä ruskea & blondi latvoista). Minulla ei ole tatuointeja, mutta lävistyksiä löytynee napakoru sekä korvikset jos niitä voi oikein lävistykseksi sanoa :) Olen aika pitkä (171cm)..... Voin kertoa lisää vaikka sähköpostin yms puolella.
- Hakusessa 17-20vuotias nainen!! :) Jos kiinnostaa kommentoi alle ja kerro esimerkiksi sähköposti (tai jos ei halua sähköpostia julkasta voin myös itse sen antaa :) ! )
Naispuolista seuraa vailla? TURKU / LÄHIALUE!!!!!!
BI-NAINEN
3
216
Vastaukset
- 17vturku
Jos luet 17v transnaisen tarpeeks naiseks ni laita jottai mihi otan yhteyt :) en haluu laittaa ite mitää ettei joku äijä tavottele mua fetissikseen :P
Moikka tääl 23w nainen vailla seuraa :) ota yhteyttä [email protected] jos haluat jutella lisää :)
- Ehkäbi
Moi, olisko täällä toista juttuseuraa ja kokemuksia kaipaavaa naista? Olen 25v, naisellinen, itsestäni huolehtiva rilluttelija kanta-hämeestä. Olen parisuhteessa miehen kanssa, mutta kaipaisin hieman naisenkin kosketusta...
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824797- 1882128
- 1321802
- 1751435
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161301ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj191175- 351106
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3131030- 781003
- 541003