Meillä pientila myynnissä ja ei todella hinnalla pilattu mut ei vaan mene. No mielessä kävi et laitetaan sitten vaikka vuokralle koska kalliiksi tulee seisottaa tuolla kun laina pyörii ym kulut. No eipä tuo sit niin yksinkertaista ollutkaan, kaiken maailman veroja kun pitää mkasaa ni miinukselle menee. Annetaan siis olla tyhjillään ja pitänee sopia pankin kanssa et jos viel korkoja vaan maksella. Ei oo Suomessa halpa asua.
Pattitilanne
7
203
Vastaukset
- kjhkjhiihlhj
Pudota hintaa, menee kyllä kaupaksi.
Tai maksa korkoja ja käy täällä vinkumassa. - Sofi353
No jos kerran noin tuon esität ni..... taidan maksella korkoja ja vinkua täällä 😆
- jjbnbnbhbjhvjhj
Puolita hinta.
- AinaMenee
Jos hinta on kohdallaan, niin aina menee kaupaksi.
Joten pyydät ylihintaa. - kkcdjdcdjk
Mulla ku tämmönen rakas rintamamiestalo ja kun on niin hyvä niin miljuuna pitää saada.
Ei voi suomessa halvalla myydä. En myy vaikka ollenkaan. Nissanista -98 pitää saada 35000e. - Osakesijoittaja
Kaiken maailman veroja. Pääomatulo,vuokratuloista menee 30% veroa 30000 tuhanteen asti sen jälkeen 34%.Miten se vuokratulo voi mennä miinukselle?
- Vaihtaja
Missäpäin Suomea pientilasi on? Tulisiko kysymykseen ehkä vaihto osakkeeseen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503724
- 1053385
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342691Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262358- 201849
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51749- 1841712
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841437- 271357
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91178