Hei viisaammat! ostin huutokaupasta vm 2000 Almeran, johon toistaiseksi (1kk) tyytyväinen, mutta cabiinin ikkunat tuppaa sateella huurtumaan sivuilta/takaa. sisäkierto ei päällä. Sisäilman ilmasuodatin vaihdettu.
KYSYMYS:mitä kautta sisäilman oletetaan poistuvan?
KYMYSYS ILMANVAIHDOSTA
2
157
Vastaukset
- skfklslfdkldskl
Luultavasti takapuskurin päiden alla on ilmanpoistoventtiilit eli takakyljen alaosassa puskurin takana piilossa. Saattaa näkyä jos purat tavaratilan sivuverhoukset.
Jos autossa ei ole ilmastointia niin kostealla kelillä ei ole mitenkään epätavallista että takana pyrkii ikkunat pysymään huurussa. Voit koettaa "kuivata" ilmaa kääntämällä vähän lämmityslaitetta päälle mutta tietysti auton sisätilat lämpenee siinä samalla.
Voit myös kokeilla suunnata ilmanvaihtoa "kasvoille" päin että suurin ilmamassa tulisi kojetaulun suulakkeista jos vaan tuulilasi pysyy huurteettomana tässä asennossa ja ohjailla vielä suulakkeilla niin että ilmavirta huuhtoisi laseja. Tietysti ongelmana on että sieltä ei tule sen kuivempaa ilmaa kuin mikä on ulkoilman kosteus jollei kosteus sitten haihdu kuuman lämmityslaitteen kennon läpi tullessaan.
Ilmastointilaite on siitä hyvä että se vie huurteet laseista nopeasti pois vaikka sinänsä viilennystä ei kaivattaisikaan. - joson
Ilimastointi päälle, niin lähtee kosteus, kuin kuppa töölöstä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854970- 962853
- 432816
- 1992402
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj282014- 1331959
- 1781570
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161501Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51329Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3681311