Oon vaan tässä miettiny et onks tää vaa murrosikää kun mua älkaa ärsyttää pelkkä mun äidin hengen veto? Siis iskänkaa ei oo mitää ongelmaa mut siis jos mun äiti puhuu mulle iha normaaleista asioista nii jossain kohtaa alkaa vituttaa ja jos iskä puhuu normaaleist asioist nii ei mitää.... Siis tottakai mää välitän mun äidist mut siis mua ärsyttää jopa kun se aivastaa xddd onks muilla?
Vitutus 10000%
8
379
Vastaukset
- hgyu5tchjj
Ihan normaalia, et oo ainoa
- 14w
juuh, kaikki mitä vanhemmat sanoo tuntuu väärältä :D
- Kyllästynyt01
Onko normaali jos käytän vielä yöllä vaippoja
En usko, että olet aloittaja. Mitä jos menisit fetissijuttujen kanssa tuonne leikit ja fetissit - palstalle.
- Kyllästynyt01
Nyt kuule vittuun vaippatrollari täältä! Koitetaan keskustella ja sä tuut väliin huutamaan mun nimellä!
- snif
Kumpaa sukupuolta olet? (siis se on tärkeätä että voi antaa neuvoja)
- Ksjsldhkwjsk
Onko normaalia että mua vitusti vitutta että sua vittu vitutaa ja sen takia mua vituttaa?
- JimCurry
Onko normaalia että sun vittu vituttaa mua vittu niin vitun vitusti että voisit vittu painua vittuun vittuinesi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.4213042IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk1052186- 1731842
Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen
Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten181774Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1051649Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää4591278- 1481207
Vastuunkantoa
Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu541143Ruohonpolttoa Suomussalmella
Poikaporukka oli kuullut että ruohonpoltto on muotia, joten Kirkkopuistossa oli tekoruohoa poltettu. Ketkä liene asialla441012- 381009