Eläinkaupassa sanottiin että hamsteri oli tyttö mutta alkaa näyttää siltä että hamsteri on poika.
Mitä teen oti pari kuvaa mutta en itse ole minkäänlainen professori joten en erota noista sukupuolista mitään
tyttö vai poika "hamsteri
hämmästynytKumpi
3
307
Vastaukset
- Sedä
Eipä sillä lemmikin kanssa juuri ole väliäkään mitä sukupuolta Se on, mutta toki voit käyttää sen eläinlääkärillä näytillä niin asia selviää. Jatkossa ei kannata samasta kaupasta ostaa jos ei ole asiantuntemus kunnossa. Suosi mieluummin hyvää (hamsteriyhdistyksen virallista) kasvattajaa! :)
- ekekdk
Mulle sanottiin eläinkaupassa, että hamsterini on tyttö, mutta 1v. iässä tunnistimme sen pojaksi. Pojalla on keskellä vatsaa hajutauhanen, joka tuottaa keltaista nestettä.
- ekekdk
Tarkoitan hajurauhanen :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683228Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91871- 1131772
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241259- 1291058
- 991002
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936- 84879
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6875