Hotelli Splitissä ja Hvarissa

NytTuonne

Olen alkusyksystä lähdössä Splitiin ystäväni kanssa. Näyttää olevan jo kovasti hotellit varattuna. Majoittuisimme mielellään lähelle keskustaa aamiaisella. Onko Sinulla jotain hyvää kokemusta?
Ajattelimme piipahtaa myös Hvarilla ja yöpyä siellä mahdollisesti. Hyvää hotellia sieltäkin Hvarin kaupungista kyselisin. Tai ei siellä nyt kovin paljon mahda ollakaan. Kiitos !

5

190

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matkuli

      Esim booking com suositukset kannattaa lukea tarkkaan. Kuvissa kaikki on isompaa ja hienompaa, mutta kuluttajien mielipiteitä kannattaa lukea.

      Hotelleja on suhteessa vähemmän mutta apartmentteja löytyy. Täytyy huomata että kaupunki on hyvin vanha, eikä uusia rakennuksia juuri ole ts. vanha talo ei ole huono asia tässä kaupungissa.

    • NytTuonne

      Kiitos matkuli. Split varattu, mutta lyhyt pisto Hvarile vailla hotellia.

      • hvariin

        Kun pääset Hvariin perille, niin bussin edustalla on paljon majapaikan tarjoajia. Hvar on kyllä aika nopeasti kierretty. Lähdimme aamulla aikaisin ja Splitissä takaisin puolilta öin. Toki jos haluaa kiertää saarta hieman enemmän, eikä vain tutustua Hvarin kaupunkiin, niin silloin yöpyminenkin on paikallaan. Itse vuokrasimme veneen ja kiertelimme siellä saaria ja jäi vielä kivasti aikaa kaupukiin tutustumiseen.


      • NytTuonne
        hvariin kirjoitti:

        Kun pääset Hvariin perille, niin bussin edustalla on paljon majapaikan tarjoajia. Hvar on kyllä aika nopeasti kierretty. Lähdimme aamulla aikaisin ja Splitissä takaisin puolilta öin. Toki jos haluaa kiertää saarta hieman enemmän, eikä vain tutustua Hvarin kaupunkiin, niin silloin yöpyminenkin on paikallaan. Itse vuokrasimme veneen ja kiertelimme siellä saaria ja jäi vielä kivasti aikaa kaupukiin tutustumiseen.

        Siis vuokrasitte veneen. Minkä tyyppisen veneilyn?


      • hvariin

        Itse en tiedä paljon veneistä, mutta siinä oli sellaiset ilmatäytteiset reunat, meni sulavasti aallokossa. Yhdelle saarelle kun rantauduttiin, niin ravintolan pojat olivat varmistamassa rantautumisen. Ilmeisesti veneitä vuokrataan melko huolettomasti jokaiselle ja päättelin, että esim. kivet eivät ole samanlainen uhka kuin Suomessa. Tosin miesystäväni on kokenut veneilijä ja osasi seurata luonnon merkkejä, ettei mennä matalikolle. Hvarissa saa myös kuljetuksen saarille ja todennäköisesti hakevat poiskin :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2870
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2430
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2210
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      2022
    5. 171
      1852
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1846
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1797
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1736
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1539
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe