haluan keijuksi

eve-emilia

Moi! Oon 13.v tyttö. Onko mahdollista muuttua keijuksi? Haluaisin olla kuten winx. Uskon taikuuteen.

69

5003

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eve-emilia muutut keijuksi niin että googletat miten tulla keijuksi vastaukse.fi siellä on ohjeet ikäväkyllä loitsu englanniksi se tulee sanoa ääneen ja loitsu pitää tehdä salaa kenenkään tietämättä loitsu menee näin tarvikkeet vettä jauhoja sokeria kuppi hiekkaa pieni kivi pieni pala paperia 1 laita vesi mukiin 2 laita jauhot ja sokeri sekoita käsin 3 pieni pala paperia ja sen päälle pieni kivi ja hiekkaa 4 laita paperi kiinni ettei näy 5 hio käsissi paperia jonka sisällä on kivi ja hiekkaa. 6 upota varovasti kupiin paperi 7 sano taikasana iam best (valitsese siipiesi väri ja voimansiirto maksimissaan 3 erikois voimaa) i am FAYRY 8 pidä purkkia 5 päivää ja 5 yötä. Suluissa olevaa osaa ei poisteta vaan valitset niihin siipiesi värin ja voimansiirto englanniksi. 9 loitsu toimii et muutu heti keijuksi muutut keijuksi viikossa huom ssaat siipesi piilotettua jpos sanot wow ja kun haluat siipesi taas esiinniin sano taas wow. Olen tyytyväinen serkkuuni joka kertoi tämän olen itse kokeillut loitsuja ja se muutti minut silleen. Että sain ssateenkaaren väriset siivet itselleni ja aina kun kastut minullebä kasvaa pyrstö jalkojen tilalle ja saan siipeni esiiin ja piiloon sanomalla wow voin lentää siivillä korkealle ja olla veden alla ikuisuuksia ja siipeni ovatbselässäni ne lähtevät multa Keski selästä. Uin pyrstöni ja siipienikaan veden alla pystyn jopa sukeltamaan yli 100000 merin päähän. Jossa valtakuntasi on.

      • Eve-emilia

        Kiitos! Aijjon koittaa joskus kun on hyvä hetki


      • Eve-emilia

        Toivottavasti tämä toimii :D


      • Eve-emilia

        Must tuntuu että se toimi tai jotain kun tuntuu niin oudolta😅😅


      • Eve-emili

        Okei ei se toiminu😅


      • Anonyymi

        Onko tämä totta. Haluisin olla keiju prinssi ja saada oman pörriäisen millä lentää ja oman kypärän ja siivet


      • Anonyymi
        Eve-emilia kirjoitti:

        Must tuntuu että se toimi tai jotain kun tuntuu niin oudolta😅😅

        Saako kukaan nähdä sua keijuna


      • Anonyymi

        Toimiiko toi oikeesti


      • Anonyymi

        Toimiiko en usko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tämä totta. Haluisin olla keiju prinssi ja saada oman pörriäisen millä lentää ja oman kypärän ja siivet

        On jos toimii ootko mun mies
        ☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saako kukaan nähdä sua keijuna

        Joo saa


      • Anonyymi

        Ei tää toiminut😢


      • Anonyymi

        ÄLÄ VALEHTELE KOKEILIN TOTA EI TOIMINUT!!!!!!!!!


      • Anonyymi

        Ei tämä toiminut vaikka tein noin miksi😕


      • Anonyymi

        Toi ei toimi koitin googletin vastaukset.fi ja siinä luki se ei ole mahdollista ja kun tein ton jutun mitä sanoit tuli vaan hometta ÄLKÄÄ KOKEILKO!


    • Olen-keiu

      Olen keiju. 🦄 👻

      • Eve-emilia

        Oletko?


      • Anonyymi

        Vau lähetä kuva


    • läskipallo

      Minä olen pohjoisten erämaiden läski keiju!

    • olethyvätyyppi

      et voi muuttua.nyt juuri olet astumassa todellisuuteen.ja se ei aina ole mukavaa.mut ole se mikä olet.olet ihan hyvä tyyppi.tsemppiä

    • Tulenkeiju

      Hei! Olen 16 vuotias tyttö. Olen keiju, ja ohjaan tulta. Hyvä että uskot taikuuteen, muuten seuraava ohje miten päästä keijuksi ei toimi. Itse olen ollut koko elämäni ajan keiju mutta huomasin sen vasta 15 vuotiaana. Kaverini teki tämän ohjeen ja muuttui, hän hallitsee vettä
      1. Sulje verhot, ja muut valon lähteet
      2. Tee suolalla leivinpaperin päälle risti
      3. Mene polvilteen maahan, muista et saa ajatella mitään muuta kuin keijuksi muuttumista!
      4. Lausu kaksi kertaa "Minä uskon keijuihin"
      5. Valitse voimasi, siipienvärisi.
      6. Odota viisi minuuttia, ja sulje silmäsi. Seuraavana päivänä sinulla om voimat

      • Anonyymi

        Koitin sitä nyt tuntuu oudolta😅KUMPA tämä toimisi❤️


      • Anonyymi

        Mistä huomaan, että minulla on voimat


      • Anonyymi

        Voiko sit muuttua niinku winx et sanot jotain ja sitte sä saat siivet ja kun sanot jotain niin sun siiven lähtee


      • Anonyymi

        Toimiiko tämä. Haluisin ollakeiju prinssi


      • Anonyymi

        Toimiiko tämä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koitin sitä nyt tuntuu oudolta😅KUMPA tämä toimisi❤️

        Siis ku tos lukee sulje silmät, tarkottaako se sitä että pitää mennänukkuu vai että pitää pitää hetken silmii kii??????


      • Anonyymi

        Kuinka monta voimaa saa


      • Anonyymi

        Pitääkö voimat ja siipien väri sanoo äänee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koitin sitä nyt tuntuu oudolta😅KUMPA tämä toimisi❤️

        Onko toi toiminut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä huomaan, että minulla on voimat

        Sano wow


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis ku tos lukee sulje silmät, tarkottaako se sitä että pitää mennänukkuu vai että pitää pitää hetken silmii kii??????

        Että pitää silmiä kiinni 5min


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitääkö voimat ja siipien väri sanoo äänee

        Joo


      • Anonyymi

        Elä valehtele ei se muullakaan toiminut😡 toi on ilkeetä


      • Anonyymi

        Miksi mulla ei oo voimia sanoit että aamulla saisi voimat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elä valehtele ei se muullakaan toiminut😡 toi on ilkeetä

        Niin ihan oikeesti se lupas


      • Anonyymi

        Ois paras toimii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi mulla ei oo voimia sanoit että aamulla saisi voimat

        En tiiä ei mullakaan toimi


    • Älkääkertokokelekään

      Olen keiju mutta en voi paljastaa henkilöllisyyttäni.. se ei olisi kenellekkään hyväksi. Pienet lapset luulee että on keijuja ja.. niin.. olisi kyllä mahdollista että muuttaisin sut mutta.. minun täytyy pysyä salassa! Ainoat mitä voin kertoa on että keijuksi tuleminen ei ole mahdollista noin vain! Itse tarvitsin monta nolausta, uhrausta, kokemusta ja uskoa! Lisäksi ne täytyy tehdä useasti ja hyvin! Et välttämättä saisi vaikka olisitkin keiju.. niin.. se mitä et saisi VÄLTTÄMÄTTÄ on.. kaikki mitä pyysit. Voit olla keiju ja mennä keijumaassa (ei enempää spoilauksia keijumaasta) mutta et välttämättä saa jokaista bakteeria mitä pyydät! Jos olet varma päätöksestä sinun tulee oikeasti uskoa ja miettiä! Toki tää on ihanaa ja kaikkien unelma.. mutta huomioi huonot puolet.. joita et saa tietää.....

    • Älkääkertokokelekään

      Ja jos pyydät henkilöllisyyttäni.. niin..
      En ole valmis siihen.. harkinnassa on mutta nykyinen elämä on kivaa.

    • Älkääkertokokelekään

      Vaikka kukaan ei tiedä keijumaasta.. eikä miltä se näyttää.. silti.. varmaan haluaisit sinne? On 2 vaihtoehtoa!
      Kaikista helpoin keino on.. OLLA KEIJU! Pääset milloin vain keijumaahan ja siihen on kolme timanttia jotka täytyy muistaa.. ja ne helpottavat hilkutisti tavoitettasi..
      1. Kärsivällisyys. Sinulla voi mennä kauan saada tavoitteesi.
      2. Usko.. älä lopeta uskomista!
      3. Mielikuvitus. Voit kuvitella tavaroita taikaesineiksi tai kuvitella miltä näyttäisit keijuna! (Mä lupaan.. kauniilta!)
      Toinen vaihtoehto on vaikeampi.. sinun täytyy yrittää päästä sinne. Sinne pääsemiseen tarvitset edellämainittuja timantteja! Voit myös kuvitella paikkoja jossa voisi olla portti sinne!
      Mutta mistä tiedät oletko tulossa keijuksi?!
      Noh.. Unet auttavat tosi paljon selvittämään sitä! Jos näet unta jossa lentelet ja kun heräät sanot mielessäsi "Olipas ihana uni" voit todeta että olet lähellä.. vaikka et muistaisi miltä näytit unessa ja millaiset siivet sinulla oli.. ei haittaa. Seuraava unesi joka liittyy taikuuteen voi kertoa voimasi! Eli et siis voi välttämättä päättää voimaasi, mutta voimasi tulee olemaan hyvä!

    • Anonyymi

      Et voi muuttua oot sekasin mutta hyvä kun uskot taikuuteen

    • Anonyymi

      Aloitus on provo. Kukaan ei voi täällä todistaa itsestään mitään.

    • Anonyymi

      Minä olen muuttunut keijuksi ,keijuna läpi elämän osasin välttää ja olla näkymätön ahneiden ja pyrkyri ihmisten maailmassa.Ylivoimaisen isoja ja vaikeita urakoita pienellä rahalla koettivat teettää.Ahneita ja itsekkäitä ihmisiä.Opin keijuna olemaan näkymätön vaikka olin näkyvä.Näin olen saanut keijutella tyhmien ja läpimätien ihmisten siivellä .Keijuna oppii.

      • Anonyymi

        Miten sä muutuit


    • Anonyymi

      Antamalla toisenkin elää.

      • Anonyymi

        Eli mitä tarkoitat


    • Anonyymi

      Hei nykyään 19.v tyttö! Muutuitko Keijuksi ja miten teit sen? Pierasiko Annika Saarikko suuhusi?

      • Anonyymi

        Joo se pieras


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo se pieras

        Ihanaa! Miten oikein sait Annikan piereskelemään sun suuhus? Mäki haluun täyttyy Annikan pierulla ja muuttuu keijuksi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa! Miten oikein sait Annikan piereskelemään sun suuhus? Mäki haluun täyttyy Annikan pierulla ja muuttuu keijuksi!

        Äänestin sitä. Sit se kiitti ja pieras.


    • Anonyymi

      Haluaisin olla keiju ja olen taikauskoinen ja toivon kovasti että voisin olla keiju. Ja onko se edes mahdollista?

      • Anonyymi

        On se! Syö kuusi pakettia Keiju-margariinia ja pyydä Annika Saarikolta että pieraisee suuhusi. Olosi kevenee niin että lähdet lentoon ja sinusta tulee keiju.


      • Anonyymi

        Katotaan tee noi jutut


    • Anonyymi

      Haluaisin että saisin keijun siivet ja pystyisin lentämään näin siitä unta ja kaikkee🧚‍♂️SE OIS PARASTA❤️🤩

    • Anonyymi

      Tein sun jutun toimiiko se viikon päästä haluun keijuksi

    • Anonyymi

      Syö teippiä niin muutut keijuksi

    • Anonyymi

      On kato mun juttu 🤗

    • Anonyymi

      Pliis haluan olla keiju kun oon haaveillut siitä aina

    • Anonyymi

      Moi Miten olla keiju

    • Anonyymi

      Niin mäkin uskon taikuuteen en tiedä voiko mutta toivottavasti voi

    • Anonyymi

      Moi oon vähä alle sun iän ja nään joskus niit keiju videoita mut siinä niil ei oo siipiä vaa ne vaa lentää

    • Anonyymi

      Olet edelleen 1940 luvun alkupuolella syntynyt karjalaisjässikkä.

      Noinko paha oli Stalinin kosto suomalaisia kohtaan?

    • Anonyymi

      En tarkota pahalla mut siis uskottoke te oikeesti et ootte keijuja vai onks tää vaan esitystä kosk en oo varma?

    • Anonyymi

      Uskon taikuuteen ainoa tavoitteeni on tulla keijuksi onko se mahdollista?Se on unelmani Mutta...... Mikään ei ole toiminut?

    • Anonyymi

      Kysyn vain mutta uskotteko okeasti keijuihin vai mitäää?
      Oletteko koskaan nähnyt ihmisellä siipiä tai lentävän jos ette niin tuskin keijuja on........
      Siis miten keijuksi muka muuttuu sokerin ja jauhojen avulla.... Ei niitö ole olemassa valitettavasti

    • Anonyymi

      Ja miten aloittaja todistaa yhtäkään väitettään esim. iästään?

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9970
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      409
      4353
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      2996
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2855
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2658
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2654
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1845
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      71
      1700
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1620
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe