haluan keijuksi

eve-emilia

Moi! Oon 13.v tyttö. Onko mahdollista muuttua keijuksi? Haluaisin olla kuten winx. Uskon taikuuteen.

31

2072

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • topiolavi

Eve-emilia muutut keijuksi niin että googletat miten tulla keijuksi vastaukse.fi siellä on ohjeet ikäväkyllä loitsu englanniksi se tulee sanoa ääneen ja loitsu pitää tehdä salaa kenenkään tietämättä loitsu menee näin tarvikkeet vettä jauhoja sokeria kuppi hiekkaa pieni kivi pieni pala paperia 1 laita vesi mukiin 2 laita jauhot ja sokeri sekoita käsin 3 pieni pala paperia ja sen päälle pieni kivi ja hiekkaa 4 laita paperi kiinni ettei näy 5 hio käsissi paperia jonka sisällä on kivi ja hiekkaa. 6 upota varovasti kupiin paperi 7 sano taikasana iam best (valitsese siipiesi väri ja voimansiirto maksimissaan 3 erikois voimaa) i am FAYRY 8 pidä purkkia 5 päivää ja 5 yötä. Suluissa olevaa osaa ei poisteta vaan valitset niihin siipiesi värin ja voimansiirto englanniksi. 9 loitsu toimii et muutu heti keijuksi muutut keijuksi viikossa huom ssaat siipesi piilotettua jpos sanot wow ja kun haluat siipesi taas esiinniin sano taas wow. Olen tyytyväinen serkkuuni joka kertoi tämän olen itse kokeillut loitsuja ja se muutti minut silleen. Että sain ssateenkaaren väriset siivet itselleni ja aina kun kastut minullebä kasvaa pyrstö jalkojen tilalle ja saan siipeni esiiin ja piiloon sanomalla wow voin lentää siivillä korkealle ja olla veden alla ikuisuuksia ja siipeni ovatbselässäni ne lähtevät multa Keski selästä. Uin pyrstöni ja siipienikaan veden alla pystyn jopa sukeltamaan yli 100000 merin päähän. Jossa valtakuntasi on.

• Eve-emilia

Kiitos! Aijjon koittaa joskus kun on hyvä hetki

• Eve-emilia

Toivottavasti tämä toimii :D

• Eve-emilia

Must tuntuu että se toimi tai jotain kun tuntuu niin oudolta😅😅

• Eve-emili

Okei ei se toiminu😅

• Anonyymi

Onko tämä totta. Haluisin olla keiju prinssi ja saada oman pörriäisen millä lentää ja oman kypärän ja siivet

• Anonyymi
        Eve-emilia kirjoitti:

Must tuntuu että se toimi tai jotain kun tuntuu niin oudolta😅😅

Saako kukaan nähdä sua keijuna

• Anonyymi

Toimiiko toi oikeesti

• Anonyymi

Toimiiko en usko

• Olen-keiu

Olen keiju. 🦄 👻

• Eve-emilia

Oletko?

• läskipallo

Minä olen pohjoisten erämaiden läski keiju!

• olethyvätyyppi

et voi muuttua.nyt juuri olet astumassa todellisuuteen.ja se ei aina ole mukavaa.mut ole se mikä olet.olet ihan hyvä tyyppi.tsemppiä

• Tulenkeiju

Hei! Olen 16 vuotias tyttö. Olen keiju, ja ohjaan tulta. Hyvä että uskot taikuuteen, muuten seuraava ohje miten päästä keijuksi ei toimi. Itse olen ollut koko elämäni ajan keiju mutta huomasin sen vasta 15 vuotiaana. Kaverini teki tämän ohjeen ja muuttui, hän hallitsee vettä
      1. Sulje verhot, ja muut valon lähteet
      2. Tee suolalla leivinpaperin päälle risti
      3. Mene polvilteen maahan, muista et saa ajatella mitään muuta kuin keijuksi muuttumista!
      4. Lausu kaksi kertaa "Minä uskon keijuihin"
      5. Valitse voimasi, siipienvärisi.
      6. Odota viisi minuuttia, ja sulje silmäsi. Seuraavana päivänä sinulla om voimat

• Anonyymi

Koitin sitä nyt tuntuu oudolta😅KUMPA tämä toimisi❤️

• Anonyymi

Mistä huomaan, että minulla on voimat

• Anonyymi

Voiko sit muuttua niinku winx et sanot jotain ja sitte sä saat siivet ja kun sanot jotain niin sun siiven lähtee

• Anonyymi

Toimiiko tämä. Haluisin ollakeiju prinssi

• Anonyymi

Toimiiko tämä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis ku tos lukee sulje silmät, tarkottaako se sitä että pitää mennänukkuu vai että pitää pitää hetken silmii kii??????

• Anonyymi

Kuinka monta voimaa saa

• Anonyymi

Pitääkö voimat ja siipien väri sanoo äänee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko toi toiminut?

• Älkääkertokokelekään

Olen keiju mutta en voi paljastaa henkilöllisyyttäni.. se ei olisi kenellekkään hyväksi. Pienet lapset luulee että on keijuja ja.. niin.. olisi kyllä mahdollista että muuttaisin sut mutta.. minun täytyy pysyä salassa! Ainoat mitä voin kertoa on että keijuksi tuleminen ei ole mahdollista noin vain! Itse tarvitsin monta nolausta, uhrausta, kokemusta ja uskoa! Lisäksi ne täytyy tehdä useasti ja hyvin! Et välttämättä saisi vaikka olisitkin keiju.. niin.. se mitä et saisi VÄLTTÄMÄTTÄ on.. kaikki mitä pyysit. Voit olla keiju ja mennä keijumaassa (ei enempää spoilauksia keijumaasta) mutta et välttämättä saa jokaista bakteeria mitä pyydät! Jos olet varma päätöksestä sinun tulee oikeasti uskoa ja miettiä! Toki tää on ihanaa ja kaikkien unelma.. mutta huomioi huonot puolet.. joita et saa tietää.....

• Älkääkertokokelekään

Ja jos pyydät henkilöllisyyttäni.. niin..
      En ole valmis siihen.. harkinnassa on mutta nykyinen elämä on kivaa.

• Älkääkertokokelekään

Vaikka kukaan ei tiedä keijumaasta.. eikä miltä se näyttää.. silti.. varmaan haluaisit sinne? On 2 vaihtoehtoa!
      Kaikista helpoin keino on.. OLLA KEIJU! Pääset milloin vain keijumaahan ja siihen on kolme timanttia jotka täytyy muistaa.. ja ne helpottavat hilkutisti tavoitettasi..
      1. Kärsivällisyys. Sinulla voi mennä kauan saada tavoitteesi.
      2. Usko.. älä lopeta uskomista!
      3. Mielikuvitus. Voit kuvitella tavaroita taikaesineiksi tai kuvitella miltä näyttäisit keijuna! (Mä lupaan.. kauniilta!)
      Toinen vaihtoehto on vaikeampi.. sinun täytyy yrittää päästä sinne. Sinne pääsemiseen tarvitset edellämainittuja timantteja! Voit myös kuvitella paikkoja jossa voisi olla portti sinne!
      Mutta mistä tiedät oletko tulossa keijuksi?!
      Noh.. Unet auttavat tosi paljon selvittämään sitä! Jos näet unta jossa lentelet ja kun heräät sanot mielessäsi "Olipas ihana uni" voit todeta että olet lähellä.. vaikka et muistaisi miltä näytit unessa ja millaiset siivet sinulla oli.. ei haittaa. Seuraava unesi joka liittyy taikuuteen voi kertoa voimasi! Eli et siis voi välttämättä päättää voimaasi, mutta voimasi tulee olemaan hyvä!

• Anonyymi

Et voi muuttua oot sekasin mutta hyvä kun uskot taikuuteen

• Anonyymi

Aloitus on provo. Kukaan ei voi täällä todistaa itsestään mitään.

• Anonyymi

Minä olen muuttunut keijuksi ,keijuna läpi elämän osasin välttää ja olla näkymätön ahneiden ja pyrkyri ihmisten maailmassa.Ylivoimaisen isoja ja vaikeita urakoita pienellä rahalla koettivat teettää.Ahneita ja itsekkäitä ihmisiä.Opin keijuna olemaan näkymätön vaikka olin näkyvä.Näin olen saanut keijutella tyhmien ja läpimätien ihmisten siivellä .Keijuna oppii.

• Anonyymi

Miten sä muutuit

• Anonyymi

Antamalla toisenkin elää.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tehdä juhannuksena?

Mitä 37v sinkkumies voi tehdä juhannuksena? On varmaan jo liian vanha festareille pitäisikö tyytyä vaan paikalliseen?
      Juhannus
      89
      4303
    2. Miehiltä puuttuu solidaarisuus toisia miehiä kohtaan

Kun me too-naiset hyökkäävät raukkamaiset Wille Rydmanin kimppuun vain ani harva mies asettuu Rydmanin tueksi. Sama on nähty aikaisemminkin me too- ta
      Maailman menoa
      213
      3472
    3. Iiris Suomelan kuva

Senaattori Jarno Vähäkainu otti sensuellin kuvan Iiris Suomelasta eduskunnan kuppilassa. Kuvassa Iiriksen reisi näkyy melkein pimppiin asti. Kuvasta n
      Kajaani
      108
      2640
    4. Suomen huutokauppakeisari tulee taas! Vieraina Auri Kananen, Sointu Borg, Pate Mustajärven tytär...

Aki ja Heli Palsanmäki ovat nousseet koko Suomen kansan tuntemiksi julkkiksiksi Suomen huutokauppakeisari -ohjelman myötä. Nyt tätä koko kansan viihd
      Kotimaiset julkkisjuorut
      46
      2137
    5. Juhannus pilalla

Kun en sua nää... 😥 tarkoitus oli että oisin huumorilla vihjaissut sulle että käskepäs mut käymään kahvilla jolla olisin viestinyt sulle että kyllä m
      Ikävä
      71
      1696
    6. Mikä/ mitkä lause(et)on se

Joka jäänyt mieleesi kaivattusi suusta?
      Ikävä
      61
      1331
    7. Ässät feikki ero

Stefanhan se siellä Sonjan ja Sofian juhannus kuvien taustalla. Kaksi tyhmää naista ja vielä tyhmempi mies. Oliko tämä ero vain epätoivoinen yritys sa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      63
      1085
    8. Juhannus Oulussa 2022

Onko Oulussa juhannuskokkoja huomenna kun huomenna on juhannusaatto jolloin kokkoja on ollut tapana polttaa ja julhia juhannusta?
      Oulu
      4
      1001
    9. Martinan tulevat kisat.

Kyllä nyt odotukset korkealla.Niin paljon aikaa kun nainen laittaa urheiluun ja itsensä hoitoon niin kyllä pitäisi joku sijoitus tulla. Martina on sit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      794
    10. Vanhanen haluaa VKK:n varapuheenjohtajalle porttikiellon eduskuntaan

Näin yritetään heikentää VKK:ta, joka uhkaa suuria puolueita, koska on ainoa puolue, joka ajaa kansan asiaa. https://yle.fi/uutiset/3-12507990
      Maailman menoa
      310
      727
    Aihe