Rintojen koko

Alottaja

Minkä kokoset rinnat on normaalit sellaselle n.160cm pitkälle ja 45-50kg painoselle 13.v tytölle? Mietin et onko mun rinnat tosi pienet kun ne on vaan vajaa A:n kokoset, ku A:kin on liian iso et siihen jää vähän väliä.? Tietääks kukaan mistä saa sellasii pienempii rintsikoita jotka on kuitenki sellaset kunnon ettei vaan sellaset lasten topit, (jotka on mulle kai liian pienet tai jtn.)

7

240

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tissinainen

Moi! Mulla oli samaa kokoluokkaa sun ikäsenä. Ensimmäiset rintsikkani ostin lindexistä, kokoa 65AA. Eli pienin koko. Uskoisin sen sopivan sinullekkin. Ei ole olemassa normaalin kokoisia rintoja koska ne ovat hyvin yksilölliset. Vaikka esim. kaverisi rinnat olisivat hyvin kehittyneet ei se tarkoita että omiesi pitäisi olla. Olen tuntenut sen häpeän pienistä rinnoistani ja piilotellut niitä löysien huppareiden alla. Mutta näin jälkikäteen kun ajattelee se oli täysin turhaa. Onnea etsintään!

• Alottaja

Kiitos! Käyn mahd. pian lindexissä.

• Väittäisin että kasvavat vielä.
      Laita tietoa kehityksestä.

• IsorintainenLapsi

Lol mul oli 13. Olin alle 150cmja painoin 40kg ja mul oli b xddd

• Leijase

Oon 12 vuotta ja mun koko on 65 a

• 13v

Mää oon 13v ja mun on 75a

• Matsumeppi

Ei ole normaaleja mittoja kenellekään. Rintojen kehitys riippuu ihan täysin geeniperimästä fyysisen koon lisäksi, eli siinä missä jollain 20-vuotiaalla on A-kupin rinnat voi samanikäisellä kaverilla olla F. Kaikki rinnat on erilaisia ja vielä kaiken päälle tosi yleisesti eri paria keskenään :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      119
      2157
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      179
      1747
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      56
      1412
    4. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      166
      1195
    5. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      55
      1188
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      1006
    7. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      62
      902
    8. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      36
      887
    9. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      874
    10. Kuinka nättinä

Sitä pitää olla että huomataan 🙃
      Ikävä
      56
      821
    Aihe