Annoin pillua mieheni kaverille

kiimalutka

– Mä otan tämän vain, hikinen mies painautuu selkääni ja kurkottaa penkiltä olutpullon.

Liike tuntuu kestävän ikuisuuden ja on noloa joutua yllätetyksi pylly pystyssä. Mieheni paras kaveri hapuilee pulloa ja pyyhkeen solmu osuu takamukseeni. Tero vilkaisee minua kurkottaessaan ja hymyilee, kuin sen paksuun käsivarteen tatuoitu lohikäärme. Olen puun ja kuoren välissä, tarkemmin sanottuna vieraan miehen syleilyssä.

– Joo, mä vain tulin keräämään nämä teidän työvaatteet…siis pyykkiin, nieleskelen miesten työkamppeet sylissäni, kun Tero on saanut pullon poimittua.

Kaupungilla perääni viheltävät neonliiviset rakennusmiehet, itsevarmasti avuttoman naisen edessä flirttailevat autokorjaajat sekä pikihöyryn kyllästämät vankkaraamiset asfalttimiehet saavat polveni hyytelöksi ja jalkani makaroniksi. Jos mies osaa muutakin, kuin avata tietokoneen, se kiihottaa. Kun törmään miehekkääseen tekijämieheen tai vankan itseluottamuksen luolamieheen, valahdan kosteaksi pikkuhousujani myöden. Mitä enemmän yritän reaktioitani estellä, sen kuumempana aalto käy lävitseni ja joskus pitää mennä kotisänkyyn hyväilemään itseäni. Vaikka rakastan omaa insinööriäni yli kaiken, välillä en voi hillitä tuhmia ajatuksiani. Hormonit ottavat vallan ja minusta – korkeasti koulutetusta esimiestason naisesta – tulee duunarimiehen edessä hihittelevä ja punasteleva teinityttö. Niin nytkin.

– Ei noin hienon rouvan tarvisi mun kullisia housuja nyrkkipyykätä, Tero iskee silmää ja juo pullosta.

Huomaan puristavani nyrkissä Teron likaisten kalsareiden etumusta ja helahdan tulipunaiseksi.

– No eiköhän se kone pese mun puolesta, näpsäytän ja katoan pukuhuoneesta.

Mieheni paras kaveri Tero on tullut viettämään meille viikonloppua illanistumisen ja vähän työnkin merkeissä. Omakotitalomme pihalla kasvaa vanhoja, lahoja koivuja, joita Markus ei ole saanut vielä kolmen vuoden aikana kaadettua. Aikani asiasta naputettuani oli Markus kutsunut kaverinsa vähän auttelemaan. Tero oli käynyt meillä kyläilemässä vuosien varrella ja tiesin, että riuskalta kirvesmieheltä tällaiset työt kyllä sujuisivat. Itse puolestani lupauduin laittamaan herroille tarjoilut ja pyykkäämään näiden työkamppeet.

Miesten jatkaessa saunomista käyn patistamassa 5-vuotiasta poikaamme unten maille ja katan tarjottavia olohuoneen pöydälle. Muistan pyykkiläjän kalsarit ja vatsan pohjukassa muljahtelee. Tero on poikamies ja hän on viettänyt villiä sinkkuelämää pitkään. Muistelin, että silloin harvoin kun pääsimme Markuksen kanssa kahdestaan baariin, oli Tero aina kävellyt vastaan eri sutturan kanssa. Mikäs siinä, tumma ja vähän vesurilla veistelty raamikas mies herätti varmasti vastapuolen mielenkiinnon. Tosin kaverilla oli ärsyttävä tapa harrastaa pikkutuhmuuksia, flirttailua ja härskejä juttuja. Välillä oikein tympäisi miehen itsevarmuus. Kai se kuvitteli pääsevänsä jokaisen haluamansa naisen pöksyihin.

Saunan jälkeen alamme syödä tarjottavia ja juoda viiniä. Miehet kylläkin tyhjentävät olutpatteria ja puolikasta rommipulloa. Juttelemme niitä näitä ja aika kuluu rattoisasti. Ennen puolta yötä alan suunnitella vieraalle vuoteen sijaamista, mutta Markus on sen verran tuiskeessa, että lupaa vieraan saavan nukkua meidän kanssa leveässä jenkkisängyssä. Turhaan sitä parasta kaveria laittaa kovalle sohvalle, kyllä me kolmestaan mahdutaan, mieheni lupaa humalaisen kostein silmin ja hakkaa Teroa olalle. Se tuntuu viinipullollisen jälkeen hyvältä idealta ja aiheuttaa mahdollisimman vähän vaivaa. Tero vilkaisee minua ja kysyy, että onko sitä kahdesta miehestä vuoteessa haittaa. Punastellen vakuutan idean sopivan myös minulle ja yritän unohtaa kaksimielisen vihjauksen. Vilkaisen Teron saunahikisiä lihaksia ja lakoon menneitä rintakarvoja. Pyyhe roikkuu huolimattomasti kirvesmiehen lanteilla ja reisien välistä pilkottaa jotain, mitä en haluaisi nähdä: pitkällä roikkuvat kivespussit.

Jatkamme viinin lipittelyä ja miehet intoutuvat muistelemaan nuoruusaikojaan. Minua villiksi käyvät tarinat eivät kiinnosta ja pitkä päivä alkaa muutenkin painaa. Käyn katsomassa nukkuuko poika ja hoipertelen makuuhuoneeseen ensimmäisenä. Siellä patterit hehkuvat niin kuumina, että päätän riisun itseni alasti. Pujahdan peittoihin ja uni tulee melko pian, vaikka viini humisuttaa päässä ja katto pyörii villisti.

Minut tökätään hereille. Mikä? Kuivaan unihiekat ja totuttelen pimeään. Köriläät ovat tulleet jossain välissä vuoteeseen, molemmille puolilleni. Markus möhkii peitto korvilla, mutta Tero nukkuu jotenkin hassusti kierossa, ylävartalo melkein sängyn ulkopuolella. Minä taas olen unissani liukunut jalkopäätä kohti ja Teron jalkaterä vastaa alavatsaani. Isovarvas on uponnut häpykarvojeni sekaan ja sen kosketus sai minut heräämään...

Lue koko tarina täältä:
http://seksinovellit.rockikkeli.com/vieraissa/annoin-mieheni-kaverille/

7

12022

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • panojanne

Nyt alko kyllä pahasti panettaan

• mäkinussin

Mäkin nussin kaikkee mikä likkuu

• helpompaa

Parempi nussia sellasia mitkä ei liiku, ne ei pääse karkuun

• TSEMMOSIANAISIA

Taiat olla aika huora

• Anonyymi

Minä mieheni ja hänen paras kaveri juotiin meillä viiniä vappuna2021 yht' äkkiä mieheni tokaisee että haluaisiko nussia mun vaimoa? Poskeni lehahti tulipunaiseksi häpeästä ja aavistuksen kiihotuksesta, olimmehan tällä asiaa sängyssä käsitelleet joka kiihotti meitä molempia, ehkä mirstäni enemmän. Tämä tuli kuitenkin yllätyksenä ja tunsin alapääni sykkivän sekä kostuvan. Mieheni sanoi mennään makuuhuoneeseen, siirryimme sinne, mieheni istui huoneen ainoalle tuolille ja pyysi meitä sängylle ja kysyi ei kai häiritse jos katselen ja runkaan kun te hoitelette toisenne? Kaivoi kullin housustaan ja meidän nähden veteli esinahkaa edestakaisin. Kehotti kaveriaan kokeile Anun pillua ja Marko kosketti varoen jalkoväliäni. Mieheni kehotti kokeilemaan pikkuhousujen alta kysyen onko kiimainen? Marko totesi, kostealta tuntuu ja aah miten vieraan miehen käsi tuntui ihanalta hävyssäni. Menin selälleni sänkyyn ja vieraamme tuli perässä ja riisui pikkarini ja työnsi päänsä jalkovääliini ja alkoi nuolla pilluani. Mieheni innostui ja sanoi Anu ime Markon kullia ja tottelin vieras kulli oli samaa kokoa kuin mieheni mutta selvästi paksumpi.
      Mieheni kysyi tuntuuko hyvältä mumisin muna suussa yymmmmm. Mieheni sanoi Markolle täynnä terska Anun pilluun se haluu sitä ja Marko tuli kulli pystyssä jalkojeni väliin, olin niin kiimassa etten ikinä ennen ole ollut ja tuo ihana terska liukui häpyhuulten välistä sisään juurikin sen terskan verran mieheni käskytti nussi vähän terskalla Anun pillua. Tuntui niin hyvältä ja mieheni sanoi että Anun posket ja korvat on niin punaiset ja pillu litisee kovemmin mitä on ikinä kuullut. Tottahan se olikin mahlat valui pillustani kunnolla tuntui taivaallisen hyvältä kun Marko tunkeutui syvemmälle pilluuni voihkin ja katselin kun mieheni runkkaus kiihtyi.hän hoki nussi Anua.kunnolla ja laske lopuksi spermat pilluun mun ja Anun luvalla. Marko tikkasi tiheämmin ja tunsin että laukean kohta mieheni vaistosi että laukean pian ja sanoi Markolle että paina kunnolla Aa multa tulee kohta sitten hän voihki.että.vittu miten kiihottavaa ja näin kun mieheltäni ruiskahti spermat mikä kiihotti minua entisestään ja pyysin Markoa nussimaan kovempaa ja anoin laske koko lasti ihan pillun pohjaan samalla sain järkyttävän kovan orgasmin ja voihkin noin noin aah noin anna tulla. Tunsin kullin paksuuntuvan ja sykkien Marko purkautui sisääni tuntui ettei kullin sykintä lopu ikinä. Jälkeenpäin olemme todenneet mieheni kanssa että elämämme kiihottavin kokemus oli tuo vappuna naiminen ja runkkaaminen. Suosittelen kokeilemaan.

• Anonyymi

• Anonyymi00024

Olen viisikymppinen nainen ja tämä tapahtui viime kesänä . Olimme kesälomalla ja päätimme mieheni kanssa ottaa vähän alkoholia vaikka oli keskiviikko , siinä kun joimme mieheni sanoi lähtevänsä käymään lähibubissa parilla että ,, menee tunti . Meni siinä puolitoistatuntia kun mieheni saapui ja yllätyksekseni hänellä oli mukana tuntematon mies mukanaan , esittelimme itsemme ja minä jouduin tarjoilijaksi ja join tietenkin itsekin. Illalla myöhemmin miehet sanoivat lähtevänsä saunaa lämmittämään ja kun se oli kylpykunnossa niin mieheni sanoi minulle lähde mukaan ja kuiskas , näet ison kullin mutta älä tuijota . Saunassa huomasin kyllä että miehellä oli tosi iso velttonakin ainakin kakskytsenttinen . Saunottuamme jatkoimme juomista ja mieheni tietenkin niin paljon että sammui sohvalle . Kannoimme hänet yhdessä makuuhuoneeseen . Kun istuimme sitten olohuoneessa tämä mies vilkuilivat ja puhuikin siihen malliin että , tuli selväksi mitä hän haluaisi minulta , humalassa kun olin niin ajattelin miltähän iso tuntuisi ja tietenkin kostuin ja alkoi tekemään mieli joten sanoin tälle miehelle että , haluaisin hänen kulliaan , mies sanoi haluavansa ja tuli viereeni sohvalle ja alkoi riisumaan vaatteitani joita ei ollut päälläni kuin paituli . Mies suuteli suulle sekä rinnoille imi nännejä ja kohta olin sohvalla selälleni ja mies riisui itsensä , hänellä seisoi ja oli tosi iso kulli mietin mahtuukohan tuo minuun . Mies nuoli pilluni jja sen jälkeen tuli päälleni , hitaasti hän painoi kullia sisääni ja pikkuhiljaa hän saikin sitä jonkinverran sisääni ja alkoi naimaan . Oli kyllä ihanaa vaikka sattui kun hän työnteli kulliaan pohjaan asti , hän nai kauan ennekuin päästi spermansa syvälle sisääni , sain nainnib aikana useamman orgasmin . Noustuamme sovimme että tämä ei jää viimeiseksi eikä jäänyt olemme naineet ainakun se on ollut mahdollista eli kun mieheni on esim , työmatkalla tai jos minulla on ollut vapaapäivä .

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      21
      4897
    2. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      391
      4449
    3. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      148
      3789
    4. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      115
      2825
    5. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      10
      2457
    6. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      21
      2272
    7. Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!

Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit
      Maailman menoa
      151
      1952
    8. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      1938
    9. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      123
      1880
    10. Typeryyttä

Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik
      Ikävä
      124
      1439
    Aihe