Poikien pukeutumistyylit

Kamelillakin on hammasharja

Tuli tämmönen mieleen kun likkojenhan "teinxx"-tyyli on koko ajan esillä. Eli mikä on sinun mielestäsi tyylikästä/tyylitöntä poikien päällä? Kolahtaako hopparit vai hipit? (Äskeinen siis likoille) Ja mitä mieltä pojat ovat tästä aiheesta? Paljonko käytätte rahaa vaatteisiin per kuukausi? Lempimerkit ja miksi?

Tästä aiheestahan ei hirveästi juttua ole ollut, eihän?

Itselleni täydellisyyttä kuvaa tällä hetkellä tämä:
Mustat caterpillarin farkut
Harmaanmusta neule, vähän löysähkö
Luonnostaan tosi vaaleet kiharat lyhyet hiukset

Tämän kokonaisuuden nähdessäni tulee aina semmoinen olo, että jos olisin kissa, niin rupeaisin kehräämään...

No, turha kai sanoa, että olen hiukka ihastunut häneen, joka noita kantaa...

Rau.

39

2541

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teini

      ...tuo nimimerkki?

      • Kamelillakin on hammasharja

        ...sielun syvimmistä sopukoista...

        Ja tosiasiahan on, että tämä tyttö ei voi vastustaa pukuun pukeutunutta poikaa.

        Minulla on myös armeijapoika-fetissi.


      • einari
        Kamelillakin on hammasharja kirjoitti:

        ...sielun syvimmistä sopukoista...

        Ja tosiasiahan on, että tämä tyttö ei voi vastustaa pukuun pukeutunutta poikaa.

        Minulla on myös armeijapoika-fetissi.

        Omaperäinen nimi :)


    • magicgirl

      jokaisella jätkällä on oma pukeutumis tyyli.. mulle ei oo oikeestaan välii miten pukeutuu kunhan pukeutuu hyvin....:) onhan nuo hopparit ainakin mun mieleen´... hipeistä en oikein dikkaa...:)

    • Cure for the itch

      käytän jack/jonesin tai L.O.G.G:in housuja, Mexxin ja Jack/Jonesin neuleita, Vaga Bond Cosmo kenkiä...siinä varmaan tärkeimmät. hiukset on väriltään tummat. takkina yleensä joku vyötärölle ulottuva, joko Jack/Jonesista tai sitten henkasta/maukasta. rahaa menee kesällä huomattavasti enemmän kuin talvella...johtuen siitä, että kesällä on enemmän rahaa=)!! täytyy myöntää, että kyllä sitä rahaa tulee vaatteisiin aika runsaasti kulutettua...ainiin ja tietenkin Oakleyn aurinkolasit löytyy kanssa.

      • .........

        just tommonen Wannabe!

        hmmmmmmmm, mulla on just päällä Bossin housut(alabama)(800mk),Gantin vyö, nahkaa(300mk),Gantin neule (900mk)


      • Uncle Scrooge
        ......... kirjoitti:

        just tommonen Wannabe!

        hmmmmmmmm, mulla on just päällä Bossin housut(alabama)(800mk),Gantin vyö, nahkaa(300mk),Gantin neule (900mk)

        vai että on oikeen hinnatkin pitäny ilmottaa, kyllä sitä ollaan rikasta miestä!!! ja kuka se täällä on wannabe! onhan se tietysti hienoa kulkea 300mk maksavassa nahkavyössä=)hah hahaa...no tyhmä ei tajuu ja viisas ei viitti sanoo...taidat olla sellanen isi leasing poika joka ajelee faijan bemulla ja vinkuttaa iskin visaa...mene ja tiedä.


      • .............
        Uncle Scrooge kirjoitti:

        vai että on oikeen hinnatkin pitäny ilmottaa, kyllä sitä ollaan rikasta miestä!!! ja kuka se täällä on wannabe! onhan se tietysti hienoa kulkea 300mk maksavassa nahkavyössä=)hah hahaa...no tyhmä ei tajuu ja viisas ei viitti sanoo...taidat olla sellanen isi leasing poika joka ajelee faijan bemulla ja vinkuttaa iskin visaa...mene ja tiedä.

        selvännäkijä........Jaguar S-Type 4.0 tossa pihassa jököttää....faijan........ei leasing.......oma......pakko lähtee ajelulle :))))
        mul ei oo viel ees autoo.......oon 19v......


      • Dzihan
        ............. kirjoitti:

        selvännäkijä........Jaguar S-Type 4.0 tossa pihassa jököttää....faijan........ei leasing.......oma......pakko lähtee ajelulle :))))
        mul ei oo viel ees autoo.......oon 19v......

        >>Jaguar S-Type 4.0 tossa pihassa jököttää....faijan........ei leasing.......oma......pakko lähtee ajelulle :)))) mul ei oo viel ees autoo.......oon 19v......


      • ........
        Dzihan kirjoitti:

        >>Jaguar S-Type 4.0 tossa pihassa jököttää....faijan........ei leasing.......oma......pakko lähtee ajelulle :)))) mul ei oo viel ees autoo.......oon 19v......

        ääääääääääh, mä oon opiskelija......TKK:s.......Töitten alkuun on viel monta vuotta :)))))) Tottakai mä kaahaan faijan autolla kun on mahdollisuus...niin nautinnollista on ottaa viivaa...voi kuulostaa lapselliselta, mutta se on kivaa.
        En mä mitää faijan rahoja käytä, omaa osakesalkkua....


      • Uncle Scrooge
        Dzihan kirjoitti:

        >>Jaguar S-Type 4.0 tossa pihassa jököttää....faijan........ei leasing.......oma......pakko lähtee ajelulle :)))) mul ei oo viel ees autoo.......oon 19v......

        nimenomaan, se isileasing tarkoittaa, että sä ajelet faijas autolla, oli se sitten leasing tai ei... anna mä arvaan, sä vissiin asut espoon westendissä=)!! ollaan olevinaan niin polleeta poikaa!!!!!! kyllä isä osaa...


      • Dzihan
        ........ kirjoitti:

        ääääääääääh, mä oon opiskelija......TKK:s.......Töitten alkuun on viel monta vuotta :)))))) Tottakai mä kaahaan faijan autolla kun on mahdollisuus...niin nautinnollista on ottaa viivaa...voi kuulostaa lapselliselta, mutta se on kivaa.
        En mä mitää faijan rahoja käytä, omaa osakesalkkua....

        Tarkoitan, että imo on typerää pousailla rahoilla, joita ei ole itse tienannut. Ei toisten rahojen käytössä mitään vikaa ole, tottakai niitä voi käyttää, mutta niillä pousaaminen on typerää.

        Sen osakesalkunkin olit ilmeisesti toisen vastauksesi perusteella myös saanut, sen sijaan, että olisit sen itse itsellesi tienannut. Ei kovin arvostusta ansaitsevaa kerrottavaa.


      • Dzihan
        Uncle Scrooge kirjoitti:

        nimenomaan, se isileasing tarkoittaa, että sä ajelet faijas autolla, oli se sitten leasing tai ei... anna mä arvaan, sä vissiin asut espoon westendissä=)!! ollaan olevinaan niin polleeta poikaa!!!!!! kyllä isä osaa...

        >>nimenomaan, se isileasing tarkoittaa, että sä ajelet faijas autolla, oli se sitten leasing tai ei...>anna mä arvaan, sä vissiin asut espoon westendissä=)!! ollaan olevinaan niin polleeta poikaa!!!!!! kyllä isä osaa...


      • ...................
        Uncle Scrooge kirjoitti:

        nimenomaan, se isileasing tarkoittaa, että sä ajelet faijas autolla, oli se sitten leasing tai ei... anna mä arvaan, sä vissiin asut espoon westendissä=)!! ollaan olevinaan niin polleeta poikaa!!!!!! kyllä isä osaa...

        varmaan asun!

        Vinkki: Talo näkyy länsiväylältä Helsingin suunnalta tultaessa(valkoinen)


      • Uncle Scrooge
        Dzihan kirjoitti:

        >>nimenomaan, se isileasing tarkoittaa, että sä ajelet faijas autolla, oli se sitten leasing tai ei...>anna mä arvaan, sä vissiin asut espoon westendissä=)!! ollaan olevinaan niin polleeta poikaa!!!!!! kyllä isä osaa...

        tarkoitus oli vastata tolle fuckin` ........ ei siis sun viestiis=)!! eli olen täysin samaa mieltä kanssasi=)


    • Akira

      Tossa sulla esimerkkeinä oli aika pahasti karrikoituja mut niinhän ne yleensä on.. mutta ei saa yleistää..

      Itse pukeudun miten jaksan ja haluan...
      Tiukkoihin/suoriin/löysiin/sekoitellen ihan miten vain.. sama se mulle..

      sama se mitä naiset/tytöt musta ajattelee jos ei tykkää ei tykkää.. ei ole mun asia jos ihmiset katsoo ulkonäön kautta.. mitä me ihmiset teemme useasti.

    • Raver

      Hame jossa on neonviivoja,mustat catin kengät,kireä tyylikäs neon paita,kaulassa piikkikaulapanta ja glowstickit käteen
      -let go,time to flow-
      unohtui tietysti silmämeikit ja punainen irokeesi!!
      voin sanoa että kissat tykkää--

    • Snobi

      käytän jotain 0-2500mk/kk....

      Parhaat merkit: Gant,Hugo Boss,Polo By Ralph Lauren,Polo Sport, Tommy Hilfiger.....

      • Cure for the itch

        olisit nyt luetellut samalla kertaa kaikki vaatemerkit sieltä stockan luettelosta, kun kerta kirjoittaakin osaat!! ei sillä, ettäkö noissa merkeissä olisi jotain vikaa=)


      • Snobi
        Cure for the itch kirjoitti:

        olisit nyt luetellut samalla kertaa kaikki vaatemerkit sieltä stockan luettelosta, kun kerta kirjoittaakin osaat!! ei sillä, ettäkö noissa merkeissä olisi jotain vikaa=)

        Käytän kuusista. Mitä helvetin luetteloa tarkoitat???????????????????????????????
        Kuusisella on paljon paremmat valikoimat!
        Luuletko, että on noin vaikeaa luetella merkit joita käyttää!???????

        Kuinka olen juuri osannut erotella ne kunnon merkit monista niistä merkeistä joita Stockalla myydään.....En maininnut esim. Wannabemerkkejä BCSC,Cottonfield,Matinque ja bodygard!

        pah!


      • Cure for the itch
        Snobi kirjoitti:

        Käytän kuusista. Mitä helvetin luetteloa tarkoitat???????????????????????????????
        Kuusisella on paljon paremmat valikoimat!
        Luuletko, että on noin vaikeaa luetella merkit joita käyttää!???????

        Kuinka olen juuri osannut erotella ne kunnon merkit monista niistä merkeistä joita Stockalla myydään.....En maininnut esim. Wannabemerkkejä BCSC,Cottonfield,Matinque ja bodygard!

        pah!

        älä vedä hernettä nenään, se oli ihan läppä vaan! helvetin hyviä merkkejä kaikki=)!! sorry jos oli vähän provo viesti. itse en ole pahemmin kuusiselta vaatteita ostellut, enemmänkin jaska jonesista, tietysti jos rahaa olisi ostaa gantia ym. niin miksipä ei=) mexxin neuleet ja jack/jonesin vaatteet uppoaa mun tyyliin oivasti.


      • sama
        Cure for the itch kirjoitti:

        älä vedä hernettä nenään, se oli ihan läppä vaan! helvetin hyviä merkkejä kaikki=)!! sorry jos oli vähän provo viesti. itse en ole pahemmin kuusiselta vaatteita ostellut, enemmänkin jaska jonesista, tietysti jos rahaa olisi ostaa gantia ym. niin miksipä ei=) mexxin neuleet ja jack/jonesin vaatteet uppoaa mun tyyliin oivasti.

        ookoo :)) se on paha kun ei näe, että millä asenteella viestiä kirjoittelee....mutta ok....


      • Kamien

        Omalla työllä tienattuja rahoja vai kulkeeko isin/äidin lompakko mukana?


      • .........
        Kamien kirjoitti:

        Omalla työllä tienattuja rahoja vai kulkeeko isin/äidin lompakko mukana?

        Oon opiskelemassa TKK:s ja omaa(saamaani) osakesalkkuu käytän...


      • Uncle Scrooge
        ......... kirjoitti:

        Oon opiskelemassa TKK:s ja omaa(saamaani) osakesalkkuu käytän...

        aika lapsellisesti käyttäydyt semmoseks 20 vuotiaaksi.. meinaan vaan että mun broidi opiskelee Tekussa muistaakseni kolmatta vuotta...et oikeen tunnun sen ikäiseltä...pikemminkin about 17-19 vuotiaalta. ja muutes milläs linjalla olet TKK:lla?


      • AutsIS
        Snobi kirjoitti:

        Käytän kuusista. Mitä helvetin luetteloa tarkoitat???????????????????????????????
        Kuusisella on paljon paremmat valikoimat!
        Luuletko, että on noin vaikeaa luetella merkit joita käyttää!???????

        Kuinka olen juuri osannut erotella ne kunnon merkit monista niistä merkeistä joita Stockalla myydään.....En maininnut esim. Wannabemerkkejä BCSC,Cottonfield,Matinque ja bodygard!

        pah!

        Mun mutsin vanhat ryysyt vuodelta 80 on siis näitä "Matiniqqeja", kuka käyttää samoja merkkejä kun vanhukset?


      • Sillon?
        Kamien kirjoitti:

        Omalla työllä tienattuja rahoja vai kulkeeko isin/äidin lompakko mukana?

        Jos keskustelunaihe on riepu, niin hemmetinkös väliä sillä on kenen rahoilla sen ostaa?KERRO!


      • Kamien
        Sillon? kirjoitti:

        Jos keskustelunaihe on riepu, niin hemmetinkös väliä sillä on kenen rahoilla sen ostaa?KERRO!

        No periaatteessa ei mitään väliä, mutta olen samoilla linjoilla aiemmin vastanneen "Dzihanin" kanssa, että on mielestäni tyhmää lesottaa, että "mulla on niin ja niin kalliita kledjuja", jos ei ole itse niitä "ansainnut".


      • ............
        Uncle Scrooge kirjoitti:

        aika lapsellisesti käyttäydyt semmoseks 20 vuotiaaksi.. meinaan vaan että mun broidi opiskelee Tekussa muistaakseni kolmatta vuotta...et oikeen tunnun sen ikäiseltä...pikemminkin about 17-19 vuotiaalta. ja muutes milläs linjalla olet TKK:lla?

        arkkitehtilinja


      • ei
        AutsIS kirjoitti:

        Mun mutsin vanhat ryysyt vuodelta 80 on siis näitä "Matiniqqeja", kuka käyttää samoja merkkejä kun vanhukset?

        matinique on kyllä miesten merkki.. ei se taida mun tietääkseni tehä naisille mitään..mutsis seksuaalista identiteettiä en tosin tunne, että voipi kyllä olla että sillä miesten vaatteita on..


    • Vastaus

      Poikien päällä on todella rumaa todeeeeellllaaaaaa löysät vaatteet, esim. sekunda-merkit mic-mac, bronx, wu-wear ym. lökäri-kuteet. Arvostan lähemmäs punk-tyyliä, mutta se ei tarkoita kuitenkaan mitään vitun pilli-tai mitään nuolevia farkkuja/muita housuja.
      Itse en ole mikään hippi, hc-akka, lökäri, hevari, enkä lainkaan mikään punkkari, vaikka saattoi vaikuttaa siltä. Olen tavallinen tyttö tavallisine vaatteineni. Eiköhän se lökärikausi ole jo ohi.

    • Jenna Q

      Ihan ensimmäisenäkin haluan tuoda esille, että roikkuvat housut ovat pojalla pahinta, mitä tiedän. Kaikki muut sitten melkeen käy. Mitä persoonallisempi ulkomuoto on, sitä parempi. Kaikki taiteilijasielut miellyttää silmää, olenhan sellainen itsekin ;) Mutta loppujen lopuksi ei sillä pukeutumisella ole mitään väliä, ainakaan mun mielestä.

      En oo ite kauheen kiinnostunut vaatteista, enkä varsinkaan muodista. Ostan hyvin vähän vaatteita, eikä kuukaudessa mene välttämättä edes 100 mk vaatteisiin. Ostan yleensä uudet vaatteet kerralla, joten joskus menee sitten enemmän, ehkä jotain 500 mk. Farkut on mulla must, eli en kulje muissa housuissa ikinä. ja hameita en myös käytä, en koskaan. Farkut on mulla melkeen aina Levikset, se on ainut merkki mitä arvostan. Tosin nyt jouduin ostamaan Dieselit, kun ne oli paremman malliset kys. kaupan valikoimasta.

    • Dzihan

      >>mitä mieltä pojat ovat tästä aiheesta? Paljonko käytätte rahaa vaatteisiin per kuukausi? Lempimerkit ja miksi?

    • Boy16.v.

      Käytän Timezonea ja Lewiksiä ja Dieseleitä ja catepillaria... tollasia merkkejä... jokainen käyttäköön mitä haluaa...

    • Kehiin!

      Se on ihan sama mitä merkkiä pitää kunhan kropan ääriviivat näkyy mahd.tarkkaan. Tosin siisteintä on se, et ostetaan merkkii ja sit leikataan brändit veks. Siinon tyylii.

    • Kameillakin on hammasharja

      No, täytyy nyt sitten itsekin vielä jatkaa tästä aiheesta... :)
      Aika pinnallisen keskustelun aloitin juu, mutta pitääkö kaiken olla niin syvällistä.
      Noista Cat:in housuista vielä, että ei se housujen kalleus minuun vaikutusta tehnyt, jos joku ajatteli niin! Vaan se, että ne ovat todella hienon malliset, ei mitkään lökärit. (Eikä pillit!) Enkä ollut nähnyt sellaisia kenelläkään ennen, että hän uskalsi laittaa päälleen erilaiset vaatteet kuin kaveripiirillä. Sillä poitsulla on tyylitajua! Terveisiä vaan jos tunnistat! :)
      Mutta se on ihan totta, että vaatteilla ei ole mitään tekemistä sisimmän kanssa, enkä minä niin pinnallinen ihminen ole kuin vaikuttaa, tämä nyt vaan on tämmöstä turhaa jutustelua. :)

    • jätkä

      tälläisiä merkkejä : Gant, Ralph Lauren, Matinique, Dockersin housui, Caterpillarin kenkiä välil, Part Two, Hugo Boss, CK, Peak performance

      • merkkivaatteet

        moi!
        itse oon lukion aloittanut nuorukainen. Vanhemmat on ihan hyvin koulutettuja. Ja enkä itse maksa vaatteitani (ainakaan suurinta osaa). En näe järkeä missään gangsta-pelleilyssä että mitä isompi logo sen hienompaa...

        Itse käytän merkkivaatteita vaan oman itsetuntoni kohottamiseksi. Ei mun vaatteissa ne merkit näy kilometrin päähän. Ne joita kiinnostaa merkit, ne myös huomaa sen leikkauksesta.

        Käytän tosi vaihtelevan tyylistä vaatetust. Ihan carhartt, gsus, cat, peak, tommy hlfgr, gant, ralph lauren, björn borg, onhan noita. Vaikka B. borg onkin jo hieman "vanhentunut" merkki niin kyllä niitä silti käytän ihan itteni takia.


    • Anonyymi

      Haha! hauskaa luettavaa näin 2019 :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2003
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      54
      1725
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      58
      1629
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1557
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1455
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe