Hei,
Tiedossa olisi tuollainen vm-2000 2.0TD avensis jolla rullattu 270tkm, myyjän mukaan täysin kunnossa ja huoleton peli(niin hän ne kakki..)
Olen kuullut ongelmista tuossa D4D koneessa, mutta miten on asianlaita tuon vanhemman 2.0TD koneen kanssa, mitään tyypivikoja tms. herkästi hajoavaa kyseisessä mallissa jota pitäisi ottaa huomioon?
Onko kyseinen kone ketjulla vaiko jakohinalla ja mikä on vaihtoväli?
Toyotan diesel koneet eivät ole tuttuja minulle, bensamalleja onkin ollut 3 ja kaikki erittäin kestäviä.
Kiitos asiallisista vastauksista.
Avensis 2.0TD luotettavuus?
nassuni
3
144
Vastaukset
- hei.vaan
Hihna siinä on ja yli 600 tuhatta -99 mallilla on menty joten vedä siitä omat johtopäätöksesi.
- JorgensenT
Jos raksuttava käynti, heikko suorituskyky ja vanhanaikainen koppa on sinun makuusi, niin kannattaa iskeä kiinni. Itse en laittaisi tuollaiseen rahaa kiinni, mutta kukin tavallaan.
- Disukka
Koneesta löytyy vanhaa esikammio tekniikkaa turbolla höystettynä. Matala viritysaste ja päästöteknisten laitteiden poissaolo em. yhdistettynä takaa runsaasti huolettomia kilometrejä. Rasitteeksi tulee korkeahko käyttövoimavero, jos se ei haittaa niin kyllä TDllä matka taittuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.34286521 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12551Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692328- 1791945
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161522Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91371- 1121337
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181791307RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601300Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421207