Hei,
Tiedossa olisi tuollainen vm-2000 2.0TD avensis jolla rullattu 270tkm, myyjän mukaan täysin kunnossa ja huoleton peli(niin hän ne kakki..)
Olen kuullut ongelmista tuossa D4D koneessa, mutta miten on asianlaita tuon vanhemman 2.0TD koneen kanssa, mitään tyypivikoja tms. herkästi hajoavaa kyseisessä mallissa jota pitäisi ottaa huomioon?
Onko kyseinen kone ketjulla vaiko jakohinalla ja mikä on vaihtoväli?
Toyotan diesel koneet eivät ole tuttuja minulle, bensamalleja onkin ollut 3 ja kaikki erittäin kestäviä.
Kiitos asiallisista vastauksista.
Avensis 2.0TD luotettavuus?
nassuni
3
169
Vastaukset
- hei.vaan
Hihna siinä on ja yli 600 tuhatta -99 mallilla on menty joten vedä siitä omat johtopäätöksesi.
- JorgensenT
Jos raksuttava käynti, heikko suorituskyky ja vanhanaikainen koppa on sinun makuusi, niin kannattaa iskeä kiinni. Itse en laittaisi tuollaiseen rahaa kiinni, mutta kukin tavallaan.
- Disukka
Koneesta löytyy vanhaa esikammio tekniikkaa turbolla höystettynä. Matala viritysaste ja päästöteknisten laitteiden poissaolo em. yhdistettynä takaa runsaasti huolettomia kilometrejä. Rasitteeksi tulee korkeahko käyttövoimavero, jos se ei haittaa niin kyllä TDllä matka taittuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841729Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2721605Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2901389Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1701309- 57915
- 48891
- 66884
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em66873Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40861Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤48838