Olen 63 vuotias nyt on tullut "outo" juttu minulle. Painon tunne alavatsassa,ja niinkun pissattaisi koko ajan ,vaikka ei tule mitää. Kävellessä ei tunnu,kun vetää vatsaa automaattissti hiukan sisään. Mutta istuessa!
Mikä painaa alapäässä
4
351
Vastaukset
- hyväollax
oliskos sinulla tulut kohdun/virtsarakon laskeuma.Minulal aiheutti painon tunnetta ja tihentynyttä virtsaamisen tunnetta.Ei vaivaa enää. Kohtu positettiinja rakkoa tuettiin verkolla,(virtsankarkailuakin oli)
- hyväollax
hupista..anteeks kirj.virheet. Kiireessä kirjoitin..
- painetta
Vähän ajatelin samaa,koska kun on kova yskä ,niin kohtu meinaa "pudota". Virtsankarkailua on myös. Täytyypä tilata lääkäri ja selvittää asia. Kiitos vastauksesta!
- gfgfgdfgf
Hyvin todennäköinen vaihtoehto! Vaihdevuosien jälkeen eivät enää myoomat ja endometrioosit kasva, mitkä antaisivat nuorelle naiselle vastaavia oireita. Tietysti muut kasvaimet on suljettava pois, mutta laskeuma on todennäköisin. Lääkäriin...!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.693254Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91881Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241269- 1291058
- 991002
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6885- 84879
- 34810