Muutaman viime syksyn olen viettänyt turkissa, nyt se paikka alkaa kyllästyttämään ja uusi olis hakusessa. Kriteerit, lämpöä syys-lokakuussa, edullinen kämppä altaalla ja mukavuuksilla, ranta lähellä, netti,
Minne noin 2kk reissuun.
32552532
4
117
Vastaukset
- KunKysyit
Koko Balkan täyttää hyvin nämä vaatimukset, Slovenian hintatasokin vielä kohtalaisen hyvin.
- dios
Vielä parempi kohde on Espanja,esim Malaga tai Canarian saaret ,yleensä syys-lokakuu ovat superlämpimät,lähden jokavuosi syyskuun lopulla 2kk aurinkolomalle,ja sää suosii aina.
- bjgjjj
Ehdottomasti Kypros missä on lämpöä,pärjää kaikkialla englannilla ja asuntoja saa edullisesti.
- fghjkrty
Ei Kyprosta kyllä kukaan ennen ole sanonut edulliseksi. Suomen hinnoissa on kaikki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805659
- 1273943
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj453820- 663504
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262888Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72419- 272184
- 2042091
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?331879Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4301752