Mistä seuraa?

4everalone

Olen vasta muuttanut laukaaseen ja mietin missä täällä olisi hyvä paikka löytää tuttavia ja ystäviä?

24

402

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eikoskaantakasin

      Laukaa on hirvein paikka ikinä mitä voi olla muutaman vuoden asuin ja sit riitti muutin Jyväskylään täällä ei kukaan kyttää eikä arvostele mieti tarkkaan ennen ku muutat sille tuppu kylälle juoruämmiä ja hönöjä suurin osa

    • Koditon

      Ei sieltä mitään ystäviä löydä. Mieti tarkkaan keneen luotat siellä.

    • näinsemenee

      Paskin kylä mitä keskisuomes voi olla

    • Kyllälöydät

      Laukaa on hyvä paikka. Täällä naapuritkin tervehtivät toisiaan. Noita negatiivisia kirjoituksia tulee yleensä kateellisilta ihmisiltä.

      • entinenasukas

        Kyllä naapurit suorastaan menee toisten pihoille kyttäämään ja sitten alkaa se paskan jauhanta ja juttu paisuu ku pullataikina kusipäitä koko kylä täynnä


    • Onkoettu

      Kyttääjien paratiisi. Ei voi mennä töihin eikä harrastuksiin eikä matkoille kun sitten ei ehdi kytätä..

    • Lolalone

      Mitä täällä ny tovin asunu ni on tää parempi paikka ku jyväskylä. En ole yhtään kyttäämistä tai juoruämmiä tai hönöjä(mitä ne sitte onkaan?) Nähnyt. Saattaa tietenki olla et ne ei oo samaa ikäluokkaa, olenhan vain 22v ikäloppu :D mutta eipä täältä kavereita tai kahviseuraa löydä mistään

      • cffggghh

        Kyllä sinäkin päädyt vielä kyttääjien ja juorujen listalle kunhan aikaa kuluu voin sen kokemuksesta sanoa elä innostu ennen aikojas


    • Kake45

      Kannattaako koko kylää haukkua, parin perseilijän takia? Ainahan täältä voi lähteä jos ei maisemat ja porukka miellytä. Ja kavereita saa varmasti. Käy vaikka huoltsikalla kahvilla tai bubilla :)

      • Janne9612

        Kävin tänään ja pyydystin 13 uutta pokenonia saman pöydän ääreltä :)


    • satunnainenlaukailija

      Onhan siellä se yksi kaveri joka työntää löylykauhaa perseeseen!
      Mukava kundi!

    • Laukaaa

      On yksi Suomen sukusiittoisin paikkakunta.

    • olenyllättynyt

      Kerrankin jotain hyvää kunnon jytkettä peurungassa jollain on lamppu välähtäny kunnolla sinne on pakko mennä

    • Hellurei22cm

      Lähde lenkille?

      • Hinttipervonen

        Löylykauha on iha jees👌


    • vbnmvbn

      Jyväskylästä...

      • ccggghhh

        Tampereelta


    • 1jejee

      Kalalle?

    • limppilentää

      Laukaalaiset ukot on kovia mehtäukkoja, käyvät mehtillä ryhmissä ja hoitavat myös toistensa eukot kimpassa ja kellä suurin kauha se syvimmältä kaivaa

    • Ihannormaalityty

      Hyvin huomaa kuinka negatiivistä ja katkeraa porukkaa täällä asuu/on asunut ku ei muka mitää hyvää sanottavaa kylästä ole. Itse en ole mitään kerrottuba vikoja paikasta löytänyt mutta ehkä teillä muilla on vaan väärät porukat missä pyöritte :/ nomut ehkä täältä vielä joskus saisi seuraa :)

      • ccfggg

        Sillä kylällä ei asu kun yh sossu elättejä juoppoja selän takana paskan jauhajia


      • ihannormaalityty

        no en tietääkseni ole yh tai ei ainakaan äpärää asunnossani juoksentele, sossusta saan rahaa koska olen opiskelia, alkoholia juonut tänä vuonna kahdesti joten en juoppokaan ole, selän takana vaikea jauhaa paskaa kun en täältä tunne ketään. eli on täällä muutakin kun vain osaa etsiä eikä keskity paikallisessa räkälässä jumittaviin mammoihin.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8146
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2502
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2223
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      21
      1898
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1634
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1469
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1435
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1153
    Aihe