Potilas saa valita. Valitkaa nyt ihmeessä vaihtoehtohuijaususkomushoidot!
Sotessa potilas saa valita !
15
111
Vastaukset
- Kristallli
Hoomeopatiaa ja enkeliterapiaa tulee saada heti valita perusterveydenhuollossa.
- Janiinturhaan
Väärin jälleen!
Sotessa potilas saa vain valittaa!- kekekekeee
kekkkkekkkee
IHAN OIKKE
KEKEKEKEKKEKEKEKEKEEE
- Valinnat
Mitä siellä SoTe:ssa saa valita?
Maksaako kortilla vai käteisellä?- SOTEhoitaa
Ei, ei , vaan testamentti SOTELLE, koska kaikki rahat menevät SOTEN hoitoihin.
- Puta44
Aiaiaiaiai, kun koskee ja oon niin kipee, sillä tulin juuri SOTE-HOIDOSTA!
- Koskeekipee
Valitsitko väärin?
- häpykarvalaki
Koskeekipee kirjoitti:
Valitsitko väärin?
Kyllä valitsit kusipää.
- Kitalakikirja
häpykarvalaki kirjoitti:
Kyllä valitsit kusipää.
Nimittelyä ja asiattomuuksia vaihtoehto"hoitaja" "hopottajien" taholta.
- Munavoikukka
Vaihtoehtohoidokit nimittelee kun eivät muuta voi.
- mietipäite
Miksi nämä vaihtoehtoiset hoidot eivät edullisuudellaan ja turvallisuudellaan ole kilpailussa mukana? Sanoppa EKP se.
- TIETOJA
Sanopas se! Kaikki -sydän, -sappi, -umppari, -luunmurtuma ym. LEIkkAUKSET POIS JA TILALLE VOODOO-cam, HOMEOPATIA-cam JA SAMAANI-cam. TULEE PALJON HALVEMMAKSI, EIKÄ SEN JÄLKEEN OLE NIIN PALJON POTILAITA VALITTAMASSA. VANHAT HAASKATKIN KATOAVAT KUN KUOLEVAT!!!
- rährährährährähäää
OLET AIVAN SELVÄ NARSISTI SKEPTIKKO IDIOOTTI.
- Skepomurtuma
TIETOJA kirjoitti:
Sanopas se! Kaikki -sydän, -sappi, -umppari, -luunmurtuma ym. LEIkkAUKSET POIS JA TILALLE VOODOO-cam, HOMEOPATIA-cam JA SAMAANI-cam. TULEE PALJON HALVEMMAKSI, EIKÄ SEN JÄLKEEN OLE NIIN PALJON POTILAITA VALITTAMASSA. VANHAT HAASKATKIN KATOAVAT KUN KUOLEVAT!!!
Skepoidiotti ei vaan tajua, että on paljon muutakin kuin vain ymmärtämänsä tapaukset!
- Ihmeellistä
Saanko todella valita THL:n huijaushoidon (13%) tilalle homeopaattisen hoidon, joka toimii 100%?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854920- 1912310
- 402281
- 852071
- 1331909
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231728- 1781540
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161441Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461227- 351136