Potilas saa valita. Valitkaa nyt ihmeessä vaihtoehtohuijaususkomushoidot!
Sotessa potilas saa valita !
15
122
Vastaukset
- Kristallli
Hoomeopatiaa ja enkeliterapiaa tulee saada heti valita perusterveydenhuollossa.
- Janiinturhaan
Väärin jälleen!
Sotessa potilas saa vain valittaa!- kekekekeee
kekkkkekkkee
IHAN OIKKE
KEKEKEKEKKEKEKEKEKEEE
- Valinnat
Mitä siellä SoTe:ssa saa valita?
Maksaako kortilla vai käteisellä?- SOTEhoitaa
Ei, ei , vaan testamentti SOTELLE, koska kaikki rahat menevät SOTEN hoitoihin.
- Puta44
Aiaiaiaiai, kun koskee ja oon niin kipee, sillä tulin juuri SOTE-HOIDOSTA!
- Koskeekipee
Valitsitko väärin?
- häpykarvalaki
Koskeekipee kirjoitti:
Valitsitko väärin?
Kyllä valitsit kusipää.
- Kitalakikirja
häpykarvalaki kirjoitti:
Kyllä valitsit kusipää.
Nimittelyä ja asiattomuuksia vaihtoehto"hoitaja" "hopottajien" taholta.
- Munavoikukka
Vaihtoehtohoidokit nimittelee kun eivät muuta voi.
- mietipäite
Miksi nämä vaihtoehtoiset hoidot eivät edullisuudellaan ja turvallisuudellaan ole kilpailussa mukana? Sanoppa EKP se.
- TIETOJA
Sanopas se! Kaikki -sydän, -sappi, -umppari, -luunmurtuma ym. LEIkkAUKSET POIS JA TILALLE VOODOO-cam, HOMEOPATIA-cam JA SAMAANI-cam. TULEE PALJON HALVEMMAKSI, EIKÄ SEN JÄLKEEN OLE NIIN PALJON POTILAITA VALITTAMASSA. VANHAT HAASKATKIN KATOAVAT KUN KUOLEVAT!!!
- rährährährährähäää
OLET AIVAN SELVÄ NARSISTI SKEPTIKKO IDIOOTTI.
- Skepomurtuma
TIETOJA kirjoitti:
Sanopas se! Kaikki -sydän, -sappi, -umppari, -luunmurtuma ym. LEIkkAUKSET POIS JA TILALLE VOODOO-cam, HOMEOPATIA-cam JA SAMAANI-cam. TULEE PALJON HALVEMMAKSI, EIKÄ SEN JÄLKEEN OLE NIIN PALJON POTILAITA VALITTAMASSA. VANHAT HAASKATKIN KATOAVAT KUN KUOLEVAT!!!
Skepoidiotti ei vaan tajua, että on paljon muutakin kuin vain ymmärtämänsä tapaukset!
- Ihmeellistä
Saanko todella valita THL:n huijaushoidon (13%) tilalle homeopaattisen hoidon, joka toimii 100%?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512