Pakari Matkat, millaisia kokemuksia?

Gambiaan_mielivä

Tuli tuo Pakari Matkat vastaan Gambian matkoja etsiessäni. Minulle täysin tuntematon. Millaisia kokemuksia heidän matkoistaan?

21

1350

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eikösvaan

      Kyllähän sä varmasti googletit tuon Pakari Matkat ja ymmärsit, että tuon matkatoimiston kautta voi varata ainoastaan erilaisia retkiä Gambiassa, ei siis itse matkaa !

    • tjätjä

      Tjäreborg on ainut joka järjestää matkoja Gambiaan

      • Gambiaan_mielivä

        Eikö sinne mitenkään muuten muka pääse, kuin Tjäreborgin kautta? En oikein jaksa uskoa, kun olen viimeiset 25 vuotta matkustanut omatoimisesti. Eli kokemuksia Pakari Matkoista kaipasin!


      • batler
        Gambiaan_mielivä kirjoitti:

        Eikö sinne mitenkään muuten muka pääse, kuin Tjäreborgin kautta? En oikein jaksa uskoa, kun olen viimeiset 25 vuotta matkustanut omatoimisesti. Eli kokemuksia Pakari Matkoista kaipasin!

        Kyllä pääsee. Olen menossa syyskuussa omatoimimatkalle. Varasin hotellin 105€/vko ilmainen lentokenttäkuljetus. Lennot Vueling airlines Malaga - Barcelona - Banjul, takaisin samaa reittiä. Gambiassa olen käynyt usein, ja aina "ominpäin" ryhmämatkat / retket ei kiinnosta pätkääkään.


    • eikösvaan

      Jos olet 25 v matkustanut omatoimisesti, tiedät, että tietysti sitä voi itse varata ns.reittilennot ja sitten majoituksen, mutta valmiita ns. pakettimatkoja ei Suomesta Gambiaan myy kukaan muu kuin Tjäreborg !

      Pakari Matkat räätälöivät ainoastaan retkiä Gambiassa, ei matkoja Gambiaan, ihanhan se lukee niiden sivuillakin.

      • Gambiaan_mielivä

        Eli kokemuksia ei sinultakaan löytynyt Pakari Matkoista!


      • eikösvaan
        Gambiaan_mielivä kirjoitti:

        Eli kokemuksia ei sinultakaan löytynyt Pakari Matkoista!

        Ei ole kokemuksia Pakari matkojen RETKISTÄ Gambiassa, niitä kun on niin paljon edullisempaa järjestää ja räätälöidä itselle sopiviksi suoraan paikan päällä.


      • Gambiaan_mielivä
        eikösvaan kirjoitti:

        Ei ole kokemuksia Pakari matkojen RETKISTÄ Gambiassa, niitä kun on niin paljon edullisempaa järjestää ja räätälöidä itselle sopiviksi suoraan paikan päällä.

        No, tulihan se sieltä... Kait nyt apinakin osaa googlettaa ja löytää ko. puulaakin, mutta kokemuksia kaipailin. Kokemus on osoittanut vuosien varrella, että monen asian voi sopia paikan päällä, mutta joitakin voi sopia jo hyvin etukäteen.
        Kyllä me Gambiaan päästään!


    • reissu1

      Mitenkä niitä kokemuksia voisi löytyä kun Pakari Matkat ei järjestä Gambian matkoja,huh.

      • Gambiaan_mielivä

        En kyllä missään vaiheessa kertonut olevani matkustamassa Gambiaan Pakari Matkojen matkoilla, vaan tuollainen firma tuli vastaan etsiessäni Gambiaan matkoja.
        Joten ei mitää huh...


    • eikösvaan

      niin, sinun alkuperäinen kysymyksesi oli "Millaisia kokemuksia heidän matkoistaan?", siihenhän minä vastasin ettei kenelläkään voi olla kokemuksia heidän MATKOISTA, koska Pakari matkat ei järjestä MATKOJA Gambiaan, ainoastaan retkiä paikanpäällä.

      • Gambiaan_mielivä

        Johan on vääntämistä... Onko nyt kellään kokemusta Pakari Matkat yhtiön järjestämistä retkistä? Jotka lienee matkoja, koska firman nimikin on Pakari Matkat.
        Kait nyt jokainen jo netistä googlettamalla näkee, että kyseessä on matkatoimisto, joka järjestää retkiä.
        En vieläkään käsitä, että mikä tässä on NIIN vaikeaa??????


    • eikösvaan

      juu, mutta kun retket ei kuitenkaan ole matkoja vaan retkiä, eli sun kysymys kuuluu, että onko kukaan ostanut Pakari Matkoilta Gambian retkiä ? Epäilen, että olisi. Samoja retkiä voi ostaa suoraan paikan päältä maksaen ehkä viidesosan siitä mitä Pakari Matkat pyytää.

      • Gambiaan_mielivä

        Matkallahan retkelläkin ollaan... tämä onkin ihmeellistä vääntämistä! En ole vastaavaa kokenut sen jälkeen kun olin myymässä uudehkoa BMW autoani, joka oli rekisteröity Vehon toimesta suoraan vapaavarastosta Suomeen ja mallin valmistus oli ehditty lopettamaan jo hieman aiemmin. Jokainen soittaja osasi kyllä valistaa ko. mallin valmistuksen loppumisesta jo ennen rekisteröintiä, ostajiksi heistä ei kuitenkaan ollut! Hieman on dejavuu tunnetta tässä...
        Eli Pakari matkojen hinnat tiedät ja kalliita ovat. Mitä muuta? Nimim. Cjhc kertoi jotain suomalaisten huijaamisesta?


      • marrasmatkalle
        Gambiaan_mielivä kirjoitti:

        Matkallahan retkelläkin ollaan... tämä onkin ihmeellistä vääntämistä! En ole vastaavaa kokenut sen jälkeen kun olin myymässä uudehkoa BMW autoani, joka oli rekisteröity Vehon toimesta suoraan vapaavarastosta Suomeen ja mallin valmistus oli ehditty lopettamaan jo hieman aiemmin. Jokainen soittaja osasi kyllä valistaa ko. mallin valmistuksen loppumisesta jo ennen rekisteröintiä, ostajiksi heistä ei kuitenkaan ollut! Hieman on dejavuu tunnetta tässä...
        Eli Pakari matkojen hinnat tiedät ja kalliita ovat. Mitä muuta? Nimim. Cjhc kertoi jotain suomalaisten huijaamisesta?

        Nähtävästi ei kenelläkään ole mitään todellista tietoa Pakarin matkoista, tämä tulkintani tästä jankutuksesta, että näin.


    • Bakau

      Bakary (Kari) on asiallinen heppu, joka on asunut Suomessa 30 vuotta. Puhuu siis hyvää suomea ja tuntee suomalaisten tavat ja mieltymykset. Gambiassa ajelee hyväkuntoisella pikkubussilla (suomalaiseen ajotyyliin!) Hinnat kohdillaan ja gambialaisena tuntee maansa hyvin. Vie myös Senegalin puolelle.

      • corretec

        Näin juuri,tulihan se sieltä....viime talvena kävin kyseisellä reissulla Senegalin puolella ... nähtiin kirahvit,antiloopit,virtahevot jne...Bakau tietää mistä puhuu,bussi vain täyteen ja hinta on neuvoteltavissa...ei paha..


    • kääntääjavääntää

      kyllä nyt näyttää menevän puurot ja vellit sekaisin, mutta itepähän ne syötte :)

    • Bakary

      Asianomaisena olen toiminut suomalaisille matkaoppaana,olen saanut retkistä positiivista palautetta.Olen aloittanut 16vuotta sitten matkaoppaana suomalaisille turisteille Gambiassa ja Senegalissa.Retkiä voidaan sopia etukäteen tai paikan päällä.Ja mielestäni hinta on kohdillaan,koska retkeen sisältyy mahdolliset pääsymaksut ja juomat koko retken aikana.

      Terveisin Bakary(Kari)

      pakarimatkat.fi

      • bakau

        Vielä kerran rautalangasta! Sotke sinä kääntäjävääntäjjä mitä vaan. Gambiaan voitte mennä itse ostamanne vaihtoehdon kautta. Bakary ei vie teitä Suomesta käsin Gambiaan. Bakaryn sivuilla on vain mainittu Tjäreborg yhtenä vaihtoehtona matkata Gambiaan. Järki-ihminen ostaa matkat halvalla esim. Arkeflyn kautta. Ostakaa valmiksi retket sitten Gambiaan Bakarylle. Tai varatkaa sitten siellä. Paikanpäällä Gambiassa Bakary pitää teistä suurta huolta. Melkein taluttaa kädetä pitäen kohteisiin. Takaan, että Tjären opastuksiiin verrattuna saatte jotakin suurenmoista.


      • turhaavouhkaamista
        bakau kirjoitti:

        Vielä kerran rautalangasta! Sotke sinä kääntäjävääntäjjä mitä vaan. Gambiaan voitte mennä itse ostamanne vaihtoehdon kautta. Bakary ei vie teitä Suomesta käsin Gambiaan. Bakaryn sivuilla on vain mainittu Tjäreborg yhtenä vaihtoehtona matkata Gambiaan. Järki-ihminen ostaa matkat halvalla esim. Arkeflyn kautta. Ostakaa valmiksi retket sitten Gambiaan Bakarylle. Tai varatkaa sitten siellä. Paikanpäällä Gambiassa Bakary pitää teistä suurta huolta. Melkein taluttaa kädetä pitäen kohteisiin. Takaan, että Tjären opastuksiiin verrattuna saatte jotakin suurenmoista.

        Miksi sä hermostut turhaan, eiköhän nyt ole kaikille tullut selväksi Pakari Matkojen tarjonta. Rauhoitu hyvä ihminen ja anna asian jo olla, kiitos.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4135
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      124
      1620
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1416
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1274
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      48
      1140
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1096
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      61
      1050
    Aihe