Kerrostalon vessassa

kuseskelija

Mä voisin melkein kellon tarkistaa siitä kun yläkessassa käydään kusella. Siellä kustaan että potta lorisee ja pitkään. Sen muijan kuseskelu ei niin kuulukaan, - mistähän syystä, tai miks sen ukon pitää kusta et koko taloyhtiö kuulee ? Tykkääköhän se siitä lorinan äänestä vai ottaako sillä eteen jo kustessakin. Sit kun se ukko on kussu kuin palokunnan hevonen pitkään ja kauan niin juuri kun sä ajattelet et nyt se loppui niin vielä se tirauttaa ikäänkuin hepin tyhjäks sellasen pikku tirauksen ikäänkuin merkiksi session loppumisesta sit se vetää vessan ja sama taas huomen aamuna uudelleen.

38

462

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huokaustenkusi

Naiset virtsaavat istuallaan ja virtsa iskee pyntyn reunaan, noin luonnostaan. Miehet virtsaavat veteen, fiksut miehethän virtsaavat pöntön seinämään ... ei kuulu ääntä. On kyllä aika ärsyttävää.

• Korvavaikko

Kunnon takavittuinen kyllä kusee suoraan alaspäin ja lorina taatusti kuuluu...

• expimot

"fiksut miehethän virtsaavat pöntön seinämään"

Fiksut miehet tähtäävät veden keskipisteeseen, minimoiden näin reuna- ja ohilaukausten mahdollisuuden.

Ei sitä jaksa loputtomasti kuunnella nalkutusta huonosta sihdistä tai lukea heippalappuja siivoojilta.

• EiLoiskuEiLorise

Fiksut miehet virtsaavat istualtaan, kun wc:ssä käyvät. Ei roisku, eikä lorise.

• Kokemusta.70v

...eikä tyhjene kokonaan. Minuutin päästä uudestaan jne...

• henrjii

joku nuori kun ei tule nokottamalla

• No on sulla kanssa rankkaa.

Siellä missä ennen asuttiin, oli näköyhteys peltoon melko kaukana. Siellä kävi peurat kesäisin syömässä aina klo. 20. Kutsuin peltoa peurankelloksi.

Sulla on niinku vesikello?

• rennot-reinot-jalassa

Vanhoissa ikäpolvissa ja lonkkarikoissa löytyy vieläkin sellaisia immeisiä, jotka osaavat (melkein) elää auringonkierron mukaan, ja maailmalla on kansojen osia, jotka eivät ole kelloa nähneetkään.
        Miksi ME, sivistyneet (muka) ja viisaat ihmiset tarvitsemme kelloa melkein sekunnilleen?
        Itse olen ollut puolikelloton sellaiset viitisentoista vuotta, enkä elä kellokortin mukaan muutenkaan. Nytkin suunnittelen lähteä työkeikalle hoitamaan pari juttua. Olisin voinut mennä jo noin klo 7 tai 8 mutta eipä huvittanut niin aikaisin. Uusin suunnitelma on, että lähden about 11 - 12 välillä. Toki pitää ilmoittaa kolleegalle milloin aion liikahtaa. Eikä tässä voi lähteä hullun kiireellä. Aamukahvia on juomatta, en ole pukeutunut ja sähköpostejakin pitäisi vilkaista...
        Niin ja pitää katsoa millaiseksi tuo sää muotoutuu? Piti sataa rankasti vaan aika keposelta näyttää. Hyvässä lykyssä saatan lähteä vasta iltapäivällä. Eikä maailma kaadu vaikka menisin huomenna, kunhan hoidan hommat maanantaiaamuun mennessä.

• liruttaja

Veden lorina, voi pojat että se on rauhoittavaa.

• Alvarin-Alma-Aallot

Kuin järven tai meren aallot, rauhoittaa.
        Mutta aaltoileeko virtsa wc pytyssä?

• Naapuri laittoi sisävessan, joten saan ihan rauhassa aamutoimeni tehdä huusissani lintujen laulun säestyksellä kuten Helsinki-Vantaan lentokentällä ikään.

• kesi.vä

Japanilaiset naiset ovat niin häveliäitä, että veskeissä pitää olla linnunlaulua ettei pissin sihinä kuulu.

• expimot
        kesi.vä kirjoitti:

Japanilaiset naiset ovat niin häveliäitä, että veskeissä pitää olla linnunlaulua ettei pissin sihinä kuulu.

Joskus aikoinaan metsäkävelyllä (ekoilla treffeillä), ojan yli hypätessämme minulta karkasi pieru ja missä oli silloin linnun laulu? Minä vaan kysyn!

Pääsin kuitenkin parisuhteeseen

• expimot kirjoitti:

Joskus aikoinaan metsäkävelyllä (ekoilla treffeillä), ojan yli hypätessämme minulta karkasi pieru ja missä oli silloin linnun laulu? Minä vaan kysyn!

Kun tapasin nykyisen mieheni eka saattoreissulla minulta pääsi pieru.

• kesi.vä
        expimot kirjoitti:

Anteeksi vaan, nyt minulta pääsi nauru :)

• piereskellään
        korppis kirjoitti:

Piereskeleminen on terveellistä. Arvokkaat naiset eivät kehtaa, mutta tulee migreeni kun pieru nousee päähän.

• Anonyymi
        kesi.vä kirjoitti:

Kaikista sitä kiihdyttään kun naapurien käyttäytymisistä he eivät varmaan tiedä edes että heidän virtsaamisensa häiritsee ihmisiä .omassa asunnossaan kun elelevät .
        Itseäni ei häiritse äänet , vaikka naapurin pojalla on kesäisin juhlat ja sterot soi aamuun asti. Sitten kysyvät minultakin että kuulitko millaista meteliä ne nuoret pitivät , ja ihmettelevät kun sanon että en ole kuullut koska olen nukkunut.
        Ja siksi toiseksi jos poika kerran kesässä pitää bileet niin se ei ole suuri asia. Luulen etä kun lopettaa välittämästä kaikesta mitä on seinien ulkopuolella. Niin ei kuulenkaan toisten vessa käyntejä . Nykyisin laitetaan koko ajan sääntöjä milloin mistäkin että mitä saa tehdä , jos on herkkä kaikelle äänelle niin miksi ei asu omassa talossa. . Korva tulppiakin on olemassa eikä maksa paljoa , siis niille joita äänet häiritsee.

• Anonyymi
        korppis kirjoitti:

Hahhaa , no mikäs siinä on vaan lyötävä asia leikiksi . Muistan minun mieheni aikoinaan kun vasta olimme alkaneet seurustelemaan ja hän tuli minua hakemaan että mentäis tansseihin.
        Istuin peilipöytä. Ääressä tupeeraamassa hiuksiani ja hän käveli lattialla edes takaisin ja kun tuli seinä vastaan niin teki äkki käännöksen samalla häneltä pääsi pieru , näin peilistä että hän heti vilkaisi minuun päin , mutta olin olevinani etten muka kuullut , aukaisi ikkunan ja sanoi että on niin kuuma että laitetaan ikkuna auki hetkeksi .mieli teki sanoa että siksikö kun pieruai haisee mutta en viitsinyt nolata häntä. En kertonut koskaan hänelle että olin kuullut.
        Hän sanoi varmaan kavereilleen mitä oli tapahtunut ja lisäsi että nainen ei onneksi kuullut.

• Istuin eräässä tilaisuudessa huomaamattomana ohikulkijoilta kun naiskansanedustaja livahti vessaan ilmeisesti luullen olevansa yksin tilassa. Vessasta alkoi kuulumaan jumalaton laktoosi-intoleranssi- paskan ryske. Aina kun näen tuon naisen hymyilevät kasvot lehtikuvissa, kokemani mielikuva hänestä tulee päällimmäiseksi.

• kesi.vä

No huh huh, voi olla vaikeaa ottaa vakavasti hänen sanomansa. Ainakin osa ehkä menee ohi :)

• VoihanKamalaa

Joopa-niih. Onpa sama ihminen myös sukeltanut ulos äitinsä sisältä, ehkä synnyttänyt itsekin, harrastanut seksiä, oksentanut, päästänyt ilmaa peräpäästä, haukotellut, peseytynyt joka paikasta, syönyt monenlaista, gynekologi on tutkinut häntä ja, ja, ja...

• VaikkaPölhöKustaa

tai jospa siellä oli vielä joku muukin.

• kesi.vä
        VoihanKamalaa kirjoitti:

Joopa-niih. Onpa sama ihminen myös sukeltanut ulos äitinsä sisältä, ehkä synnyttänyt itsekin, harrastanut seksiä, oksentanut, päästänyt ilmaa peräpäästä, haukotellut, peseytynyt joka paikasta, syönyt monenlaista, gynekologi on tutkinut häntä ja, ja, ja...

Hui kauheeta, niinpä! Onneksi minä en tiedä kenestä on kyse, tuo oli liian paha tuo gynekologilla käynti.

• 565758

No jo on ongelma

• Ongelma

Niin, onpa aloittajalla ongelma. Pitäisi kieltää vessan käyttö kerrostaloissa. Ei tällainen aloitus ainakaan palstan tasoa kohenna.

• hyvä-yritys

Provo aloitus sanoisin minä.

• vastuuttomia

Minä kuulen usein ,kun vähän yli 40-v naiset lirauttaa housuihinsa .kun joutuvat vähän ponnistamaan

• pispis

Sulla on huippu hyvä kuulo.

• tähystys

On se vaan erikoinen ammatti tuo gynekologi. Aikamoista työtä tiirailla monenmoisia revoja totisella naamalla, vai miten lie pienet kevennykset, vaikka malliin jopa on tavaralla kokoa ja näköä tai puristukset nolla.

• tohtoriÖÖÖ

Tiedättehän kaikki, kun tapaa henkilön, kyseessä lekurin tutkimus, kuuluu tervehtiä.

Näin sai oppia lekuri, siis tuta fiksulta potilaalta. potilas oli jo tutkimuspöydällä, tiedättehän asennon? Lekuri tuli kappasi pöydältä näppeihinsä Spekulan ja kohottinen, aikoi aloittaa tutkimuksen, jolloin nainen kohotti itsensä ylös pöydältä, sanoi; sinne ei mennä, ennenkuin on esitelty. Ilmeisesti käytöstapoja ei medisiinareille opeteta??????

• Anonyymi

Gynekologi ei mitenkään reagoi miltä tavara näyttää tekee vaan työnsä ja se riittää

• hjklmö

Jospa tuo on eräälainen kutsumusammatti. Oo

• Anonyymi

Kerrostalossa elämän ääniä on aina. Jos asialle on allerginen, niin kannattaa muuttaa muualle.

• Anonyymi

Huono äänieristys kerrostalossa.

• Anonyymi

Väärin asennetut laminaatit ??

Asukas itse asensi, säästi paljon:)
        Asensi laminaatit jättämättä rakoa seinään.

Lopputulos, yläkerran asukas kävi kusella, alakerran makuuhuoneessa kuulosti kuin joku lorottelisi niskaan:))

Taloyhtiö tutkia asian ja asukas joutui korjaamaan tekeleensä ja katso, siihen loppui lorina :))

• Anonyymi

Asun pienkerrostalossa pohjakerroksessa ja kertaakaan en ole kuullut yhdenkään naapurin vessakäyntien ääniä, en päivällä enkä yöllä. Molemmat seinänaapurit kuin myös yläpuolinen ovat miehiä.

• Anonyymi

80-luvulla kerrostalossa kuului seinän taa oliko mies vai nainen pissalla.- Ja naimisen äänet :)

O tempora o mores.

• Anonyymi

On sitä virtsaa virrannut, kun yhdeksän vuotta aloituksesta on kulunut ja virtaa varmaan edelleenkin!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4632
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1917
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1610
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      125
      1144
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1091
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1036
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      943
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      906
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      872
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      848
    Aihe