nintendo mini 8-bit

nintendofani

mitä mieltä olette koneesta. ei ole pahahinta 60dollaria.

5

307

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • waaribarbasic

      Kuuteenkybään tulee lisäks viel joku kaapeli ja pitänee hankkia pari ohjainta?Se että TÄLLÄ KERTAA pelintallennus toimii on plussaa. Vaihteeksi jotain kiinnostavaa muumioillekin. Ja kun halut eivät halaamalla LÄHDE: Voi ku sais vielä kerran pelata NHL 92 oikeilla vehkeillä?(Eri kone, mutt TEKEE MIELI)

      Se JOKA ottaa vastaan ennakkotilauksia nintendo-mini-8bit, ilmoittautukoot het kohta puolen tai iso ja suuri apina putoaa puusta ja joutuu kuleskelemaan onnettomana vielä pitkän aikaa.

      Onneks tän voi vielä korjata, kun kävi harmittamaan, että aikoinaan ei saanu kaikkia pelejä pelattavakseen.Lohtuni on suuri nyt :)

      Innokkaana odotan.Toivottavasti mini-nintendo pitää minkä lupaa ja tod.näk sen myöskin tekee? Täytyyki kirjoitella PUKILLE, luulen että pukilla on empatiaa vanhempien ja vähän nuorempien pelaajien parissa?

    • jaakko31v

      vanha Nes ei käy uusien telkareiden kanssa, ilman ihme viritystä. minulla ei edes tue analogi-liitäntää.. paitsi jos laittaa vhs-nauhurin kautta. jolloin kuva on jo ihan paska, mutta pelattavan näköinen. uusi mini-nes on hdmi-liitännällä varustettu joten pääsen ihan retroilemaan kuin kuvaputki telkkarini kanssa, joka hajosi... liian pelaamisen takia :( .vanha kone saa ehostuksen jälkeen vitriini paikan.

      Jos joulupukille menevä kirje ei mene perille, toivon mini-nes pelikoneen.
      t. jaakko 31v
      ps. annan myös lapsien pelata.

      • 6plus6

        Toimiiha, kyljessä on RCA-kaapeleille paikat kuvalle ja äänelle. Johdot kiinni konsoliin, toiseen päähän kiinni Scart-palikka ja telkkariin kiinni. Kyllä uusissakin telkkareissa pitäisi olla vähintään yksi Scart-liitin.

        Ei sillä RF-boksilla kannata yrittää koska huonompi kuvalaatu/äänenlaatu.


      • EiToimiJOO

        Ei ole smart-tv:ssä scart-liitintää :( ei ainakaan minulla ole. (viisi johtoinen sarja käy?) mutta (video L R) näkyy sutkot mustavalkoisena))
        eikä tue analogista kanavaa AV. kokeilin myäs liittää anteeni johdolla digiboksin, ei toimi boksi..


    • Minines

      Monelle varmasti helppo tapa pelata vanhoja klassikoita, paremmalla kuvanlaadulla kuin aikoinaan eikä tarvitse asetella / puhdistella kasettia että saa toimimaan.

      Tosin jos alkuperäinen fiilis ei ole tärkeää niin emulaattorilla ja USB -ohjaimellahan pelaa mitä vaan peliä FullHD laadulla enemmälläkin, modattu Wii ei pysty HD tarkkuuksiin mutta silläkin voi sitten pelata mitä vaan nes peliä. Vaatii tietysti hieman värkkäämistä ja siinä monelle tuleekin seinä vastaan, mini on simppeli.

      Toki nes mini tarjoaa myös sen täysin laillisen mahdollisuuden pelata noita 30 peliä hyvällä laadulla ja jos keräilijä on niin hankkinee tuon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe