Hua Hinissä poliisit myyvät aseita rikollisille

VietköLapsesiHuaHiniin

15

194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 656546456456

      Et sitten resuperse muuta keksinyt, pitääkö taas muistuttaa mitä pattayan poliisi teki neljälle pidätetylle naiselle, ja vielä neljä poliisia, reppana.

      • IhanUutinen

        Keksinyt, ei tuo mikään keksitty juttu ole.


    • EnVieLapsianiHuaHiniin

      Kyllä Lerppa nyt kannattaa harkita hua hinistä pois muuttoa. Kuinka kehtaat kertoa ihmisille asuvasi siellä hua hinin rikollispesässä. Maineesihan menee täysin pilalle. Miksi et muuta kaupunkiin joissa huoria ja korruptioituneita poliiseja ole niin paljoa kuin hua hinissä. Onhan hua hinssä tyttöbaarien määrä kasvanut paljon viimeisten vuosien aikana. Hua Hin Thaimaan kolmanneksi suuri ilotyttömäärä heti Bangkokin ja Pattayan jälkeen kertovat viralliset tilastot. Hua hin on seksimatkaajien ja pedofiilien kohde siinä missä Pattayakin. En kehtaisi myöntää asuvani hua hinissä maksoi siellä bensa vaikka mitä. Monilla hua hinissä vakituisesti asuvalla ulkomaalaisella on itseään nuorempi thai ystävätär ovat siis pedofiliaan taipuvaisia.

      • 654767567657

        Oletko sinä koskaan edes käynyt täällä, tämä on hyvin pieni maalaiskaupunki joka on erittäin rauhallinen, jopa minun takapihalla on useasti lehmiä, ja muutama hevonen... Mitä tulee näihin ns. tyttöbaareihin niitä on ollut täällä jo 25 vuotta sitten ja niiden määrä on vähenemään päin, oikein kunnolla, niitä on kolmella noin 250 metrisellä kadunpätkällä, noin 20-40 baaria kussakin aika monilla on lappu luukulla kun kysyntää on vähän... Pedofiilejä on jokaisessa thaimaan kaupungissa mutta riski kiinni jäämiseen pienessä maalaiskylässä on huomattavasti suurempi kuin 22,2km kokoisessa bordellissa, näin se vaan on... resuperse. Taas totuus satuttaa sinua, reppanaa...
        Ja sitä paitsi phuketissa on huomattavasti enemmän prostituutiota, reppana, kuin täällä.


      • PhomRuuThailand
        654767567657 kirjoitti:

        Oletko sinä koskaan edes käynyt täällä, tämä on hyvin pieni maalaiskaupunki joka on erittäin rauhallinen, jopa minun takapihalla on useasti lehmiä, ja muutama hevonen... Mitä tulee näihin ns. tyttöbaareihin niitä on ollut täällä jo 25 vuotta sitten ja niiden määrä on vähenemään päin, oikein kunnolla, niitä on kolmella noin 250 metrisellä kadunpätkällä, noin 20-40 baaria kussakin aika monilla on lappu luukulla kun kysyntää on vähän... Pedofiilejä on jokaisessa thaimaan kaupungissa mutta riski kiinni jäämiseen pienessä maalaiskylässä on huomattavasti suurempi kuin 22,2km kokoisessa bordellissa, näin se vaan on... resuperse. Taas totuus satuttaa sinua, reppanaa...
        Ja sitä paitsi phuketissa on huomattavasti enemmän prostituutiota, reppana, kuin täällä.

        Kolme katua älä puhu paskaa. Toukokuun olin Hua Hinissä. Naista sain helposti.
        Phuket on muuten saari ja Patongin huorien määrä on pienempi kuin hua hinin


      • HuaHininPanomies
        654767567657 kirjoitti:

        Oletko sinä koskaan edes käynyt täällä, tämä on hyvin pieni maalaiskaupunki joka on erittäin rauhallinen, jopa minun takapihalla on useasti lehmiä, ja muutama hevonen... Mitä tulee näihin ns. tyttöbaareihin niitä on ollut täällä jo 25 vuotta sitten ja niiden määrä on vähenemään päin, oikein kunnolla, niitä on kolmella noin 250 metrisellä kadunpätkällä, noin 20-40 baaria kussakin aika monilla on lappu luukulla kun kysyntää on vähän... Pedofiilejä on jokaisessa thaimaan kaupungissa mutta riski kiinni jäämiseen pienessä maalaiskylässä on huomattavasti suurempi kuin 22,2km kokoisessa bordellissa, näin se vaan on... resuperse. Taas totuus satuttaa sinua, reppanaa...
        Ja sitä paitsi phuketissa on huomattavasti enemmän prostituutiota, reppana, kuin täällä.

        Hua Hinissä sesongin ulkopuolella laput monissa paikoissa luukulla, eihän sinne kukaan halua matkustaa kun palveluita ei saa. Odota lerppa kun sesonki aulkaa niin laput poistuvat ja huorat täyttävät Selekamin, Bintabatin, soi 80, ´Poon suk rd Phetkasem rd ja muutamat muut kadut. kuten Hua hin 55 tyttöbaarit.
        Mutta kun Lerppa 24/7 istut koneen ääressä niin et tiedä mitä säpinää huara hinissä illat ovat


      • 654767567657

        Niin myönnätkö että tarvitset maksullisia en minä tarvitse. Mutta olen minä tämän kaupungin hyvin tarkkaan kolunnut, joten tiedän mitä puhun, täällä on nämä kolme kadun pätkää, ja jotain yksittäisiä paikkoja, mutta niitä ei ole montaa...

        Olen käynyt useasti myös phuketissa kun harrastan laitesukellusta, ja sen on ainoa hyvä paikka siihen hommaan, tässä siamin lahdessa on liikaa hiekkaa vedessä, jonka joku resuperse tulkitsi likaisuudesta johtuvasta sameudeksi, ei ole vaan hiekasta johtuvaa... mutta reppanoilla on rajallinen ymmärtämiskysy joten ei mennä liian vaikeisiin asioihin, ja muuten maksullisia on eniten phuketissa heti pattayan jälkeen, muuten joidenkin lähteiden mukaan krabissa on enemmän maksullisia kuin HUa hinissä, ja luulen että kalloissaja vallilassa on yhtä paljon kuin hua hinissä, mutta nehän on liian kalliita sinulle, resuperse.


      • HelloWellcome
        654767567657 kirjoitti:

        Oletko sinä koskaan edes käynyt täällä, tämä on hyvin pieni maalaiskaupunki joka on erittäin rauhallinen, jopa minun takapihalla on useasti lehmiä, ja muutama hevonen... Mitä tulee näihin ns. tyttöbaareihin niitä on ollut täällä jo 25 vuotta sitten ja niiden määrä on vähenemään päin, oikein kunnolla, niitä on kolmella noin 250 metrisellä kadunpätkällä, noin 20-40 baaria kussakin aika monilla on lappu luukulla kun kysyntää on vähän... Pedofiilejä on jokaisessa thaimaan kaupungissa mutta riski kiinni jäämiseen pienessä maalaiskylässä on huomattavasti suurempi kuin 22,2km kokoisessa bordellissa, näin se vaan on... resuperse. Taas totuus satuttaa sinua, reppanaa...
        Ja sitä paitsi phuketissa on huomattavasti enemmän prostituutiota, reppana, kuin täällä.

        Enemmän Hua Hinissä maksullisia on kuin Samuilla, Krabilla ja Rayongissa kun turistikohteista puhutaan.
        Tämä eräs tyyppi yrittää vähätellä Hua Hinin seksikauppaa jostain syystä jota en ymmärrä. Paljon siellä kuitenkin ulkomaalaiset kulkevat thai tyttöjen kanssa. On myös lapsellista verrata Hua Hiniä Pattayaan käyhän Pattayalla huomattavan paljon enemmän turisteja kuin Hua Hinissä ja tunnettu tosiasia missä enemmän turisteja sitä enemmän maksullisia. Jos tyttökauppan kokee häiriöksi niin kuinka Hua Hinissä voi viihtyä, ei tarvitse kuin iltamarkkinoille mennä niin baarialue siinä vieressä missä ilotytöt päivystävät.


      • NäinOnLerppaVäittänyt

        Juu niin on mutta Krabilla, Samuilla ja Rayongista ei saa farang ruokaa eikä muitakaan palveluita tämän Thaimaan "asiantuntija" Lerpan aikaisempien kirjoituksien mukaan. Tämähän ei oikeasti Thaimaassa matkanneiden huomioiden mukaan pidä alkuunsakaan paikkansa. Lerppa väheksyy muita Thaimaan kohteita ja yrittää nostaa Hua Hininä muita paremmaksi kohteeksi. Säälittävä Lahkolainen Lerppa on.


      • toimikankaan
        654767567657 kirjoitti:

        Niin myönnätkö että tarvitset maksullisia en minä tarvitse. Mutta olen minä tämän kaupungin hyvin tarkkaan kolunnut, joten tiedän mitä puhun, täällä on nämä kolme kadun pätkää, ja jotain yksittäisiä paikkoja, mutta niitä ei ole montaa...

        Olen käynyt useasti myös phuketissa kun harrastan laitesukellusta, ja sen on ainoa hyvä paikka siihen hommaan, tässä siamin lahdessa on liikaa hiekkaa vedessä, jonka joku resuperse tulkitsi likaisuudesta johtuvasta sameudeksi, ei ole vaan hiekasta johtuvaa... mutta reppanoilla on rajallinen ymmärtämiskysy joten ei mennä liian vaikeisiin asioihin, ja muuten maksullisia on eniten phuketissa heti pattayan jälkeen, muuten joidenkin lähteiden mukaan krabissa on enemmän maksullisia kuin HUa hinissä, ja luulen että kalloissaja vallilassa on yhtä paljon kuin hua hinissä, mutta nehän on liian kalliita sinulle, resuperse.

        Joo et tarvitse naisia ollenkaan vai mistä lerppa nimitys tulee.


      • HuaHinissä1986ensikäynti
        654767567657 kirjoitti:

        Oletko sinä koskaan edes käynyt täällä, tämä on hyvin pieni maalaiskaupunki joka on erittäin rauhallinen, jopa minun takapihalla on useasti lehmiä, ja muutama hevonen... Mitä tulee näihin ns. tyttöbaareihin niitä on ollut täällä jo 25 vuotta sitten ja niiden määrä on vähenemään päin, oikein kunnolla, niitä on kolmella noin 250 metrisellä kadunpätkällä, noin 20-40 baaria kussakin aika monilla on lappu luukulla kun kysyntää on vähän... Pedofiilejä on jokaisessa thaimaan kaupungissa mutta riski kiinni jäämiseen pienessä maalaiskylässä on huomattavasti suurempi kuin 22,2km kokoisessa bordellissa, näin se vaan on... resuperse. Taas totuus satuttaa sinua, reppanaa...
        Ja sitä paitsi phuketissa on huomattavasti enemmän prostituutiota, reppana, kuin täällä.

        Vai Hua Hinin tyttöbaarit muka vähenevään päin. Täyttä puppua taas 654767567657 kirjoittaa. Kahdenkymmenen viiden viime vuoden aikana määrä on enemmän kuin tuplaantunut.


    • Aseenaluperäselvinnyt

      Olisikohan se ase jolla ruotsalainen murhattiin thai poliisilta hommattu.
      En veisi lapsiani hua hiniin.

      • 654767567657

        Missä Amilia ja onkomies resuperse, sinä et veisi lapsiasi edes pieksämäelle reppana


      • perheenÄiti
        654767567657 kirjoitti:

        Missä Amilia ja onkomies resuperse, sinä et veisi lapsiasi edes pieksämäelle reppana

        Miksi veisin lapseni Pieksanmäelle, en näe siihen mitään syytä. Thaimaahan tosin vien ja Thaimaan parhaaseen kohteeseen jossa lapsiperheet otetaan huomioon ja se ei ole Hua Hin. Hua Hinistä kokemus parin vuoden takaa, hankalan matkan takana eritoten kotiin lähtöpäivänä, aika vähän tekemistä ja rannat yliarvostettu.


      • åpoiuytre2

        Sinulla resuperse ei ole lapsia joita voisit viedä Hua Hiniin. Lopete jo tuo paskan jauhaminen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      69
      3033
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      418
      2898
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      102
      2282
    4. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      95
      2184
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      73
      1924
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      11
      1864
    7. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      7
      1860
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      153
      1858
    9. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      335
      1816
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1682
    Aihe