potku munille

neljä

Mua kiihottas valtavasti sopivan syyn ilmaantuessa potkaista miestä munille ja nähdä tämä sen jälkeen kippurassa, käsillä munistaan pidellen ja tuskaa valittaen. Mutta onkohan siinä kivun lisäksi vaaraa loukata pysyvästi jos ei potkaise kovin lujaa? Tarkoitus kun ei ole satuttaa oikeasti ja ainakaan pysyvästi.

40

10760

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mr. XXXXXX

      Kerran mua on potkastu munille ja vieläpä ilman syytä.Jouduin sairaalaan shokin takia.Jos joku vielä tulee tekemään saman voin vannoa että minun nyrkki puhuu siihen malliin että nartulta lähtee ainakin taju,ellei jopa henki.

      • hiihoo

        Siihen voi vaikka kuolla.


      • Onko tosiaan noin?
        hiihoo kirjoitti:

        Siihen voi vaikka kuolla.

        Sittenpä monotankin ja lujaa seuraavaa kusipää-öykkäriä joka tulee mussuttamaan jotain kun seison bussipysäkillä tai liikun lenkkipolulla.


      • siitävaan
        Onko tosiaan noin? kirjoitti:

        Sittenpä monotankin ja lujaa seuraavaa kusipää-öykkäriä joka tulee mussuttamaan jotain kun seison bussipysäkillä tai liikun lenkkipolulla.

        imisen tappamisesta on yleensä seuraamuksia tekijälle.


      • Niin aionkin
        siitävaan kirjoitti:

        imisen tappamisesta on yleensä seuraamuksia tekijälle.

        ihmisen raiskaamisesta ei näytä olevan kovin kummoisia seuraamuksia tekijälle. Jos on naimisissa ja isä, töissä, taikka itä- tai pohjois-suomalainen.


      • AnnaMennäVaan
        Niin aionkin kirjoitti:

        ihmisen raiskaamisesta ei näytä olevan kovin kummoisia seuraamuksia tekijälle. Jos on naimisissa ja isä, töissä, taikka itä- tai pohjois-suomalainen.

        Kai se tosi tilanteessa on ihan hyvä puolustautumis keino tuo munille potkiminenkin. Eikä siitä heti henki lähde vaikka potkiikin. Sitäpaitsi raiskaajan hengellä tuskin pahemmin mitään väliä onkaan.


      • koviz1996

        Mr. XXXXXX@ tuu kokeilemaan vaan.turhaan naisiin kosket.tuu kokeilemaan samankokostes kanssa,niin sit katotaan kuka tippuu.nössö.


      • hajaja
        hiihoo kirjoitti:

        Siihen voi vaikka kuolla.

        Duudsonien Jukka ois sit kuollu jo aikaa sitten ku se on niin monta kertaa saanu kiikkulaudasta munille ku jarppi on toiseen päähän hypänny.


    • Volde

      En usko, että sinua tyydyttäisi nähdä miehen vain näyttelevän. Sinähän halusit satuttaa ja ilmeisesti ihan kunnolla, kun mies pitää saada kippuraan. Ihan selvästi näyttäisi siltä, että vaikka miten turvallisesti haluaisit aloittaa, jossain välissä sinä sitten kokeilisit rajojasi.
      Noin tekemällä suorastaan kerjäisit vahinkoa osaksi. Sen jälkeen parhaassa tapauksessa kirjattaisiin syytettä törkeästä pahoinpitelystä elinikäisen vamman tuottamisesta.

      Maalaisjärjellä ajatellen voi todeta, etteivät ne pelit ole tehty potkimista varten. Tälläistä tavallista miestä ajatus suorastaan kammottaa. Jos nyt kuitenkin löydät vapaaehtoisen potkittavan niin suosittelen tutustumaan vastaaville fetisteille tarkoitettuihin sivustoihin, jotka toivottavasti antavat tietoa missä menee se raja. Uhkapeliltä kuulostaa silti.

      • Customize

        Siis ihan vaan naisille tiedoksi että tuo miestä potkastaan munille niin se tuntuu väh. 2x pahemmalta kuin suora nyrkinisku naamaan.


    • helvete

      takaisin, melkein satakilonen sälli ja potkunyrkkeily tausta. Voin sanoa, että kyllä häpysi olisi toosana sen jälkeen. Tuollaiset helvetin lehmät, jotka potkivat syyttä miehiä munille pitäisi lahdata saunan takana. Jos tietäisivät miltä se tuntuu, tuskin edes haaveilisivat siitä.

      Tuu vaa lehmä potkimaan, katotaan kuin käy !!!

      • Loiro

        Tiedoksi vaan ,että jos sua potkaistaan munille, nii nsä et kyllä ihan heti potkaise ketään takaisin, vaikka olisit millainen potkunyrkkeilijä tahansa, vaan makaisit maassa sikiöasentoon käpertyneenä muniasi pidellen.


      • my coconuts
        Loiro kirjoitti:

        Tiedoksi vaan ,että jos sua potkaistaan munille, nii nsä et kyllä ihan heti potkaise ketään takaisin, vaikka olisit millainen potkunyrkkeilijä tahansa, vaan makaisit maassa sikiöasentoon käpertyneenä muniasi pidellen.

        Tiedoksi vaan, että täydessä raivossa tai äärimmäisessä hädässä ihminen pystyy täysin unohtamaan kipunsa ja kykenee suorituksiin joihin ei uskoisi pystyvänsä.


    • man

      ..haljeta tai vahingoittua. Näin kävi yhdelle meidän koulussa aikanaan.

    • Jannu

      Monet naiset fantasioivat raiskatuksi tulemisesta, mutta eivät tietenkää halua niin tapahtuvan oikeasti.

      Kannattaa siis miettiä onko tuo ajatus munille potkaisemisesta kiihottava vain ajatuksena, vai nauttisitko siitä oikeasti myös "livenä"?

      • PAdamm

        ...ainaski oulaisissa joskus 80-90-luvun taitteessa joku DJ, jota muistaakseni tyttöystävä monotti munille, joten ei leikitä ajatuksella muuten kuin pakon edessä.


    • huora oot sää

      mikä vittu se voi olla ku on tuollasia fantasioita... potkika toisianne pilluun saatana!

      • Kannatetaan

        Kannatetaan pillujen potkimista. Kiinnostaa niiin nähdä kun gimmat pääsee maistamaan omaa lääkettään!


    • romulus

      Pysyviä vammoja tulee todennäköisimmin kärkipotkulla, eli jos potkaiset kengän kärjellä, tällöin potkun koko voima osuu pienelle alueelle mikä saattaa aiheuttaa vahinkoja.

      Parempi potkaista alhaaltapäin niin että jalkapöytä mäjähtää kiveksille. Silloin suoritus onnistuukin varmemmin kuin kärkipotku. Jalkapöytäpotku ei ole yhtä vaarallinen ajatellen pysyvien vammojen aiheutumista, mutta silti tuskallinen. Toisena vaihtoehtona on survaista polvella haaroihin, jos olet tarpeeksi lähellä.

      • määmämää

        Mieluiten mällää vatsaan tai päähän, sillä monen miehn haaveena on lapset joita ei voi rahassa mitata. Joten jättäkää völiin koko munille iskeminen.


      • repe.....

        mutta se on seksikkäämpää, ku potkii teräväkärkisillä kengillä


    • kivuliasta

      mua ei saa potkia munille, joten elkää laittako mailia tukemaan.

    • -Jaaa-

      vois joskus testaa et mite naisel käy jos sitä potkasee sinne haaravälii

    • -heheh-

      Meni hameväki aika hiljaseks:) ensimmäisten kommentie jälkee

    • kick in the nuts

      Ja minä voin potkaista sua päähän. On kiva katsella kun vaikeroita massaa ja syljeskelet hampaan ja kielen palasia.

    • huoria

      potku päähän

    • LepakkoNainen83

      Nainen voittaa miehen. AINA!

      • Juuliusa

        Siis todellakin!


      • Jhormanainen

        Helposti!


      • Miäsh

        Tuota ei usko kukaan.


    • .

      http://www.verkkouutiset.fi/index.php?option=com_content&view=article&id=78316:raiskausrikosten-alaa-halutaan-laajentaa-ja-rangaistuksia-koventaa&catid=8:kotimaa-paeaeuutinen-&Itemid=31

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/10628798

      http://www.stara.fi/2012/05/03/mustan-vyon-karateka-karkota-raiskaaja-puremalla-penis-irti/

      http://vimeo.com/41126482

      Täytyy ihmetellä miksi potku puolustautumisesta ei puhuta enemmän. Jos potkun seuraus on lapsettomuus, se on itse ansaittu. LYÖKÄÄ MUNILLE JA LUJAA kellään ei ole oikeutta raiskaukseen tai sen yritykseen

      • Muitta mutkitta...

        Munille vaan niin paljon ku lähtee!! Nämä potkunyrkkeilijäpellet putoavat ihan samalla tavalla kuin kuka tahansa. Se on nähty ja koettu. Eikä kivesten potkiminen mitään supermiestä tee kuten joku tuolla ylempänä lässyttää. "Äärimmäisessä hädässä..."! anna mun kaikki kestää! Tähän mennessä ei ole yksikään supermies alkanut potkimaan takaisin! Linkkuun menee ja tappeluhalut katoaa hyvin pikaisesti!


    • puolustaudu

      Jos et saa tilassa potkaistua, ota kiinni peniksestä ja väännä niin paljon kun saat, jos tilaa tarraa vielä kiveksiin likistä kaikin voimin.

      Turha miettiä paljonko sattuu tai tuleeko vaurioita päälle kävijä on ansainnut kaiken.

      Raiskauksesta et selviä henkisesti koskaan.

      • Heluna kaunis

        "Raiskauksesta et selviä henkisesti koskaan. "

        Haista kukkanen! Suurin osa raiskauksen uhreista selviää henkisesti ja he pystyvät jatkamaan täysin normaalia elämää. Muistiin tapahtunut jää, mutta se ei tarkoita sitä, että uhri ei olisi selvinnyt henkisesti.

        Olen joskus lapsosena saanut tällejä häpyluuhuni, joten pystyn kuvittelemaan, että miltä munille potkun saaminen voisi tuntua. Ei kyllä tulisi mieleenkään potkaista.


    • M78

      Hyvä naiset,munille vaan ja lujaa. Itse olen saanut monta potkua muniin ja vielä olen elossa. Sattuu kyllä pirusti,eikä pysty hetkeen liikkumaan mut kyllä se siitä. munille vaan naiset.

    • irja2

      Minä potkin Hai-saappailla miestä munille. En olisi heti uskonut niitä niin hyviksi itsepuolustuksessa, mutta hän sai tosi kovat `tällit`.

    • jpar86

      Ihan kuin olis jäänyt jostain paitsi kun mua ei ole koskaan kukaan potkaissut munille... Olen jo 27 :)

    • Maija28

      Ostin Hai-saappaat , ja kun laitoin ne jalkaan , huomasin , että nämä on hyvät potkimisessa. Tasapohjaiset , kova kärki. En ole vielä potkinut , mutta jos joillakin on kokemuksia Hailla potkimisesta ,niin olisi kiva kuulla.

      • Haluaisitkos potkaista? Arvaa postini?:)


    • mencannotbefeminists

      tää todennäköisimmin ei ole todellisesti naisen kirjoittama vaan joku ukko jolla on domina fetissi ja tykkää teeskennellä että olisi olemassa joku nainen jota oikeesti "kiihottaisi kovasti" munille potkiminen

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2612
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1988
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1786
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe