Tietääkö kukaan missä päin karviaa tapahtunut? http://www.satakunnankansa.fi/satakunta/ilkivaltaa-karviassa-perheen-postilaatikko-poltettiin/
Täytyy todeta, että lapsellisuudella ei ole näköjään mitään rajaa!
Postilaatikko-ilkivaltaa
6
356
Vastaukset
- TietäjäTiina
Tiedän tapauksen, asialla uuden sukupolven raktoripojat JJT:n jalanjäljissä.
- Jeminam
JJT, ei iki päivänä tekisi mitään noin typerää. Siitä olen ihan varma!!
Ei ole tainnut JJT ottaa "TietäjäTiinaa" etupenkille, kun jatkuvasti mussuttaa takanapäin. Jumaliste, akkahan tietää enemmän ku wikipedia.
Itte en oo kuullutkaan vielä tästä jutusta, mut kiitti kunniamaininnasta, tosin itse vietin nuoruuteni traktorilla ajellen Jalasjärvellä. En tavannut poltella postilootia Karviassa. Ainoat asiat mitä tämä kaveri polttaa on renkaat ja tupakki.
Oli niin paska trolli etten sen enempää tätä pui. Eiköhän syylliset ole joko 10-15v tai sitten jotain yli 18v kännisiä.- ei.kaikki.kotona
Trolli on varmaan keski-ikäinen kaappihomo, jolta akka on lähtenyt nuoremman miehen matkaan...
- Jumantsuikka
Mitä kaikkee tästä postilaatikko jutusta tiedetään.
- aikuistukkaa
No eläkää ny viä muutama vuosi karvias. Kyllä näillekkin toivottavasti tulee isompi maailma vastaan kun karvia ja alkavat kasvamaan:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938028
- 403852
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241310
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321143Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311079Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11865Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31812Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27762