Noin vuosi sitten ..saattaa olla vieläkin jyytuupissa video Ranskan ..rivieralta tai nizzasta. Siinä videollahan ratsasti kuolema valkoisella hevosella ? Valkoisen hevosen selässä oli ratsastaja puettu sota asuun ? Valkoinen hevonen ratsasti täyttä laukkaa ihmisten keskellä ilman että he sitä näkivät. Videolla se näkyi. Oliko tämä video enne tulevasta tapahtumasta. Videon nimi oli . "Kuolema ratsastaa valkoisella hevosella ? "
Tässä aiemminhan...
ennakoitavissako
1
164
Vastaukset
- Symbolit
Olen nähnyt tuon videon. Videolle oli käsittääkseni onnistuttu poimimaan soturin ja hevosen näköinen linssiheijastus, joka liikkui kun kameraa liikutettiin.
Sattuma, ennustus vai suunnitelma? Siinäpä pulma.
Tunnettu valkoisella hevosella ratsastava on sinisävyiseksi väritetty Kalki-avatar. Kalki-avatar on uuden ajan tuoja ja sen symboli. Symboliikkaa voi tulkita monin tavoin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1981562Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231298- 531077
- 72975
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893- 58893
- 106882
- 45879
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82820