Suurhälytys/sota

huhu

Humppilassa, jos hälyyttää numeroon 112 apua, niin tulee neljä miestä palokunnasta, utelijaita, mitä tapahtunut? Kukaan ei osaa tehdä muuta kuin katsoa päältä. Ambulanssi onneksi tulee kymmenen minuutin sisään. Ainut vaan, palokunta on ensihoidon tiellä. Pienessä kämpässä palokunta ja kaksi ambulanssimiestä ei meinaa mahtua olemaan. Ambulanssi tulee huomiota herättämäntä, mut paloauto, ennen sitä, herättää koko kylän. Huudattaa autoa viimeisen päälle. Sireenit ulvoo. Saisko näitä pillejä mitenkään äänettömäks? Seuraavassa autossa toivottavasti manuaalia käyttöä.

10

159

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SaitApua

Olet elossa! Miksi valitat?

• pissapotilas

Hävettää niin p........ti. Naapurit luulee, et oon kuollut. Puhuvat, kuinka sinne paloauto meni hädässä. Tulpalo, tulpalo. Lanssi tuli kyllä, ja äänettömästi. Virtsatulehdus. Vietiin kyllä sairaalaan. Kuumeen takia. Ja samantien sairaalasta ulos, kun kuume laski. On tosi nöyryyttävää, kun pirttiin astuu neljä miestä. Kaikki tuijottaa. Mitään ei osata tehdä. Mutta, onpa myöhemmin kylällä tietäjiä.

• Sekosinehumppilassakin

Ottaa nyt rauhallisesti. Nyt on luvassa värinää ilmaan, kun Humppilaan tulee näitä rikastuttajia etelästä. Humppila saa piristysruiskeen maahanmuuttajista. Onnea ja menestystä!

• just.juuh

Ei taida olla S24:ssa enää yhtään keskustelua, johon joku säälittävä löysämunainen runkkari ei olisi tullut tunkemaan rasistista toiseuden kammoaan.

• ootavaanrauhassa

no sit varmaan helpottaa aloitajaakin kun sote tulee voit rauhassa lähteä kävellen lääkäriin

• sota

Mikä se sote on ? Jos lähden kävelemään lääkäriin, voi olla, että jo viisi kilometriä käveltyäni, olen ihan loppu. Neljä kilometriä ois vielä jaksettava. Mut, jos se sote on joku kyyti, niin Tervetuloa.

• nokalle

mieti sitä ennenkun valitat

• piipaapii

Valitat? hah hah, heh heh. Nokkalainen, jos oot ite miettiny omalla kohallas, niin kerro, mihin tulokseen tulit.

• yyh

No joo. Nokan palveluasunnoilla ei tarvitse tilata mitään. Kaikki hoituu henkilökunnan avustuksella.

• hörhö1

Hyvä, nyt kun on näin hyvin asiat. Pannaan nukkumaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2473
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1658
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1396
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      162
      1236
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      143
      1199
    6. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1135
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      106
      1082
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1071
    9. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      116
      1026
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      949
    Aihe