Mint 18 Sara

ssdlevyt

Itse sekattu tornikotelo. Kovis KINGSTON SV300S37A120G. Käyttis Mint 18 sara. Onko SSD levyn suhteen Mintin asennuksessa otettava mitään erityistä huomioon? Levyllä ei muita käyttiksiä.

4

228

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hhjjjkk
    • Itse olen ainakin asentanut suoraan ilman mitään säätämistä. SSD-levyt kestävät joka tapauksessa suhteessa pidempään mitä perinteiset kovalevyt. Jos haluaa käyttää samaa konetta seuraavat 20 vuotta, niin sitten voisi harkita..

• EroonWindowsista

EI. Lässäyttä sinne vaan :D
      Optimointi on turhaa. Toki voi kokeilla ja kertoa auttoko, mitä olen kuullut, ei mitään eroa.
      Mutta jos mahdollista käytä standart biosta... Uefin sijasta!

( ͡° ͜ʖ ͡°)

• Hubert_Tötterberg

Juu sinne vaan. Ei mitään väliä vaikka jatkuva saantiaikojen kirjoittaminen saattaa lyhentää SSD-levyn iän kymmenenteen osaan siitä mitä se muuten olisi. Silläkään ei juuri ole väliä että levyn kapasiteetti yllättäen pienenee kun sektorien rajat eivät osukaan kohdilleen. Selain yms. välimuistitkin kannattaa ehdottomasti ohjata SSDlle. Paskaako niitä turhaan RAMiin viemään. Pääsee nopeammin uuden levyn ostoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour

(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa
      Maailman menoa
      124
      5231
    2. Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu

Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu
      Maailman menoa
      187
      4961
    3. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      85
      3434
    4. Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä

Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa
      Maailman menoa
      107
      2976
    5. Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta

Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan
      Maailman menoa
      24
      2312
    6. Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?

Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua
      Maahanmuutto
      241
      1747
    7. Muistatko vielä minä vuonna tavattiin ekan kerran?

Sun katse sulatti mut...
      Ikävä
      99
      1299
    8. Toivottavasti odotat minua

Koitan järjestellä asiani niin, että voin olla kanssasi. On valtava ikävä sinua.
      Ikävä
      79
      1299
    9. Huomenta naiselle

Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.
      Ikävä
      74
      1000
    10. Hurraa! Oon vihdoin vapaa J:stä

Poistin numerosi, poistin chattimme. En halua sua enää enkä odota sulta mitään.
      Ikävä
      96
      937
    Aihe