Itse sekattu tornikotelo. Kovis KINGSTON SV300S37A120G. Käyttis Mint 18 sara. Onko SSD levyn suhteen Mintin asennuksessa otettava mitään erityistä huomioon? Levyllä ei muita käyttiksiä.
Mint 18 Sara
4
270
Vastaukset
- hhjjjkk
Jos optimointi kiinnostaa:
https://sites.google.com/site/easylinuxtipsproject/ssd Itse olen ainakin asentanut suoraan ilman mitään säätämistä. SSD-levyt kestävät joka tapauksessa suhteessa pidempään mitä perinteiset kovalevyt. Jos haluaa käyttää samaa konetta seuraavat 20 vuotta, niin sitten voisi harkita..
- EroonWindowsista
EI. Lässäyttä sinne vaan :D
Optimointi on turhaa. Toki voi kokeilla ja kertoa auttoko, mitä olen kuullut, ei mitään eroa.
Mutta jos mahdollista käytä standart biosta... Uefin sijasta!
( ͡° ͜ʖ ͡°)- Hubert_Tötterberg
Juu sinne vaan. Ei mitään väliä vaikka jatkuva saantiaikojen kirjoittaminen saattaa lyhentää SSD-levyn iän kymmenenteen osaan siitä mitä se muuten olisi. Silläkään ei juuri ole väliä että levyn kapasiteetti yllättäen pienenee kun sektorien rajat eivät osukaan kohdilleen. Selain yms. välimuistitkin kannattaa ehdottomasti ohjata SSDlle. Paskaako niitä turhaan RAMiin viemään. Pääsee nopeammin uuden levyn ostoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit996592KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3666166Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei603043Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521112514Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082165- 1251804
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191663Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811340Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341315- 731237