Ja minä kun kysyin "sattuuko?"

Uukumalle

Sain kaverilta autoa lainaan ja lähdin ajamaan heti, kun olin päässyt töistä. Mieleni oli jännittynyt, emme olleet viime aikoina juurikaan viestitelleet ja edellisestä tapaamisestakin oli jo pari kuukautta. Mieleeni nousi vaaleat rintasi ja se kuinka pyörältä ja leveältä perseesi näytti tiukoissa farkuissa. Heppi kohotteli housun etumusta tuon tuostakin ajaessani.

Oli jo myöhäinen ilta kun näin kansanopiston sinivalkoisen kyltin ja heti tuon takana näkyvän rakennuksen jyhkeät ääriviivat. Ajoin suoraan toimiston eteen ja näin valon pilkottavan ikkunasta, olisit varmaan vielä töissä. Nousin parilla harppaisulla betoniportaat ja tulin toimistoon.

– Hei, tervehdin sinua.
– Hei, sanoit ja katsoit minua nopeasti, mutta et tehnyt elettäkään noustaksesi. Samassa huomasin, että et ollut yksin. Toimiston tuolilla istui rennon näköisenä musta kaveri, aika nuoren näköinen, laiha pitkä poika. Samassa muistin, että lehdessä oli ollut uutisia, että paikkakunnalle oli otettu pakolaisia.

Hetkeksi tuli vaitelias hiljaisuus.
– No sinä oot täällä toimistossakin töissä, sanoin ja hymyilin.
– Niin oon ollu, sanoit ja katsoit edessäsi olevia papereita ja katsahdit nopeasti mustaa kaveria.
Olin aivan hämilläni. Miksi tuo tyyppi istuu täällä myöhään illalla sinun kanssa kahdestaan?
– Mulla oli se huone varattu, sanon ja kurkussa jo tuntuu pientä palan tuntua.
– Joo, tässä on sen avain. Se on huone 208. Sinä vissiin muistat missä se on? tyttöni sanoi.

Otan avaimen käteeni. Yritän tavoittaa tytön katsetta, mutta hän ei katso minua silmiin vaan oikeaan hartiaani.
– Kiitos, sanon. Otan avaimen ja paperin, jossa on nimeni, huoneen numero ja maksutiedot.

Mitä hittoa? henkäisen syvään ja puistelen päätäni läntsähdellessäni betoniportaita alas ja autolle. No, ehkä häntä vain ujostutti kun tuo asiakas oli tuossa. Mutta en tajua, miksi hitossa tuo tyyppi oli tuolla illalla tuolla tavalla istumassa? Menen autoon ja laitan viestiä. Hän on ollut paikalla 19 min sitten.
– Moikka, oon nyt sitten täällä. Tuutko käymään? Laitoin viestin perään iloisen hymiön.

Menen huoneeseeni. Katson portaita noustessani kännykkää. Jonkun ajan päästä tulee, että olet lukenut viestini. Jään seisomaan ja tuijotan kännyä. Ei tule mitään että hän kirjoittaisi. Katson hetken päästä uudelleen, ei vastausta, vaikka hän on ollut kännykällä 3 min sitten.

Makaan vuoteessani, kädet pään alla ja tuijotan kattoa. Kännykkä on vieressäni. Et ole vastannut.

Nousen vuoteesta ja laitan päälle paidan ja housut. Panen avainkortin taskuuni ja astun käytävään. Laitan oven hiljaa kiinni.

Menen ulos. On hämärää, parkkialueella on muutamia autoja.

Kävelen toimistolle. Se on pimeänä. Koetan ovea, lukossa. Oveen on kiinnitetty lappu, jonka kerrotaan olevan päivystäjän puhelinnumero. Mietin, vastaisitko jos soittaisin tuohon.

Lähden takaisin asuinrakennukseen. Olen juuri nousemassa portaita ylös, kun kuulen jotain ääntä.

Koitan edessä olevaa ovea, se on auki. Tämä on ruokasalin eteinen. Seuraavassa ovessa ei ole lukkoa ja pääsen pimeään ruokasaliin. Kävelen ruokasalia eteenpäin. Keittiöstä kuuluu ääniä.

Kävelen ohi ruokienottopisteen ja tulen keittiötilojen oven eteen. Seuraavassa ovessa ei ole lukkoa, se on heiluriovi. Raotan ovea hieman.

Nyt kuuluu ääntä, niin kuin puolukoita survottaisiin.

Näen sinut, tunnistan heti vaikka näyt vain silhuettina. Tuet pöytään käsilläsi ja annat persettä.

Näen kuinka se painuu sinuun. Hyi saatana miten märkä sinä oikein olet! Näyttää niin kuin työntäisit itseäsi vielä taaksepäin niin että perseesi painuu jo kaverin kiveksiä vasten.

Nyt kaveri ottaa ulos. Hirmuinen kalu, aivan kauhea. Miten helvetissä voit ottaa tuollaisen? Ja minä kun kysyin:
– Sattuuko?

0

300

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Baaritappelu

        Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
        Kokkola
        63
        6123
      2. Tappo Kokkolassa

        Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
        Kokkola
        25
        3886
      3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

        Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
        Sinkut
        253
        2254
      4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

        Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
        Kokkola
        26
        1880
      5. MAKEN REMPAT

        Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
        Suomussalmi
        26
        1333
      6. Mitä ihmettä

        Kaipaat hänessä
        Ikävä
        95
        1286
      7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

        Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
        Hindulaisuus
        304
        1067
      8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

        5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
        Ähtäri
        54
        1020
      9. Välillä käy mielessä

        olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
        Ikävä
        76
        959
      10. Mulla on kyllä

        Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
        Ikävä
        36
        901
      Aihe