miltä pimppi tuntuu pippelissä?!

sryjsfd

onks se oikeesti muka niin kivaa ku kaikki sanoo

22

1587

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaaahass

      No emt ku oon tyttö mutta oon jostain lukenut että ei se niin ihmeellistä ja ihanaa oo niin kuin ois luullut.

      • jyrkityrkkii

        Kyllä se kivalta tuntuu, lämpimältä ja kostealta. Ensimmäisellä kerralla kun sain, niin laukesi miltei saman tien, kun sain huulille. Tykkään muutenkin pimpistä, ihana kolo, kaunis ja söötti, tykkään lipoa ja sormittaakin ihan sikana.


    • 244544

      Mä haluaisin tietää miltä se tuntuu

    • sepppopopop

      annatko?

    • No siis yritin kerran seksiä testailla, sillä tytöllä oli penis? Mitä ihmettä??? No hoidimme silti sen mutta oli aika kivuliasta. En oo sen jälkeen testaillu

    • bbfdxb

      kun pippeliä työntelee tytön pimppiin, niin se tuntuu kivan tuntuiselta ja lopuksi lauetaan tytön sisälle. eihän tuota muuten tehtäisi, jollei se tuottaisi nautintoa..

    • pannutmolempia

      Hyvältä se tuntuu ja jälkeen tuntuu pahalta, kun vuosia saa maksaa siitä :( Mutta kiimaisen pojan pylly tuntuu myös hyvältä ja jos on 16 v täyttänyt ei ole ongelmia sen jälkeen ;)

    • Anonyymi

      Pimppi tuntuu ihanan lämpimältä itse ensimmäisellä kerralla laukesin heti, seksi on kivaa kun sä työnnät sun pippelin naisen pimppiin ja liuutat sisään ja ulos pimppi tuntuu loputtomalta ihanalta reijältä se tuntuu sanoin kuvailemattomalta tekisi mieli aina työntää pippeli syvemmälle ja syvemmälle naisen pimppiin ja painautua naisen rinnoille rinnat kin tuntuvat ihanalta p.s. naisten persekin tuntu ihanalta

    • Anonyymi

      Pimppi ei tunnu miltään omaan käteen verrattuna. Turhaa tuhlata aikaa naisten kanssa.

      • Anonyymi

        sanoo sellainen joka ei oo pimppii kokenukkaan... kyll se kuule lämmin, kostea, tiukka pimppi on ihan erillainen kun oma kuivakäsi vaikka siihen mitä rasvaa laittaisitkaan. Lisäksi kun huomaa että toinenkin tykkää ja huohottaa korvaan ...uug aagh... ja tärisee siinä alla....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sanoo sellainen joka ei oo pimppii kokenukkaan... kyll se kuule lämmin, kostea, tiukka pimppi on ihan erillainen kun oma kuivakäsi vaikka siihen mitä rasvaa laittaisitkaan. Lisäksi kun huomaa että toinenkin tykkää ja huohottaa korvaan ...uug aagh... ja tärisee siinä alla....

        En nyt ihan tarkkaan ole laskenut, mutta noin 100 pimppiin olen lauennut, joten eiköhän siinä jo ollut riittävästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En nyt ihan tarkkaan ole laskenut, mutta noin 100 pimppiin olen lauennut, joten eiköhän siinä jo ollut riittävästi.

        100 alushousuun olet kussut


    • Anonyymi

      Älä selitä

    • Anonyymi

      Reikä jossa on reunat , niimpä mutta jos on pieni pippeli niin ei ole edes reunoja .

    • Anonyymi

      Mulle on tehty niin

    • Anonyymi

      Mulla jäi se pinppi mun pippeliin!!!

    • Anonyymi

      joku tyttö vois antaa snäppinsä niin voitais testata miltä se tuntuu

    • Anonyymi

      ai kun sä laitat snäpin housun vai

    • Anonyymi

      Mäkin haluisin kokeilla🕳️+🌭

    • Anonyymi

      Itse olen sen kimpussa joka ilta ja tuun sisään.

    • Anonyymi

      Syy

    • Anonyymi

      Haluuks joku nussii

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9656
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2827
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      165
      2597
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2049
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1806
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      14
      1633
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      12
      1493
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1439
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe