Se jotta kun henkilökohtisesti tulen sättiin voin nähdä pelkästään sisällä olevista mikä on millionkin sätin meininki milloinkin ja se johtuu
siitä kun olen ollut sätissä eri vuorokauden sekä päivinä ja olen pistänyt mieleen ketkä milloinkin on ja mihn aikaan suurinpiirtein.tämä perustuu siihen jotta olen sättäillyt n.kohta 1v.ja 2kk.
nyt sättääminen on muuttunut todella satunaiseksi ja jossain vaiheessa loppuu kokonaan 2 syystä toinen on terveydellisistä syistä ja toinen tärkeempi onse jotta muutan kohtapuolen rakaani luokse mihin tutustuin täällä sätissä n.1 sitten. ja kun olen ollut yksin täällä sätissä olen ilmoittanut jotta olen ainoostaan juttelemassa.jotkut kyllä tietää mikä sairaus minua vaivaa.ja se on vain lisännyt elämän halua
vaikka sitä on ollut aina niinpaljon ja sitä vain lisääntyi entisestään. lasten äiti halusi eron senvuoksi kun sairastuin ammattitautiini joka pahenee jatkuvasti jonka kanssa erikois lääkärit tekevät parhaansa pitääkseen minut mahdollisemman hyvässä voinissa.sillä kun voi nauttia todella pienistä asioista on mielettömän kliffaa. kun on ilman kikuja vaikka 1 tunti on nautinto. laitoin
kirjoitelman apuvälineisiin ei saanut laitettua linkitystä tähän mutta sieltä löytyy jollekkin mielenkiintoista luettavaa.
Mutta kaikille oikein mielenkiintoisia sätti-hetkiä mielyttämissä merkeissä dadaaaaaa
ja olen aina pitänyt saman rekisteri nikeni alusta lähtien niin minua ei kukaan muu voi sekoittaa kehenkään muuhun.
sättääminen sekä vinkejä
tapsa
3
1617
Vastaukset
- Anonyymi
Pelihimo
- Anonyymi
Missä ovat pilkut ja pisteet?
- Anonyymi
жопа
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1192725Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2151129Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701121- 401035
- 61021
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38951- 36926
- 47914
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke123883Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36837