Se jotta kun henkilökohtisesti tulen sättiin voin nähdä pelkästään sisällä olevista mikä on millionkin sätin meininki milloinkin ja se johtuu
siitä kun olen ollut sätissä eri vuorokauden sekä päivinä ja olen pistänyt mieleen ketkä milloinkin on ja mihn aikaan suurinpiirtein.tämä perustuu siihen jotta olen sättäillyt n.kohta 1v.ja 2kk.
nyt sättääminen on muuttunut todella satunaiseksi ja jossain vaiheessa loppuu kokonaan 2 syystä toinen on terveydellisistä syistä ja toinen tärkeempi onse jotta muutan kohtapuolen rakaani luokse mihin tutustuin täällä sätissä n.1 sitten. ja kun olen ollut yksin täällä sätissä olen ilmoittanut jotta olen ainoostaan juttelemassa.jotkut kyllä tietää mikä sairaus minua vaivaa.ja se on vain lisännyt elämän halua
vaikka sitä on ollut aina niinpaljon ja sitä vain lisääntyi entisestään. lasten äiti halusi eron senvuoksi kun sairastuin ammattitautiini joka pahenee jatkuvasti jonka kanssa erikois lääkärit tekevät parhaansa pitääkseen minut mahdollisemman hyvässä voinissa.sillä kun voi nauttia todella pienistä asioista on mielettömän kliffaa. kun on ilman kikuja vaikka 1 tunti on nautinto. laitoin
kirjoitelman apuvälineisiin ei saanut laitettua linkitystä tähän mutta sieltä löytyy jollekkin mielenkiintoista luettavaa.
Mutta kaikille oikein mielenkiintoisia sätti-hetkiä mielyttämissä merkeissä dadaaaaaa
ja olen aina pitänyt saman rekisteri nikeni alusta lähtien niin minua ei kukaan muu voi sekoittaa kehenkään muuhun.
sättääminen sekä vinkejä
tapsa
3
1566
Vastaukset
- Anonyymi
Pelihimo
- Anonyymi
Missä ovat pilkut ja pisteet?
- Anonyymi
жопа
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379