sättääminen sekä vinkejä

tapsa

Se jotta kun henkilökohtisesti tulen sättiin voin nähdä pelkästään sisällä olevista mikä on millionkin sätin meininki milloinkin ja se johtuu
siitä kun olen ollut sätissä eri vuorokauden sekä päivinä ja olen pistänyt mieleen ketkä milloinkin on ja mihn aikaan suurinpiirtein.tämä perustuu siihen jotta olen sättäillyt n.kohta 1v.ja 2kk.
nyt sättääminen on muuttunut todella satunaiseksi ja jossain vaiheessa loppuu kokonaan 2 syystä toinen on terveydellisistä syistä ja toinen tärkeempi onse jotta muutan kohtapuolen rakaani luokse mihin tutustuin täällä sätissä n.1 sitten. ja kun olen ollut yksin täällä sätissä olen ilmoittanut jotta olen ainoostaan juttelemassa.jotkut kyllä tietää mikä sairaus minua vaivaa.ja se on vain lisännyt elämän halua
vaikka sitä on ollut aina niinpaljon ja sitä vain lisääntyi entisestään. lasten äiti halusi eron senvuoksi kun sairastuin ammattitautiini joka pahenee jatkuvasti jonka kanssa erikois lääkärit tekevät parhaansa pitääkseen minut mahdollisemman hyvässä voinissa.sillä kun voi nauttia todella pienistä asioista on mielettömän kliffaa. kun on ilman kikuja vaikka 1 tunti on nautinto. laitoin
kirjoitelman apuvälineisiin ei saanut laitettua linkitystä tähän mutta sieltä löytyy jollekkin mielenkiintoista luettavaa.
Mutta kaikille oikein mielenkiintoisia sätti-hetkiä mielyttämissä merkeissä dadaaaaaa
ja olen aina pitänyt saman rekisteri nikeni alusta lähtien niin minua ei kukaan muu voi sekoittaa kehenkään muuhun.

3

1729

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pelihimo

• Anonyymi

Missä ovat pilkut ja pisteet?

• Anonyymi

жопа

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      393
      988
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      885
    3. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      272
      827
    4. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      74
      727
    5. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      82
      726
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      71
      691
    7. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      645
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      37
      636
    9. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      609
    10. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      44
      607
    Aihe