Lapsena käytetään ensin vaippoja. Tästä eteenpäin jokunen vuosi, niin alkaa siteiden käyttö sekä usein myös pikkuhousunsuojat tulee mukaan. Tuon rättijutun jälkeen saattaaki tulla Tenat ja Tenojen jälkeen taas vanhusten vaippahousut. Naisten elämä menee niin, että aina on joku rätti koipien välissä.
Ja sitten pääasiaan..Tajusin muutama viikko sitten, että minullakin on nyt sitten näköjään alkanut nämä "löylyhetket". Eka luulin, että tuli kuuma vain kun on kesä, mutta kun tajusinkin mikä oli kyseessä, niin takuulla oli silmät oli teevadin kokoiset ja tukka sojotti kauhusta kohti kattoa. Ensimmäinen ajatus oli että nyt olen sitten oikeasti vanha...ei ikäloppu, mutta vähän vanha.
Ajatelkaa naiset..
varmastikuumanainen
0
75
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762524Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2842215Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1401186Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58993- 70898
- 72854
- 106808
- 65807
- 72807
- 71805