Lapsena käytetään ensin vaippoja. Tästä eteenpäin jokunen vuosi, niin alkaa siteiden käyttö sekä usein myös pikkuhousunsuojat tulee mukaan. Tuon rättijutun jälkeen saattaaki tulla Tenat ja Tenojen jälkeen taas vanhusten vaippahousut. Naisten elämä menee niin, että aina on joku rätti koipien välissä.
Ja sitten pääasiaan..Tajusin muutama viikko sitten, että minullakin on nyt sitten näköjään alkanut nämä "löylyhetket". Eka luulin, että tuli kuuma vain kun on kesä, mutta kun tajusinkin mikä oli kyseessä, niin takuulla oli silmät oli teevadin kokoiset ja tukka sojotti kauhusta kohti kattoa. Ensimmäinen ajatus oli että nyt olen sitten oikeasti vanha...ei ikäloppu, mutta vähän vanha.
Ajatelkaa naiset..
varmastikuumanainen
0
79
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683228Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91871- 1131772
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241259- 1291058
- 991002
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936- 84879
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6875