Gallup random asioista

Putkistoihmisraiskaaja

Jooh elikkäs tälläinen gallup nytten...

Tai no siis ei oikeastaan gallup vaan jotain aivan mutta, mutta menitpähän lankaan.

Rakkaus

Raiskaus

Raskaus

Rikkaus

Raikkaus

Reissaus

Rassaus

Ressaus

Rekkalesbous

Ei ole illuminati confirmed, mutta tarina se on.

Kaksi henkilöä rakastivat suuresti toisinaan, mutta koska nainen ei antanut miehelle, miespuoliset raiskasi naisellinen. Nainen tuli raskaaksi, jolloin molemmat ihmettelivät, miten kummassa. Nainen haastoi miehelle oikeuteen ja sai siksi paljon rahea ja hänestä tuli rikas. Niinpä hän meni raikastautumaan kylpylään voidakseen lähteä puhtaana matkalle. Hän reissasi siellä tiellä ja tuolla ja eli kuin viimeistä päivä. Lopulta ainainen reissaaminen alkoi rassata häntä ja hän mietti, mitä tehdä. Häntä myös ressasi rahojensa ankara vähentyminen. Siispä hän meni töihin rekkakuskin duuniin ja eli elämänsä onnellisesti loppuun rekkalesbona. Koko elämänsä hän kyllä oli lesbo ollut ja miehen kanssa seurusteli vain päästäkseen hyötymään tämän rahoista.

Tarinan opetus oli, että reissumies syö reissumiestä ja on näin ollen kannibaalinekrofiilihomo, koska ensin hän tappaa reissumiehen, nussii sitä ja sitten syö sen, eli jälkiä raiskauksesta ei jää.

0

74

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
        Ikävä
        87
        1724
      2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
        Ikävä
        85
        1232
      3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
        Ikävä
        110
        1123
      4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
        Ikävä
        68
        915
      5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
        Ikävä
        102
        884
      6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
        Ikävä
        56
        818
      7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
        Ikävä
        47
        731
      8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
        Ikävä
        36
        722
      9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
        Ikävä
        47
        671
      10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
        Ikävä
        33
        663
      Aihe