aikuiset ja energia juomat

nicolangelo

Moi. mitä mieltä olette aikuisten suhtautumisesta energia juomiin?
Omat tutut on vahvasti niitä vastaan tiedän niistä eli siis energia juomista yhtä sun toista kertokaa omat kokemuksenne pls

6

151

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Energiajuoma on turhaa sokeripaskaa, joka pitäisi kieltää kaltaisiltasi kersoilta.

• No olen jäävi arvioimaan, koska olen itse aikuinen ja juon niitä itsekin... Tosin suosin light-versioita, mutta liekkö tuolla nyt eroa, että kuoleeko liikaan sokeriin vai keinotekoisiin makeutusaineisiin...

Olisikohan tässäkin hyvä ohjenuora, että kohtuus kaikessa.

Liika sokeri taitaa alkaa olla aikamoinen kansanterveydellinen ongelma. Sehän on sitten melko sama, mistä se tulee...

• Anteeks mutta kuka luulet olevas jyyrgen kysyin asiaa huvikseni
      Ja oon 15 v. juot varmaan viinaa ite joka päivä tietokoneen ääressä pitsa laatikko sylissä

• No, energiajuomat yksinkertaisesti maistuvat minusta ihan hirveältä :'D

niin että minun mielipide on vaan se, että jos ne on vaan kamalan epäterveellisiä ja maistuukin pahalta, miksi Joisin? Mutta kai joku voi tykätä..?

Ja aikuiset kai karsastavat sitä niiden kofeiini pitoisuuden takia. Ei kai ole lapsille erityisen hyväksi

• En ole itse huomannut energiajuomissa mitään hyödyllistä, ei siitä tule hyvää oloa, ei tule "super urheiliaa oloo" niinku mainoksissa, kestää korkeintaa tunnin yhden 0,5 pullon vaikutus ja tippuu kuin seinään ja vaikutus on sydämmen sykkeen nousu. Illan viettoon huono juoma sillä sydän pumppaaa ylimääräisiä samalla kun istuu ja katsoo telkkua tai pelaa, urheiluun löytyy halvempikin vaihtoehto jota tulee ihan hanasta, ehkä ainoo tilanne on laukaisemaan sosiaalisia paineita hieman uudessa kaveripiirissä mutta siinäkin on tupakka toisena vaihtoehtona joka ei myöskään ole paras mahdollinen omalle kunnolle. Yhtiö tietenkin hyötyy siitä koska se on sokerilientä joka koukuttaa ihmisiä muutenki todella paljon ja rahaa kertyy.(miten niin sokeri koukuttaa: kokeile viikko ilman valkosta sokeria, karkkia limpparia,sipsejä niin alkaa jo huomaan että onko koukuttavaa.) miksi aikuiset on energia juomia vastaan? No siihen voi olla syynä että se ei oikeasti ole terveellistä ja vanhemmat haluaa usein juurikin lapsellensa parasta joka on aika yleistä, toinen voi olla se että ne ovat aika kalliita ja 1-17 vuotiaat elää viellä aika pitkälti vanhempiensa rahoista, kolmas on varmaan pelko että meidän Niko Petteri juo viinaa samallalailla ku noita sen energiajuomia. (ekstra: Se on aika usein vain egon tilkettä josta se hetken hyvä mieli tulee)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      37
      3393
    2. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      159
      2467
    3. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      143
      1907
    4. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      14
      1561
    5. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      40
      1339
    6. Venäjältä tullut jo 2 noottia. Kolmatta ei tule, silloin jo hyökätään

Suomi on saanut itänaapurilta muutaman päivän sisään jo kaksi tiukkasanaista noottia. Venäjä ilmoittaa paheksuvansa sit
      Maailman menoa
      265
      1208
    7. Hämeenlinna määrättiin maksamaan sakot - maahanmuuttaja lapsi oli kuullut koulussa maininnan Jeesus

Hämeenlinna joutuu maksamaan 1 500 euroa korvauksia koska lapsi oli kuullut koulussa laulun jossa oli mainittu Jeesus. Y
      Luterilaisuus
      224
      1156
    8. Ranta-Kosulassa riitaisaa!!

Siellä Kosulassa on ny isot jytinät käynnissä. Kaksi peräkamaripoikaa kaivaavat haudatun sotakirveen esille. Kumpiko on
      Tuusniemi
      68
      1112
    9. Näkiköhän naapuri

Voi hitto jos näki
      Ikävä
      80
      1103
    10. 84
      1055
    Aihe