aikuiset ja energia juomat

nicolangelo

Moi. mitä mieltä olette aikuisten suhtautumisesta energia juomiin?
Omat tutut on vahvasti niitä vastaan tiedän niistä eli siis energia juomista yhtä sun toista kertokaa omat kokemuksenne pls

6

175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Energiajuoma on turhaa sokeripaskaa, joka pitäisi kieltää kaltaisiltasi kersoilta.

• No olen jäävi arvioimaan, koska olen itse aikuinen ja juon niitä itsekin... Tosin suosin light-versioita, mutta liekkö tuolla nyt eroa, että kuoleeko liikaan sokeriin vai keinotekoisiin makeutusaineisiin...

Olisikohan tässäkin hyvä ohjenuora, että kohtuus kaikessa.

Liika sokeri taitaa alkaa olla aikamoinen kansanterveydellinen ongelma. Sehän on sitten melko sama, mistä se tulee...

• Anteeks mutta kuka luulet olevas jyyrgen kysyin asiaa huvikseni
      Ja oon 15 v. juot varmaan viinaa ite joka päivä tietokoneen ääressä pitsa laatikko sylissä

• No, energiajuomat yksinkertaisesti maistuvat minusta ihan hirveältä :'D

niin että minun mielipide on vaan se, että jos ne on vaan kamalan epäterveellisiä ja maistuukin pahalta, miksi Joisin? Mutta kai joku voi tykätä..?

Ja aikuiset kai karsastavat sitä niiden kofeiini pitoisuuden takia. Ei kai ole lapsille erityisen hyväksi

• En ole itse huomannut energiajuomissa mitään hyödyllistä, ei siitä tule hyvää oloa, ei tule "super urheiliaa oloo" niinku mainoksissa, kestää korkeintaa tunnin yhden 0,5 pullon vaikutus ja tippuu kuin seinään ja vaikutus on sydämmen sykkeen nousu. Illan viettoon huono juoma sillä sydän pumppaaa ylimääräisiä samalla kun istuu ja katsoo telkkua tai pelaa, urheiluun löytyy halvempikin vaihtoehto jota tulee ihan hanasta, ehkä ainoo tilanne on laukaisemaan sosiaalisia paineita hieman uudessa kaveripiirissä mutta siinäkin on tupakka toisena vaihtoehtona joka ei myöskään ole paras mahdollinen omalle kunnolle. Yhtiö tietenkin hyötyy siitä koska se on sokerilientä joka koukuttaa ihmisiä muutenki todella paljon ja rahaa kertyy.(miten niin sokeri koukuttaa: kokeile viikko ilman valkosta sokeria, karkkia limpparia,sipsejä niin alkaa jo huomaan että onko koukuttavaa.) miksi aikuiset on energia juomia vastaan? No siihen voi olla syynä että se ei oikeasti ole terveellistä ja vanhemmat haluaa usein juurikin lapsellensa parasta joka on aika yleistä, toinen voi olla se että ne ovat aika kalliita ja 1-17 vuotiaat elää viellä aika pitkälti vanhempiensa rahoista, kolmas on varmaan pelko että meidän Niko Petteri juo viinaa samallalailla ku noita sen energiajuomia. (ekstra: Se on aika usein vain egon tilkettä josta se hetken hyvä mieli tulee)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1974
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1370
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      77
      1344
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      936
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      866
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109