Terve!
Olisiko ehdokkaita/halukkaita?
Täällä etsis 20v mies matkaseuraa Budapestiin 26-31.7 väliselle ajalle. Kaverini perui oman matkansa ja kämppä on varattu 2 hengelle joten en halua heittää rahoja hukkaan!
Hieman minusta:
Eli 20 vuotias ja työssä käyvä. Erittäin avoin, sosiaalinen ja ideat ei lopu kesken :) Huumoria löytyy enkä ota juuri mitään liian vakavasti. Lomalla tykkään ottaa vain rennosti ilman kiireitä, syödä hyvin, liikkua ja välillä pistää jarrun päälle ja jäädä hetkeksi johonkin mukavaan paikkaan.
Suunnitelmana itsellä olisi käydä ainakin balatonilla rannalla, hieman kierrellä ja kaarrella, myös yöelämässä käyminen kuuluu matkasuunnitelmaan luultavimmin perjantaille (riippuen matkaseurasta tietenkin). Otan tietenkin matkaseuralaisen toiveetkin huomioon mikäli sellaisen saan.
Tutustuin vaihto-oppilas aikanani muutamiin paikallisiin jotka ilomielin kierrättävät nähtävyyksiä ja kertovat millä bussilla pääsee minnekkin ym. eli käytännössä budapestista saa kaiken irti, tutustuminen normaaliin Unkarilais elämään onnistuu myös :)
Majoitus on aivan keskustassa, kattohuoneistossa (pääsy siis myös katolle ottamaan aurinkoa) tilaa kyseisessä asunnossa on tilaa 55 neliötä, huoneeseen kuuluu tervetuliais skumppapullo, pidän perinteestä että kun loma alkaa niin sen kunniaksi sitten kilistellään ja samalla höpötellään.
Uloskirjaus on ainut miinus koska itsellä on töihin 1.8 klo 6 aamulla joten ulos joutuu kirjautua 31.7 klo. 6.00-6.30.
Ikä vois olla 18-30v, luonteeltaan avoin ja rento. Mies, nainen, eipä sillä sen kummempaa väliä itselle ole, luonne ratkaisee.
Reissun selviää lentolipuilla ja suomen sisäisillä matkakuluilla (mikäli nyt ei ihan lentokentällä asu) tietenkin mitä Budapestissa käyttää, halpa maahan se on joten ihan opiskelija budjetillakin pärjää. Lennot maksaa nuorisolipulla (16-25v) jotain 170e jos ei allekkin ja aikuisten lipulla varmaan 50e enemmän.
Yhteyttä voi ottaa sähköpostiin mikäli joku halukas löytyy tai jotain kysyttävää on: [email protected]
Puhelin numeron voin antaa kans jos joku mukaan haluava löytyy.
-Frans
Budapest 26-31.7.2016
Jenssiii
1
154
Vastaukset
Edelleen hakusessa sitä matkaseuraa. Hieman alkaa tulla kiire mikäli matkaan haluaa mukaan, 4 päivän päästä lähtö :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831489Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671275Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2281246Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2041246Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121070Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041019Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134953Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65933- 85863
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123818