Lähdetään Cabareteen tammikuun 21 päivä. Onko kokemusta, millainen paikka? Hotellimme on "normaali", Caracol.
Dominikaaninen Cabarete
5
1554
Vastaukset
- ^^^^
kylä jossa kaikki on yhden tien varrella.Pikkukauppoja.Pitkä ranta, tosin usein tuulista, siksipä surffareiden suosiossa.Helmikuussa hienot hiekkalinnan rakennuskilpailut =)
- ^^^^
oletkin varmaan jo käynyt täällä mutta laitan kumminkin
http://www.hotelcaracol.com/ - Suski
Tiina... lue Cabaretesta matkakertomuksestani otsikolla "Dommarit - matkakertomus. t.Suski
- Taalla ollaan
On oikein kiva kun annat ihan hyvaakin tietoa taalta Cabaretesta! Mutta tuo sinun antama kuva ruoan halvuudesta on kuitenkin virheellinen! Safka on pirun kallista taalla!
- joulukuu
Olin joulukuussa Sosuassa ja kävimme muutamaan otteeseen Cabaretessa, joka oli huomattavasti mukavampi paikka kuin Sosua.
Hyvää matkaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354593- 553165
- 302863
- 602797
- 62380
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542175- 181602
- 171574
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….81508- 161504