Windows anto mahdollisuuden sulkea väkisin jumittuneen ohjelman, en nyt muista miten, eikä kiinnostakkaan.
Mutta miten teet sen Linux Mint 18 “Sarah" ympäristössä, olis välillä tarvetta semmoseen, tulee välillä kohellettua mitä sattuu.
Näppäin oikotie jummi jammi ohjelman sulkemiseen
12
307
Vastaukset
- MuistiloppuuKoneesta
Ei se mitään jumita, Avaa järjestelmän seuranta ja kastso onko muistia liian vähän!
Näyttää jumittamiselta kun alkaa swappaan hitaalla levyllä!
Muistia on liian vähän jos Swap muistia on käytössä! eli kiintolevyllä!- Oliskoliianraskas
Mint 18 laitevaatimus on ihan toista kuin Mint 17.3:n
- Buahahhahahaha
Mikä pelle avaus, Ei mintissä ohjelmat jumitu ;D
WinTrolli taas löyöykauhoineen liikkellä?
- Rapatessa-roiskuu-joskus
Aivan just, en minäkään ole tainnut valmisohjelman vuoksi koskaan joutunut virtaa pokki pistämään, itse on täytynyt tehdä nuo jummi jammi jutut Lazaruksella tai vastaavalla.
Ei vaan taida olla semmosta näppäin oikotietä, olemassa.- xkill_toimii_yleensä
Jos joku noita omatekoisia jummijammi-juttuja harrastaa niin kannattaa asentaa xkill (jos ei ole asennuksessa mukana) ja tehdä sille käynnistyskuvake sopivaan paikkaan. https://en.wikipedia.org/wiki/Xkill
Tosin tuokaan ei ihan kaikkia häröjutuja saa tapettua mutta komentoriviltä kill tuntuu olevan monelle liian vaikea käyttää..... - Reinhold_Yybermann
Tokihan sitä mieluummin tappelee muutaman minuutin kiinni hirttäneen GUIn kanssa kuin avaa konsolin ja sinne killall -9 <prosessi>. Tulee sitä ottelukestävyyttä enempi kun vetää vaikean kautta.
- on_poistanut_tästä
Alt F4
- Affiliate-Julkaisia
killall komenon käyttö kuten Xkill komennonkin suorittaminen kehotteen kautta ei onnistu, koska xserver on jumissa.
Xkill komennolle on parempi asettaa näppäinoikotie, joka voisi olla Ctrl Alt X.
Näppäinoikotiet asennetaan,
Järjestelmän asetukset --> näppäimistö --> Pikanäppäimet
Nimi: Xkill
Komento: xkill
Näppäimet: Ctrl Alt x
HUOM: Näppäin oikotie tulee voimaan seuraavan käynnistyksen jälkeen.
Näppäin yhdistelmää painettuasi, hiiri kursori muuttuu ristiksi, ja nyt kohdistat kursorin jumiutuneen sovelluksen ikkunaan ja slikkaa siihen. - öhöhöhöhöh
Mintissä on tarjolla pakkosammutus lisättäväksi paneeliin aivan kuten ennenkin.
http://aijaa.com/MHJZGH- öhöhöhöhöh
Eli hiiren kakkosella alapaneelia > Lisää paneeliin
- ei_ymmärrä
Miten se toimii jos tarvitsee lopettaa joku ohjelma?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279