Millaiset tunnelmat paikan päällä Marmariksessa?

Anzzu76

Lähdössä Marmarikseen likkaporukalla ens to. Millaiset tunnelmat siellä on ja näkyykö tuo mennyt tilanne enää siellä?

10

784

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • beethooven

      Juu sinne vaan sotatilan jalkoihin niin on sitten toivottavasti jotain jännää muisteltavaa vähän vanhempana? Nimimerkillä kakskymppisenä rauhanturvaajana ensin Siinailla sitten Golanilla. Myöhemmin pommitusten aikaan rakennustyömaalla Baghdadissa, Irakissa. Enkä tietenkään vaihtaisi päivääkään niistä kulta-ajoista pois.

    • Anzzu76

      Beethoven.. sun mielipiteelläsi ei ole mitään merkitystä kun et ole itse ollut nyt lähiaikana paikanpäällä saati menossa sinne. Turha tulla lietsomaan tänne hysteriaa!!

    • hyvät.tunnelmat

      Jättäkää pikkarit kotiin, säilyvät ehjinä.

    • Anzzu76

      hyvät.tunnelmat... Säilyvät ne jalassakin ehjinä :D Jos sulla ei ole muuta niin oisit jättänyt kommentoimatta..

    • RaiskauksetAlkaneet

      Vääräuskoiset ulkomaalaiset raiskataan loputkin jotka vielä erehtyivät tulemaan.

      Kohtahan se loppuu.

      Ilo irti Turkin miehille vielä hetkeksi.

    • Darbe2.0

      Marmariksen lähellä on vielä Turkin armeijan kapinallisjoukkoja piiloutuneina metsiin, ja sotilasoperaatio heidän löytämisekseen on kesken. Eli varautukaa helikoptereihin, tiesulkuihin ja mahdolliseen tulitukseen. Muuten varmaan ihan ok tilanne.

      Tälläinen tilanne siellä oli kaappausyönä, tuosta voi sitten päätellä onko turvallista.
      https://www.youtube.com/watch?v=ODobIVfcIRw

    • Jousimies75

      Moikka! Tultiin juuri tänään Marmariksesta, oltiin viikko Icmelerissä ja käytiin monesti shoppailemassa Marmariksen puolella. Siellä oli ihan rauhallista ja normaalia lomakohde toimintaa. Täällä ja lehdissä lietsotaan aivan liikaa asioista, mikä ei tosiaan näkynyt siellä mitenkään.

    • maricm

      Niinkuin Jousimies75 sanoo,että ihan normaali turismi meininki! Itsekkin viime yönä palattiin Icmeleristä. (liekö jopa samassa hotlassa oltu jousimies 75.n kanssa? Mama Tuncay)
      Me kanssa tyttäreni kanssa liikuttiin päivittän Marmariksen puolella,ja rauhallista oli!
      Ainoastaan silloin viime perjantaina huomasi illalla kaupungilla,että oli poliiseja paljon liikkeellä (silloin ei vielä edes tiedetty koko vallankaappauksesta) Ja yöllä kuulimme helikoptereiden ääniä!
      Mutta ainakaan meidän hotelissa ei mitään panikointia ja tunnelma oli rauhallinen.
      Lauantaina aamupäivästä oli Marmariksessa aika hiljaista...mutta illan tullen taas meno ja meininki oli entisenlaisensa! Mun mielestä turisteja oli kuitenkin huomattavasti vähemmän,mitä aikaisempina vuosina. Itse ei ainakaan koettu minkään sortin uhkaa lomallamme,ja varmasti taas palaamme uudestaan Marmarikseen/Icmeleriin!
      Ja niinkuin jokaikinen järkevä ihminen tietää sen,että missä vaan voi pamahtaa tai tulla kamalia asioita vastaan. Jos kaikkea pelkää,niin ei kannata suunnata omalta kotipihaltaan minnekkään (toki kotona sattuu suurin osa vahingoista)
      Mutta kuten edelläolija jo kirjoittikin,niin lehdistö osaa tramatisoida asioita! Tilanne ei paikanpäällä ollut sitä,mitä annettiin ymmärtää! Toki ymmärrän heidän säikähdyksensä,jotka olivat viereisissä hoteleissa ,missä tämä prsessan hotelli oli. Ja etenkin jos ensimmäsitä kertaa matkustaa ko kohteeseen ja saa tuollaisen inhottavan muiston matkaltaan,niin varmasti säikäyttää! Mutta itse olemme perheen kanssa paljon reissanneet Turkissa! Ja olemme ihanstuneet Turkin,etenkin Marmariksen/Icmelerin kauneuteen,ja olemme kokeneet ihania hetkiä siellä. Niin lomapaikkaa ei helpolla vaihdeta! Ollaan kyllä tottakai muitakin kohteita käyty katsomassa,mutta tuo paikka on se,minne uudestaan ja uudestaan palataan! Toivottavasti *Turkissa tilanne rauhoittuu! Suurin osa siellä isossa valtiossa asuvista ihmisistä kuitenkin vaan yrittää selvitä arjesta ja ovat mitä mahtavampia ihmisiä! Ystävällisiä!

      • maricm

        Lisään vielä sen,että nämä huulten heittäjät ovat niitä jotka eivät kyseisessä paikassa ole ainakaan silloin olleet kun oli tämä vallankaappaus! Eli kannattaa siis tosiaan kuunnella ihan meitä,jotka todellakin olimme juuri silloin siellä.


    • Traumatisoitunut

      Olin Marmariksessa vallankaappauksen aikaan. Syy että matkustimme sinne ei ollut pelkkä loma vaan sukulais suhde. Henkilö jonka vuoksi matkustimme työskenteli Hotellissa joka oli Erdoganin Hotellin vieressä jossa ampumavälikohtaus tapahtui. Hänen Hotelliin myös kohdistui tulitusta. Oleskelimme lähes joka ilta ko. Hotellin lähistöllä varsinkin iltaisin. Myös alaikäinen lapseni oleskeli siellä usein yksin, Toisin onneksi teimme tuona iltana ja olimme n. 0,5 km.n päässä attentaatista. Nyt kun miettii mikä olisi ollut mahdollista silloin, saada luoti itse, lapseni tai sukulaisemme ottaa päähän koko maa. Ei ole mitään mielenkiintoa matkustaa sinne enään lomailemaan ja vaarantamaan henkeään. Turvallisuus siellä ei ole taattua kenellekään.! Olisi voinut tapahtua pahin mahdollinen että lapseni olisi ammuta-lopun voitte vain arvata. Itsesuojeluvaistoni kertoo mihin EI kannata mennä palloilemaan.
      Onnea vaan kaikille suomalaisille ja hyville ihmisille jotka sinne eksyy että tulette elävänä takaisin. Ei muuta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2563
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      66
      2368
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2061
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1727
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      14
      1460
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      16
      1413
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1393
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe