Olen nainen 23 ja seurustelen tällähetkellä miehen kanssa. Rakastan häntä maailman eniten mutta huomaan näin vuoden seurustelun jälkeen taas kaipaavani naista.. meidän suhteessa ei ole mitään vikaa, seksi on ihanaa ja kaikki sujuu! Silti en saa mielestäni pois ajatusta että tahtoisin taas kokea naisen kosketuksen ja kuinka erilaista se on... itseäni ärsyttäää tämä suuresti sillä olen seurustellut kunnolla vain miesten kanssa ja säätänyt naisten kanssa. Aina pidemmän seurustelujakson jälkeen alan miettiä omaa suuntautumistani enemmän. Entiedä saako tästä järjellä mitään selkoa muutakun että joojoo jätä mies ja ole naisten kanssa tai lopeta se unelmointi ja ole hyvän miehen kanssa jos sitä kerran rakastat.
Miksei voi saada molempia... ähhh
valinnanvaikeus??
2
152
Vastaukset
- Niionsevaa
Olen mies. Tiedän tunteesi.
Miks ei vois saada molempii.
Mulla olis vaa mitätöntä hyvän tunnen seksiä miehen kanssa. Vois toinenki käydä vierais - Sateenkaarenalla
Ymmärrän miksi haluat naista. Itsekin pidän naisista, mutta minä taas haluaisin oikean rakastavan parisuhteen jonkun kivan naisen kanssa. Kuitenkin jos aiot toteuttaa halusi olla toisen naisen kanssa on sinun pidettävä huoli
a)ettei miehesi saa tietää siitä tai sitten sinun on puhuttava siitä miehellesi ja yritettävä saada hänet puolellesi
b)ettei nainen, jonka kanssa olet ole itsekin jo parisuhteessa ja ettei hänellä ole laspsia, ettei kummankin jo olemassa oleva suhde pääty ovet paukkuen
c) ettei nainen jonka kanssa olet ole lesbo, koska on meitä lesboja, jotka ei lähde suhteeseen naisen kanssa, jolla mies odottaa kotona, sillä jos lesbo sattuu ihastumaan/rakastumaan tällaiseen naiseen ei parisuhteesta välttämättä tule mitään, kun toinen on jo varattu ja jos toinen vielä rakastaa kotona odottavaa miestään ja haluaa seksiä tämänkin kanssa
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot22317914Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss6810227Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?2616563Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki204453Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa
Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman573343Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.683115Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)
Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.273017Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!
Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling972825"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita712817Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen842340