Oliskos mulle sopiva auto

TTL

Olen tässä vähän ajatellut ostavani auton. Nyt minulle on suositeltu Toyota Corollaa 1,6. Vanha se on -97 mutta hyvin pidetty. Ollut vanhempien ihmisten käytössä. Ajettu olisi vähän päälle 200000. Mitäs mieltä olette?

10

236

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • evvk_ja_silleen

Ihan sama.

• Mr.Adolf

Toimiva auto,ei kalliita korjauksia,kaikki pajat kykenevät huoltamaan.Jos hinta ok. ja tunnet historian,osta pois

• tuurillaTuurillaKelpo

Vanhat pilaavat autonsa ja luulevat, että jatkuva puunaaminen ja isoilla vaihteilla ajaminen on hyväksi. Ainakin kytkin on loppu.

• TTL

Autossa on kytkinremontti tehty. Ja kaikki huollot tehty. Lisäksi on ruostesuojattu. Osaisko joku kertoa mitä muuta katsii tarkastaa tuosta autosta. Tarkoitan että pitää katsoa koska kuitenkin on kyse vanhasta autosta . Mikä on mahdollisesti menossa rikki.

• sellassii

Vertaa vastaaviin nettiautossa. Jos auto on ihan priimakunnossa ikäisekseen, joku 1500-1700. Jos on jotain huonoa, markkinahinta on alempi. Vertailun vuoksi itselläni on melkein 10 vuotta uudempi corolla jonka arvo lienee kolmisen tonnia.

• TTL

Niin ja vielä. Mikä on mielestänne kohtuu hinta?

• tojotaeimunasojota

Mikä on tojotanpaskan hinta? Niinpä ota tojota ja maksa korolla kun köyhä ei muuta saa..muuten japsiromun hinta on miinusmerkkinen,kukahan järkevä ostaa tollasta tojotanpaskaa kun on olemassa oikeita autojakin!

• VanhakinPelittää

Omantunnonlisä myyniissäolevien vastaavien lisäksi. Kilometrejä kertynyt vastaaviin vähän ym. historia huomioiden. Pieni "yli hinta" on pitemmän päälle vain eduksesi. Jos hankkisit tämän, ajat toisen mokoman ilman suurempia remontteja. Niin ja riippuu toki autotarpeestasi jne. Perusajoon hyvä valinta.

• sellassii

19-vuotias auto lähes aina alkaa olla hitsaamisen tarpeessa. Jos ei tänä vuonna, niin ensi vuonna. Poikkeuksia tietenkin on, mutta jos nyt ajaa kuten keskiverto 15 tkm vuodessa, niin armeija-ikäisen corollan kanssa tulee pian asiaa hitsarille.

• hgfffgg

Pohjassa on reikiä. Älä osta,jos et osaa korjata koteloita jne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      163
      7322
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4218
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      3728
    4. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      147
      3210
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      2966
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      49
      2559
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2356
    8. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      273
      2049
    9. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      55
      2005
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      1906
    Aihe