Olipa yksi epäsiisteimpiä naisten vessoja joissa olen käynyt. Lattiaa ei oltu pesty varmaan kuukauteen eikä kyllä ollut käsipyyhettäkään... Olisin ottanut tuliaiskukat, mutta kaikki oli ruutikuivia...
Neste K-market Rolls
5
322
Vastaukset
- Mikko233
Semmosen päivän kun näkiskin, että kyyjärvellä olisi neste, K-market tai edes rolls.
- Buugin
Naiset käyttäytyy jokaisella huoltoasemalla ympäri Suomea vessoissaan tosi sikamaisesti paperit heitellään roskiksen viereen ja sotketaan mitä pystytään ,on varmaan hyvä olla kun joku toinen siivoaa jäljet.
Jättäisi aseman pitäjät useammin siivoamatta tiloja niin jospa silmät aukeaisivat naisilla.
- jooo-ooo
Tulikohan ensimmäinen kirjoitus väärän kunnan sivulle. Kuten edellä oli Kyyjärvellä ei ole eikä varmaan tule Neste -asemaa
- naamamutrulla
Mutta on shell. Olen sivusta seurannut kuinka huolto asema on kokoajan vain mennyt alas päin. Nykyään siivottoman näköinen ja uusi esimies on todella väärässä työssä, ei minkäänlaista asiakaspalvelu henkeä. Kyllä ennen oli paremmin.
- Aikaonrahaa
On tosiaankin Shell,ihmettelen miksi ottaa postin palvelut siihen,aina joutuu odottamaan kun ensin palvellaan kaikki huoltsikan kahvio asiakkaat niin kauan kuin niitä riittää ja on mahdollisesti vielä tulossa.
Sitten jumpsitaan postin tiskille vasta palvelemaan.
Pois koko toimipiste Shelliltä ,matkahuollon yhteyteen ,siellä pelaa palvelu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu6393304Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu992685Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211701Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771592Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔471520Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101500- 711465
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut3471427- 281342
Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun901243