Pokemon go kamera

Mulla samsung galaxy a5 (2016) ja kun avaan pokemok go:n kameraa jotta voisin napata pokemoneja kameran kautta, niin siihen tulee jotain ilmoitusta ja eikä sitten niitä pokemoneja näy kamerassa. Tarvitsen apua. Mitä mun pitäis tehdä että saan sen kamerab korjattua?
72451
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 7

Vanhimmat

itellä samsung galaxy a3 2016 eikä toimi siinäkää... ärsyttävää kyllä..

Äänestä

Aika mielenkiintoinen homma, koska joissakin puhelimissa peli ei toimi ollenkaan. Saatteko te pelin ihan Play Kaupasta?

Äänestä

Mulla on a5 (2015) ja ei oo play kaupassa

Äänestä

Eikö vittu voi olla ihmisillä muuta tekemistä?
Kuin juosta jonkun vitun pokemon hahmon perässä.

Äänestä

Hei,
Laita Pokemon Go:lle oikeudet kameran käyttämiseen. Kuulostaa, ettei niitä oikeuksia nyt ole päällä.

Oon löytänyt täältä ohjeet puhelinasetusten muuttamiseen. http://pokemongojutut.com/ongelmat/pokemon-gon-yksityisyyden-suoja/ Samasta paikasta kuin nuo yhteystiedot saa pois, kameran oikeudet saa päälle.

Peli ei kuitenkaan tarvitse kamera-oikeuksia, vaan voit ottaa pokemonin nappaamisnäkymässä AR-moodin pois päältä niin nappaaminenkin on helpompaa.

Äänestä

Minä haluan pokemon kameran

Äänestä

Miten siihen kameraan edes pääsee?

Äänestä

Kommentoi aloitusta

102847rjdkdbvs kirjoitti:

Mulla samsung galaxy a5 (2016) ja kun avaan pokemok go:n kameraa jotta voisin napata pokemoneja kameran kautta, niin siihen tulee jotain ilmoitusta ja eikä sitten niitä pokemoneja näy kamerassa. Tarvitsen apua. Mitä mun pitäis tehdä että saan sen kamerab korjattua?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu