Hei,
kyselisin ,että montako tukilasta käy perheessänne ? Ja oletteko törmänneet samaan kun me,eli meille tarjotaan jatkuvasti lapsia, vaikka meillä käy jo kahden perheen lapset(toisessa kaksi muksua ja toisessa kolme ). Olemme ilmoittaneet ettemme enempää ota. Mutta sossut sanoo, että tukilapsia voi olla enemmän ja kyselevät sopimustemme pituutta. Onko totta,että tukimuksuja voi olla enemmän ja miten saatte ajan riittämään kaikille ?Otatteko usean perheen lapset samana viikonloppuna,tietty jos on lapsi ilman sisarusta,hän varmasti tykkääkin tukiviikonlopuista kavereineen. Entä oletteko tehneet kuinka pitkiä sopimuksia perheiden kanssa ? Meillä kolmikko on käynyt reilut pari vuotta ja kaksi muksua aloitti vuoden vaihteessa. Utelen vaan, josko pitäis sittenkin ottaa uusia......
Tukiperhe asiaa
tukiperhe
2
158
Vastaukset
- kummallistamenoa
Eli jos et koe jaksavasi enempiä tukilapsia, niin meinaako sossu jotenkin väkisin pakottaa sinua ottamaan lisää tuettavia? Eipä mene jakeluun moinen!
- 122222
Toisin kun suomi24 perhe osaston lasu välittäjät antaa ymmärtää; tuki- ja sijaispalveluista on pulaa lähes kaikkialla Suomessa, avun laatu kärsii tietenkin jos, joutuu ottamaan enemmän lapsia kuin on järkevää.
Eli kukaan ei sinua pakota kuitenkaan ottamaan kolmatta, mutta kun pulaa on niin niitä tarjotaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 684296
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺674137Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363552Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163123Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342792En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142562Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102334IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm251461Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1571282Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli751059