sähkösopimuksen purku

tyhmä_tyttö

Tein eilen fortumille sähkösopimuksen niin sanotusti paineen alla fortumin myyntipisteesä jossa minut pysäytettiin. Soitin tänään fortumin asiakaspalveluun ja minulle kerrottiin että lähimyynnissä ei ole palautus/purku mahdollisuutta. Tosin fortumin nettisivuilla luki näin kyseisestä sopimuksesta:  

3. Fortum Tarkka

3.1 Sopimuksen kesto ja irtisanominen

Fortum Tarkka -sähkösopimus on voimassa toistaiseksi. Asiakkaalla on oikeus irtisanoa sopimus kahden viikon irtisanomisajalla ja sähkönmyyjällä on oikeus irtisanoa sopimus yhden kuukauden irtisanomisajalla.

Joten pystynkö perumaan kaupat?

4

5250

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 9-6

Peruuttaa et voi, mutta voit irtisanoa sen kahden viikon irtisanomisajalla, eli sähköä tulee kaksi viikkoa, sinun pitää tehdä uusi sopimus jonkin toisen yhtiön kanssa irtisanomisajan päättymisestä eteenpäin. Se uusi yhtiö kyllä hoitaa Fortumin sopimuksen irtisanomisen.

• 167-176

Ei kai se sähköntoimitus heti ala, entinen sopimus on irtisanottava ensin ja sen Fortum tekee. Kannattaa soittaa entiseen (nykyiseen) sähköfirman ja kertoa tilanne, voivat viivytellä irtisanomisen toimeen panossa sen verran ettei Fortumin sähköä tule ollenkaan.

• Hyrtsi

Helvetti tein Forttumille sähkösopimuksen muuttaessani . Hyrylään Sjöblomin taloon. Mutta en siinä pystynyt asumaan väkivaltaisen ihmisen takia. Nyt juoksee Sjöblomin mukaan minun piikkiini sähköt kyseiseen asuntoon vaikken siinä edes asu. Sjöblom ei kyseisessä talossa itse asu. Kaverikin on nuoruuden tuttujani en olisi ikinä uskonut että hän minua jollain kovalla esineellä salaa päähän lyö. Olen perunut Fortumille moneen kertaan sopimuksen etten kusessa taas ole laskujen kanssa. Maksoin muutamasta kovalla lattialla olemisesta yöstä 425e. Mitä en takaisin saanut. Kun en ollut kykenevä tekemään peruutusta asunto asiassa. Muutin heti helvettiin kyseisestä asunnosta. Poste Restanteen. Pääsin asumaan ystävieni lapsuuden tuttujeni lasten ja heidän ihanien sukulaistensa luokse mistä sain heti työ huoneen missä pystyn työstämään kirjaani. Mikä pitäisi saada pikku hiljaa julkisuuteen. On vaan kova homma hupi tuomiolta kirjoittamaani päiväkirja muotoa oiko lukea mitä on niin paljon kymmenen vuoden kidutukselta. Yli 5 tuhatta sivua.

• EituetaFortumia

Ei ole vaikea homma. Teet sopimuksen toisen sähköyhtiön kanssa ja pyydät heitä irtisanomaan Fortumin sopimuksen. Näin minä tein ja helposti onnistui.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6993
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3948
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3330
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2939
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2726
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2143
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2077
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2058
    Aihe