100e budjetti kone?

100eKONE

hei! osaako kukaan neuvoa mistä sais 100 e koneen joka pyörittäs ainakin cs go 80-150 fps täysillä graffoilla. vai saako 100 eurolla ostettua osia jotta saisi tuollaisen koneen?

4

157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • buljetti_pelikone
    • atk-osaaja

      Hei!
      Pelikoneasioissa suosittelen ottamaan yhteyttä MuroBBS:n harrastelijoihin ja ammattilaisiin, he tietävät mitä kannattaa ostaa milläkin budjetilla. Tässä linkki ketjuun: Murokone = apua osien valitsemiseen (päivitetty 29.6.2012). He valitsevat sinulle sopivimmat osat ja valitsemalla ostoskoriin kasauspalvelun ja tarvittaessa myös käyttöjärjestelmän asennuksen saat valmiiksi kasattuja markettikoneita (HP, Lenovo, Acer, Jimm's/Verkkokauppa.com/Systemastore/Hardwarium valmiskoneet jne.)

      Jos päätät kasata itse ja asentaa Windowsin itse, lue:

      Tarvittaessa koneen voi myös kasata ja asentaa Windowsin itse (helppoa) seuraamalla emolevyn ja kotelon manuaalin ohjeita sekä katsomalla ohjevideoita YouTubesta, kuten esimerkiksi: How to Build a Gaming PC! (2016). Myös Neweggin tekemä yksityiskohtainen tutoriaalisarja on hyvä: Osa 1, Osa 2. Suosittelen katsomaan nuo yhdessä jo ennen PC:n kasausta. Jos kasaamisessa tai käyttöjärjestelmän asennuksessa tulee ongelmia, voi apua kysyä täältä: MuroBBS Tietokoneongelmat.

      Pääosin sanoisin kuitenkin että Windowsin asennus on nykyään todella helppoa seuraava-painikkeen kliksauttelua ja itse kasauskin on suht samanlaista kuin Lego-palikoiden kasaaminen. Ainoat tarvittavat työkalut ovat: ristipääruuvimeisseli, USB-tikku käyttöjärjestelmän asennusta varten ja tilava alue kasata kone. Käyttöjärjestelmän (Windows 10) voi ostaa halvalla joko g2a.com tai kinguin.net -nettikaupoista.

      • AsusDeluxe

        Hei budjetti oli 100 €. Ainoa mahdollisuus on siis katsella käytetyistä – joko osina tai valmis käytetty paketti – vaikkapa juuri tuolta Murosta. Ainakin parempia sieltä saa edullisemmin kuin jostain huuto.netistä. Laittaa vaikka ostopuolelle ilmoituksen ja kertoo kriteerit.


    • money_day

      Otat pahvisen tyhjän kahvikupin ja menet kerjäämään 200 euroa ainakin lisää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5065
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1305
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe