hei! osaako kukaan neuvoa mistä sais 100 e koneen joka pyörittäs ainakin cs go 80-150 fps täysillä graffoilla. vai saako 100 eurolla ostettua osia jotta saisi tuollaisen koneen?
100e budjetti kone?
4
186
Vastaukset
- buljetti_pelikone
https://www.verkkokauppa.com/fi/product/26573/gsgrv/Raspberry-Pi-3-model-B-yhden-piirilevyn-tietokone
Nitrolla kiitää GoGo ja Pokemonit yli 1000FPS - atk-osaaja
Hei!
Pelikoneasioissa suosittelen ottamaan yhteyttä MuroBBS:n harrastelijoihin ja ammattilaisiin, he tietävät mitä kannattaa ostaa milläkin budjetilla. Tässä linkki ketjuun: Murokone = apua osien valitsemiseen (päivitetty 29.6.2012). He valitsevat sinulle sopivimmat osat ja valitsemalla ostoskoriin kasauspalvelun ja tarvittaessa myös käyttöjärjestelmän asennuksen saat valmiiksi kasattuja markettikoneita (HP, Lenovo, Acer, Jimm's/Verkkokauppa.com/Systemastore/Hardwarium valmiskoneet jne.)
Jos päätät kasata itse ja asentaa Windowsin itse, lue:
Tarvittaessa koneen voi myös kasata ja asentaa Windowsin itse (helppoa) seuraamalla emolevyn ja kotelon manuaalin ohjeita sekä katsomalla ohjevideoita YouTubesta, kuten esimerkiksi: How to Build a Gaming PC! (2016). Myös Neweggin tekemä yksityiskohtainen tutoriaalisarja on hyvä: Osa 1, Osa 2. Suosittelen katsomaan nuo yhdessä jo ennen PC:n kasausta. Jos kasaamisessa tai käyttöjärjestelmän asennuksessa tulee ongelmia, voi apua kysyä täältä: MuroBBS Tietokoneongelmat.
Pääosin sanoisin kuitenkin että Windowsin asennus on nykyään todella helppoa seuraava-painikkeen kliksauttelua ja itse kasauskin on suht samanlaista kuin Lego-palikoiden kasaaminen. Ainoat tarvittavat työkalut ovat: ristipääruuvimeisseli, USB-tikku käyttöjärjestelmän asennusta varten ja tilava alue kasata kone. Käyttöjärjestelmän (Windows 10) voi ostaa halvalla joko g2a.com tai kinguin.net -nettikaupoista.- AsusDeluxe
Hei budjetti oli 100 €. Ainoa mahdollisuus on siis katsella käytetyistä – joko osina tai valmis käytetty paketti – vaikkapa juuri tuolta Murosta. Ainakin parempia sieltä saa edullisemmin kuin jostain huuto.netistä. Laittaa vaikka ostopuolelle ilmoituksen ja kertoo kriteerit.
- money_day
Otat pahvisen tyhjän kahvikupin ja menet kerjäämään 200 euroa ainakin lisää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693