Ufomiitti 2016

mikäfiilis

Joko täällä kovasti odotetaan?

107

546

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kekko123nen
      • kakko123nen

Ja sä oot ilmeisesti yksin ainoana menossa sinne? Tervemenoa vaan.

• paavopendeltoni

Tarkoititkohan Hannun sijasta Heikkiä. Linkkisi ei aukea.

• odotellenvain

Enää noin kuukausi :)!

• Kananvoimallakanavoimaan

eläimellistä menoa on viimeisten ilmoitusten perusteella tiedossa.

• Korkeammatvärähtelyt

Pääseekö vaihtoehtohumanoidit ilmaiseksi ufomiittiin?

• Ovimaksu_0euroa

Ehdottomat pääsee varmemmin.

• epätiedostava

RIP mutta kuka?

• kukaonkuollut

Täh, kuka?

• epätiedostava
        kukaonkuollut kirjoitti:

Täh, kuka?

En tiedä. Katso sen toisen foorumin keskustelua.

• kukaonkuollut kirjoitti:

Täh, kuka?

Ystävä joka pitkälti laittoi miitin uudemman kerran ”tulille”.
        Kovasti sitä odotti.

Hiljainen hetki hänelle sitten..

• täältä-ikuisuuteen

Osanotot omaisille.

• näinkävi
        Käpymäki kirjoitti:

Kovasti sitä odotti.

Karma kolahti.

• luonnollistapoismenoa
        näinkävi kirjoitti:

Karma kolahti.

Mikä karma. Jos vanha ihminen kuolee nyt vaikka syöpään joka on aika yleinen vanhojen ihmisten kuolinsyy, ei siinä karmalla ole mitään osuutta.

• kolahtivain

Syöpä onkin karmallista.

• levätköönrauhassa
        Käpymäki kirjoitti:

Kovasti sitä odotti.

R.I.P. :(

• jepsjepsjepsjeps

Alle kuukausi

• Kaukana

olis Jyväskyläs.

• tällästä

Kukapa keskelle kaupunkia järjestäis. Olis liikaa tulijoita ja ei riittäisi edes tilat varmaankaan. Autokin on keksitty ja kimppakyydit.

• Kotona-paras

Youtube, siinä on kaikki.

• cgvvdfhvjn

Par viikkoa. Ketä on menossa? ;)

• MissäMennään

Kaksi viikkoa enää eikä mitään uutta infoa miitistä puoleen vuoteen?!!!

• miten-se-lienee
        MissäMennään kirjoitti:

Kaksi viikkoa enää eikä mitään uutta infoa miitistä puoleen vuoteen?!!!

Olisiko miitti peruttu? Soita siihen miittipuhelimeen ja kysy missä mennään? Sähköpostiakin voi järjestäjille laittaa?

• MissäMennään
        miten-se-lienee kirjoitti:

Olisiko miitti peruttu? Soita siihen miittipuhelimeen ja kysy missä mennään? Sähköpostiakin voi järjestäjille laittaa?

Luulisi sellaisesta ilmoitetun? Jospa tässä ottaisi ja kysyisi, niin sillähän se selviäisi.

• asiaavaan

Mitä siitä sen enempää ilmoittamaan, jos miitti on edelleen tulossa? Ilmoitettu varmaan olis niille, jotka on miittiin ilmoittautunu jos miitti peruuntuis.
        Herra/Rouva on hyvä vaan ja soittaa itse järjestäjille, jos kiinnostaa tietää viimeisimmät uutiset miittiin liittyen.
        Behind the throne foorumilta ja fuforan foorumilta löytyy varmaan myös tietoa.

• voisin-ehkä-harkita

Ja mikä olikaan miitin ajankohta. On päässyt unohtumaan.

• miitinaika

Syyskuun eka viikonloppu lauantaina 3.9. Eli n. viikko.

• Unimaittaa
        miitinaika kirjoitti:

Syyskuun eka viikonloppu lauantaina 3.9. Eli n. viikko.

Mihin aikaan tuo alkaa?

• miitistä

Sitä en tiedä, soita ja kysy järjestäjiltä, niin saat tiedon.

• Unimaittaa kirjoitti:

Mihin aikaan tuo alkaa?

Muutama pidemmän matkan päästä tuleva saattaa saapua paikalle jo
        perjantai illaksi (ollaan sopivasti aamuvuorossa). Onpahan sitten virkeämpänä
        lauantain miitissä.

Lauantaina olisi sitten hyvä tähdätä noin kello kymmeneen. Ei se niin nokon
        nuukaa ole, vaikka heittoa tulisi jonkin verran suuntaan tai toiseen.

• GoldWing2009

Ilmat jos sattuu kohalleen, niin saattasimpa jopa ajella mutkan siellä.

• niinvai

Ajella mutkan? Etkö paikalle uskaltaudu?

• Tiiasays

Sähköpostilla ilmoittautuneille, tai yleensäkin miittiin ilmoittautuneille on kyllä tietääkseni laitettu viestiä, kun minullekkin tuli. Kyllä miitti on edelleenkin tulossa.
      Ilmoittautuahan sinne piti, että tietävät kuka on tulossa ja kuka ei.
      Taisi olla jotain parisenkymmentä tulossa, hyvä miitti siis tiedossa :).

• MissäMennään

Hyvä niin. Meinasin jo alkaa kysekemään, mutta tässä se selvisikin.

• ketätulee

Eikö ole täältä ketään muita tulossa?

• Tiiasays

Johan tässä on odoteltukin, puoltoista viikkoa enää vaan. Toivottavasti olisi mukava sää ja tähtitaivaskin näyttäytyisi :).

• lacko

Missä se pidetään?

• miittipaikka

Havumäellä Joutsassa, aika lähellä Leivonmäkeä. Katso vaikka google mapsin kautta.

• Tiiasays

Viikko enää jäljellä, mielenkiintoisia keskusteluja odotellen. Mielenkiinnolla myös itse odotan, että kuinka paljon porukkaa on tulossa :)

• kuvia-kehiin

Jos se kökköraktoori ilmaantuu sinne, ottakaa salaa kuva siitä ja laittakaa nettiin.

• Tiiasays

Hänhän on sanonut jo aikasemmin, että ei edes oo tulossa ufomiittiin.
        Miks pitäs ottaa kuva? Jos noin kiinnostaa, niin mene itse paikanpäälle kysymään lupa ja ottamaan. Vaikeapa kai sitä kuvaa on ottaa, jos ei ko. henkilö ole sinne menossa.

• Hämmästelijä-

Olisi hieno nähdä minkälainen liiiterimies se on kun se täällä on jo vuosia mellastanut ja haukkunut kaikki ufoihin liittyvän mielisairaiden horinoiksi ja kuitenkin roikkuu näissä piireissä. Sitä en juurikaan oikein ymmärrä. Mikä ihme vimma ajaa tyypin johonkin jota inhoaa. Saako siitä jotain sairasta tyydytystä. En voisi kuvitella että vaikka roikkuisin ja trollilisin jonkun hevosharrastus keskustelupalstan sivuilla kun hevosharrastus minua ei kiinnosta pätkän vertaa, tai vaikka koiraharrastus piireissä. Tai voihan olla että on kärsinyt jonkin pahan trauman ufopiireissä aikana josku kivijakirves, ja ei pääse siitä yli millään ja kostaa tällä lailla sen. Tuolle käytökselle löytyy kyllä lääketieteellinen selitys. Tiiasys, ota hieman selvää tästä kaverista ennen kuin fanitat, vai......
        Tämänkin viestin jälkeen tulee pari-kolme raivokasta hyökkäystä, mielisairas,hullu jne....

• Muistanelääkkeet
        Hämmästelijä- kirjoitti:

Olisi hieno nähdä minkälainen liiiterimies se on kun se täällä on jo vuosia mellastanut ja haukkunut kaikki ufoihin liittyvän mielisairaiden horinoiksi ja kuitenkin roikkuu näissä piireissä. Sitä en juurikaan oikein ymmärrä. Mikä ihme vimma ajaa tyypin johonkin jota inhoaa. Saako siitä jotain sairasta tyydytystä. En voisi kuvitella että vaikka roikkuisin ja trollilisin jonkun hevosharrastus keskustelupalstan sivuilla kun hevosharrastus minua ei kiinnosta pätkän vertaa, tai vaikka koiraharrastus piireissä. Tai voihan olla että on kärsinyt jonkin pahan trauman ufopiireissä aikana josku kivijakirves, ja ei pääse siitä yli millään ja kostaa tällä lailla sen. Tuolle käytökselle löytyy kyllä lääketieteellinen selitys. Tiiasys, ota hieman selvää tästä kaverista ennen kuin fanitat, vai......
        Tämänkin viestin jälkeen tulee pari-kolme raivokasta hyökkäystä, mielisairas,hullu jne....

Sitä päästiin taas avohoitojaksolle? Muista ottaa lääkkeeksi niin ei varaktorin kurkistaa läheskään niin usein pistorasiasta.

• nollahavainto

Ehtivä mies taitaa olla tai sitten vain olet kerännyt kaikki inhoamasi kommentit muodostamasi kummituksen alle.

• heheheh
        Tiiasays kirjoitti:

Hänhän on sanonut jo aikasemmin, että ei edes oo tulossa ufomiittiin.
        Miks pitäs ottaa kuva? Jos noin kiinnostaa, niin mene itse paikanpäälle kysymään lupa ja ottamaan. Vaikeapa kai sitä kuvaa on ottaa, jos ei ko. henkilö ole sinne menossa.

On hän tulossa miittiin, muttei varaktorina.

• muuntautuvako
        heheheh kirjoitti:

Hameessako hän tulee?

• hamesolkku
        muuntautuvako kirjoitti:

Hameessako hän tulee?

Solkku tulee hameessa.

• Tiiasays
        Hämmästelijä- kirjoitti:

Fanitan? En minä mitään fanita, en edes tunne koko tyyppiä, en ole koskaan livenä nähnyt edes. Jonkun verran olen parin vuoden aikana kuitenkin lukenut tätä foorumia, että tiedän kuitenkin, että täällä on Varaktori (puheista päätellen) ja VCO ollut.
        Varaktori ilmoitti vain ettei ole tulossa miittiin, koska häntä on uhattu väkivallalla, sen enempää en hänestä tiedä.

Ps. Väkivallalla uhkailu on todella raukkamaista, kuka ikinä niin tekekään. Ihmisellä se vaan tuntuu menevän nin, että kun äly loppuu, niin voima jatkaa.
        Evoluution aikaansaannoksia joissakin ihmisissä.

Tokihan te voitte enemmänkin kertoa, että mitä täällä on vuosia sitten keskusteltu/sattunut, itse en jaksa ruveta kaivelemaan foorumin arkistojen kätköistä niitä.
        Itse edustan sinänsä aika nuorta sukupolvea kuitenkin rajatiedon kiinnostuksen saralla, kun ikää on vasta 24 :).

• Tiiasays

Aijaa, no sitten hän on tulossa miittiin? So?
        Se on hänen oma päätöksensä.

En ala vetämään kenestäkään ihmisestä johtopäätöksiä pelkästään foorumin keskustelujen kautta, oli kyse kenestä tahansa. En häntä henkilökohtaisesti tunne, joten en voi tietää millainen hän on.

Sen tiedän kuitenkin, että lauantain miittiin on myös muitakin skeptikkoja tulossa.
        Onkopa tuolla väliä, varsinkaan niille jotka ei itse ole tulossa?

Näkemisiin kaikille tuttaville ja tuntemattomille lauantain miittiin :).

• heheheh kirjoitti:

Näillä näkymin olen työnantajan järjestämissä pippaloissa jotka osuvat samalle viikonlopulle. Käpymäellä en vieläkään ole ennättänyt kylässä poikkeilemaan, mutta vielä se saadaan sekin retki järjestettyä. :)

• Oiskohan-näin

Paskoitko housuusi kuvitellun uhkauksen takia ja keksit tuon surkean selityksen.Et sinäkään voi olla noin yksinkertainen että jonkun ufokeissin takia joku tosissaan uhkailee väkivallalla. Ei tämä nyt niin vakavaa ole, mutta sitähän näkee uhkia joka puolella jos on siihen taipuvainen tai luoneteenlaatu on sellainen, eli vittuilee pitkin poikin haukkuen kaikkea liikkuvaa ja sitten pelkää omaa varjoaan.

• Oiskohan-näin kirjoitti:

Paskoitko housuusi kuvitellun uhkauksen takia ja keksit tuon surkean selityksen.Et sinäkään voi olla noin yksinkertainen että jonkun ufokeissin takia joku tosissaan uhkailee väkivallalla. Ei tämä nyt niin vakavaa ole, mutta sitähän näkee uhkia joka puolella jos on siihen taipuvainen tai luoneteenlaatu on sellainen, eli vittuilee pitkin poikin haukkuen kaikkea liikkuvaa ja sitten pelkää omaa varjoaan.

Oletko kuullut vanhaa sanontaa: ei tupata jos ei tykätä? Olen miittiin järjestänyt muutaman sadan euron edestä palkintoja kilpailuja varten joten enköhän ole oman osuuteni hoitanut?

• tungetnenäsjokapaikkaan
        VCO kirjoitti:

Oletko kuullut vanhaa sanontaa: ei tupata jos ei tykätä? Olen miittiin järjestänyt muutaman sadan euron edestä palkintoja kilpailuja varten joten enköhän ole oman osuuteni hoitanut?

Mitä ihmettä tunget itsesi noihin juttuihin missä käsitellään ufohavaintoja? Etkö ole umpiskepo joka kieltää kaiken ufoilmiöt ja havainnot? Mikä ihme sinua vetää näihin asioihin? Piruuttaasiko teet näin muille ja pääset irvistelemään myöhemmin heille?

• muumit-hukassa
        tungetnenäsjokapaikkaan kirjoitti:

Mitä ihmettä tunget itsesi noihin juttuihin missä käsitellään ufohavaintoja? Etkö ole umpiskepo joka kieltää kaiken ufoilmiöt ja havainnot? Mikä ihme sinua vetää näihin asioihin? Piruuttaasiko teet näin muille ja pääset irvistelemään myöhemmin heille?

Sulla ei kaikki inkkarit ole enää kanootissa...

• muumit-naantalissa
        muumit-hukassa kirjoitti:

Sulla ei kaikki inkkarit ole enää kanootissa...

Eikö noita asiallisia kysymyksiä voi esittää täällä, vai oletko joku tuon skepon jokin seuraaja-apostoli. Aika ajoin noita saman tyylisiä kysymyksiä ovat monetkin kirjoittjat esittäneet tuon hemmon omalaatuisesta käytöksestä.

• pata_kattilaa
        muumit-naantalissa kirjoitti:

Eikö noita asiallisia kysymyksiä voi esittää täällä, vai oletko joku tuon skepon jokin seuraaja-apostoli. Aika ajoin noita saman tyylisiä kysymyksiä ovat monetkin kirjoittjat esittäneet tuon hemmon omalaatuisesta käytöksestä.

Omalaatuista on pikemmin sinun hääräämisesi tällä palstalla. Sotket ketjuja, asettelet kieltoja ja keksit mitä herjaavampia nimityksiä kirjoittajille. Ei ihme että ole yhtä inhottu persoona molemmin puolin aitaa.

• Epäilevätöymäs

Onko siellä pakko esiintyä tunnistettavasti? En haluaisi missään nimessä kenenkään ulkopuolisen hoksaavan, että olisin hurahtanut lopullisesti. Sehän vaikuttaisi negatiivisesti työnsaantimahdollisuuksiini ja yhteiskunnalliseen asemaani hyvin raskaasti ja lopuksi ikääni.

• P67

Ihan on itsestään kiinni.

• totuudenjyvä

Ufot ilmiönä alkaa olemaan pikkuhiljaa nykyään aika yleinen aihe. Salaa asia kiinnostaa monia, jotkut ei silti uskalla niistä puhua, koska pelkäävät joutuvansa ivan kohteeksi. Toivottavasti tulevaisuudessa tämäkään aihe ei enää olisi niin tabu. Tälläisillä tapahtumilla asiaa ajetaan oikeaan suuntaan. Keskustelu lisääntyy ja sitä kautta ihmisten avoimuus lisääntyy.

• foliohattupäitäootte

Siellä varmaan vedetään foliohatut päähän......

• erlaa-sen-olla-pitää

Kaksinkertainen, tulevalle ja lähtevälle liikenteelle omansa.

• Ex-Kähmis

Minulla oli tarkoitus tulla, kun olin siinä ensimmäisessäkin jopa jonkinlaisena puuhamiehenä. Pappahommat ajoivat kuitenkin miitin ohi, joten en pääse tulemaan, jonka Tertulle jo ilmoitinkin.
      Nyt kun arkkiskeptikko ei tule miittiin, niin uskaltavat varmaan aremmatkin lähteä mukaan. Vaikka en minä ihan niin pelottava ole. ;-)

Hyvää miittiä kaikille paikalle pääseville ja etenkin isäntäväelle.

• Tiiasays

Sinne on kyllä tulossa muitakin skeptikkoja varmaankin, joten ei sillä kai väliä, kunhan keskustelu on hedelmällistä puolin ja toisin :).
        En itse ole mikään kyllä ääriskeptikko, mutta en täysi ufouskovainenkaan, joka uskoo aivan kaikkeen. Lähinnä tutkijamielinen vain olen. Toivottavasti kuitenkin juttuseuraa riittää ja paljon puheenaiheita miitissä myös tällä kertaa :).

• mikkihiirenkenkä
        Tiiasays kirjoitti:

Sinne on kyllä tulossa muitakin skeptikkoja varmaankin, joten ei sillä kai väliä, kunhan keskustelu on hedelmällistä puolin ja toisin :).
        En itse ole mikään kyllä ääriskeptikko, mutta en täysi ufouskovainenkaan, joka uskoo aivan kaikkeen. Lähinnä tutkijamielinen vain olen. Toivottavasti kuitenkin juttuseuraa riittää ja paljon puheenaiheita miitissä myös tällä kertaa :).

Höpöhöpö. Täyshörhö olet vaan, tunnusta suoraan. Ei kukaan selväjärkinen tuollaiseen hömppään mene mukaan.

• Tiiasays
        mikkihiirenkenkä kirjoitti:

Höpöhöpö. Täyshörhö olet vaan, tunnusta suoraan. Ei kukaan selväjärkinen tuollaiseen hömppään mene mukaan.

Mua lähinnä huvittaa vain tuo sun kommenttis :)...
        Eihä siinä, jos oot tuota mieltä, mutta mitäs harrastuksia sulla itselläsi on?

Tuntuu olevan jotenkin niin väärin joidenkin mielestä, että on kiinnostunut tästä aihepiiristä.
        Pitäisi olla sun mielestä varmaan vain kiinnostunut iltasanomien lööpeistä ja 7päivää -lehden juoruista?

Ihmeellisesti mielipiteissään niin kahtia jakautunutta porukkaa täällä keskustelupalstalla. Ääriskeptikot lyttää kaiken ennen kuin edes vaivaantuvat tutkimaankaan asioita. Niistä sun niinkutsutuista "hörhöistä" en viitsi nyt edes mitään sanoa, kun youtube on niitä täynnä...

• Siinä lähtee melkoinen mälli ufoaluksia taivaalle. Saa nähdä tuleeko niistä ufohavaintoja sutille. ;)

• Käpis_

Saas nähdä, aika hyvin lähtivät Jyväskylän suuntaan menemään :)
        Tosin paristot saattaa hyytyä tätä ennen, mutta jos Toivakan yli
        ehtisivät lentämään..

• Käpis_ kirjoitti:

Saas nähdä, aika hyvin lähtivät Jyväskylän suuntaan menemään :)
        Tosin paristot saattaa hyytyä tätä ennen, mutta jos Toivakan yli
        ehtisivät lentämään..

Sopivan voimmakkaaseen ilmavirtaukseen kun osuu, niin pallo huitelee melkoista vauhtia eteenpäin. No jäädään kuulostelemaan tuleeko niistä havaintoja. Hienon näköisiä varmasti ovat olleet livenä katsella. Veikkaan ettei tuo video tee asialle täyttä oikeutta esimerkiksi väritoiston suhteen.

• ei-jumalauta
        VCO kirjoitti:

Siinä lähtee melkoinen mälli ufoaluksia taivaalle. Saa nähdä tuleeko niistä ufohavaintoja sutille. ;)

Katoppa, kun härpäkeasiantuntija innostu. sait varmman hyviä kiksejä tästä. Että taas SUT kaunat lyö pintaan. Olet melko idiootti.

• ei-jumalauta kirjoitti:

Katoppa, kun härpäkeasiantuntija innostu. sait varmman hyviä kiksejä tästä. Että taas SUT kaunat lyö pintaan. Olet melko idiootti.

Sulla on se viimeinenkin muumi laaksosta karannut. Eihän tuollaiselle voi olla edes vihainen, lähinnä tässä kai pitää sääliä.

• olet-toivoton-tapaus
        VCO kirjoitti:

Sulla on se viimeinenkin muumi laaksosta karannut. Eihän tuollaiselle voi olla edes vihainen, lähinnä tässä kai pitää sääliä.

Kyllä se parantumaton onneton skitso-tapaus olet sinä.

• petteripanda
        olet-toivoton-tapaus kirjoitti:

Kyllä se parantumaton onneton skitso-tapaus olet sinä.

Kun tätä ketjua seuraa sivusta, tulee mielipiteestä ihan toinen. Oletko oikeasti terve ihminen?

• olikokoukku

Oliko hellakoukku paikalla?

• olikosolkku
        olikokoukku kirjoitti:

Entä oliko solkku ja oliko sillä hame päällä?

• Tiiasays
        olikokoukku kirjoitti:

Ei ainakaan kukaan miitissä sanonut, että kirjottelee hellakoukku -nimellä täällä foorumilla.
        Joten ei kai ollut... Eikä ollut ketään solkkuakaan??
        Tai no mistä minä noista fooruminimistä tiedän, mutta tuskin oli.

• Tiiasays kirjoitti:

Ei ainakaan kukaan miitissä sanonut, että kirjottelee hellakoukku -nimellä täällä foorumilla.
        Joten ei kai ollut... Eikä ollut ketään solkkuakaan??
        Tai no mistä minä noista fooruminimistä tiedän, mutta tuskin oli.

Eipä heitä näkynyt, miitissä.

• Peukkua

Hieno video ja kiva nauru.

• Ex-Kähmis

Hieno video. Kirjoitit paristoista, eli valo taisi lähteä ledeistä? Mistä nostovoima? Kiinalaiset lyhdyt, joiksi noita olisin joku vuosi sitten veikkallut, taitavat tulipalovaaran takia olla kiellettyjä.

Ihan tuli Putte Possun nimipäivät mieleen. "Oi jospa oisin saanut olla mukana".

• videonkatsonut

Videosta päätellen heliumilla täytettyjä "vappupalloja" taisivat olla. Paristoksi veikkaan 3V nappiparistoa johon ledi varmaankin kiinnitetty ilman etuvastusta. Mahtuu hyvin vappupallon suusta sisään ennen täyttöä kumi kun venyy sen verran. Käpis korjatkoon jos olen väärässä.

• Lyhtyjäkin olisi ollut, mutta kun ei tullut edes haettua lupaa niille, niin pölyä saivat jäädä edelleen keräämään. Ehkäpä joskus talvella/ keväällä voisi niitä lupia hakea, olisi ainakin turvallisempaa. Videosta tuli ihan hyvä, mutta jätti myös ”nälän”. Seuraavasta "valopallovideosta" tulisikin sitten jo hiukkasen ”lennokkaampi”… jospa sitten voisit olla mukana..

• videonkatsonut kirjoitti:

Videosta päätellen heliumilla täytettyjä "vappupalloja" taisivat olla. Paristoksi veikkaan 3V nappiparistoa johon ledi varmaankin kiinnitetty ilman etuvastusta. Mahtuu hyvin vappupallon suusta sisään ennen täyttöä kumi kun venyy sen verran. Käpis korjatkoon jos olen väärässä.

Jep, heliumia käytettiin ja ”vappupalloja”. Ledit paristoineen oli sellaisia palloihin jo valmiiksi asennettuja ja ainut mitä piti tehdä oli vetäistä muoviliuska pois niin valo syttyi. Ihan pätevä systeemi ja saattaapi olla, että niitä tulee toistekin hankittua :).

• Tiiasays

Olipa kyllä mukava miitti. Harmi vain, että niin moni perui tulemisensa, vaikka monet oli kyllä ilmoittanu tulevansa... Loppujenlopuksi paikalle ei sattunut kuin muutama, kuitenkin jutunaihetta riitti pitkin päivää ja yötä.

Hienot palkinnot VCO oli järjestänyt, voitin vlf-vastaanottimen ja puoliso pienemmän kolmioufo -pienoismallin.
      Esp-korteilla osui itsellä 8/25 oikein :D. Testattiin vielä kertaalleen, ei mennyt sillon kuin 2/25 oikein.
      Se kuka sai eniten oikein tuossa ekalla kierroksella, voitti sen vlf-vastaanottimen, no puolisolle se meni käyttöön, kun sitä on alkanut kiinnostamaan nuo radioamatöörijutut :).

Led-pallot oli kyllä aika hienot, saa nähdä tuleeko SUT:iin ilmoituksia :D.

Varpujenkin taivutus kivaa ja geigermittarin testaus oli aika jännä kokea :).

Kylläpä sitä kaipais tälläsiä miittejä/tapahtumia enemmänkin Keski-Suomen alueella.

Meidän puolesta kiitos mukavalle miittiporukalle ja erityisesti kiitoksia kovasti Havumäelle vieraanvaraisuudesta ja todella mukavasti järjestetystä miitistä, kyllähän tuota puolison kanssa odotettiinkin.

• Radioamatööritouhut jos kiinnostaa, niin minulta saa apua alkutaipaleelle. :)

• Tiiasays
        VCO kirjoitti:

Radioamatööritouhut jos kiinnostaa, niin minulta saa apua alkutaipaleelle. :)

Pistän Käpikselle ja pihlaja67:lle sähköpostia tässä joku päivä, jospa sitten antaisivat sun sähköpostin. Täältä kautta sitä osoitetta ei tietty kannata antaa, muutenkin aika häiriköity tämä palsta...

Itse en tajua lähinnä mitään noista lähettimistä ja vastaanottimista :D, kun en ole niihin perehtynyt. Puoliso on niistä kiinnostunut ja kaverinsa (joku radiotekniikan alan osaaja ja amatööriharrastelija) kanssa on niistä keskustellut aika paljon.

• hyväneuvo

Nuorten naisten kannattaa kiertää vanhat miehet kaukaa varsinkin tämän. Nytkin sen toinen käsi vatkas hurjasti kun kirjoitti tuon viestin.

• AhistaakoKuupasta

Taidat olla vähän kipee?

• ehkäpäonkin
        AhistaakoKuupasta kirjoitti:

Taidat olla vähän kipee?

Onko tuo Tiiasays kipeä mielestäsi kun noin deittailee vanhan varaktorin kanssa?

• Tiiasays
        ehkäpäonkin kirjoitti:

Onko tuo Tiiasays kipeä mielestäsi kun noin deittailee vanhan varaktorin kanssa?

Deittailee? Hyvä on sieltä huudella, kun ei edes mitään tiedä, että mistä on kyse??

Eli:
        Voitin vlf-vastaanottimen miitissä ja annoin sen puolisolleni. Havumäen porukalta pyydän VCO:n sähköpostiosoitteen, jotta puolisoni voi laittaa viestiä noista radioamatöörijutuista hänelle, jos puolisoani kiinnostaa.

On teillä taas ihme kuvitelmat päässänne...

Ps. Puhuttiin muuten miitissä myös tästä nykyajan älyttömätä foorumikeskustelusta. Kaikenlaista sitä jotkut uskaltaa jauhaa nimettömänä, mutta face to face ollaan joko hiljaa, tai jotkut sitten osaa myös puhua asiallisesti... :)

• onkopaonko
        ehkäpäonkin kirjoitti:

Onko Tiiasays jupiterinhaamu?

• Tiiasays
        onkopaonko kirjoitti:

Tietääkseni ihan ihminen olen. Mitä tarkoitat tuolla "jupiterinhaamulla"?

• EriOn
        Tiiasays kirjoitti:

Tietääkseni ihan ihminen olen. Mitä tarkoitat tuolla "jupiterinhaamulla"?

On eräs foorumilla kirjoittanut nimimerkki.

• entinenjupiterin-haamu
        onkopaonko kirjoitti:

EI ole :)

• Kiitokset myös täältä miittiporukalle sekä säänhaltijalle :)

• tähtäilee.vielä

kävi mielessä... mutta kauheen kovasti oottais - mitä katot noita ja.
      Toi maksaa jotain... taas?

• eimeneläpi

Oliko siellä miitissä mitään uutta? Vai oliko taas niin, että jokunen pöljä näytti iankaikkisen vanhoja kuvia jostain mistä ei saanut edes selkoa kumminpäin pitäisi katsoa? Toinen pöljä kertoi samaa itsekeksimäänsä juttua muka todellisesta alienista joka söi jotain.

• Lent-o-lent

Ufomiitti 2017, sitä odotan.

• sekatyomies

mark1:23. Ja heidän synagoogassaan oli juuri silloin mies, jossa oli saastainen henki; ja se huusi
      24. sanoen: "Mitä sinulla on meidän kanssamme tekemistä, Jeesus Nasaretilainen? Oletko tullut meitä tuhoamaan? Minä tunnen sinut, kuka olet, sinä Jumalan Pyhä."
      25. Niin Jeesus nuhteli sitä sanoen: "Vaikene ja lähde hänestä".
      26. Ja saastainen henki kouristi häntä ja lähti hänestä huutaen suurella äänellä.
      27. Ja he hämmästyivät kaikki, niin että kyselivät toisiltaan sanoen: "Mitä tämä on? Uusi, voimallinen oppi! Hän käskee saastaisia henkiäkin, ja ne tottelevat häntä." LUUK8:27. Ja kun hän oli noussut maihin, tuli häntä vastaan kaupungista mies, jossa oli riivaajia; ja hän ei ollut pitkään aikaan pukenut vaatteita ylleen eikä asunut huoneessa, vaan haudoissa.
      28. Kun hän näki Jeesuksen, parkaisi hän ja lankesi maahan hänen eteensä ja huusi suurella äänellä: "Mitä sinulla on minun kanssani tekemistä, Jeesus, Jumalan, Korkeimman, Poika? Minä rukoilen sinua: älä minua vaivaa."
      29. Sillä hän oli käskemäisillään saastaista henkeä menemään ulos siitä miehestä. Sillä pitkät ajat se oli temponut häntä mukaansa; hänet oli sidottu kahleisiin ja jalkanuoriin, ja häntä oli vartioitu, mutta hän oli katkaissut siteet ja kulkeutunut riivaajan ajamana erämaihin.
      30. Niin Jeesus kysyi siltä sanoen: "Mikä on nimesi?" Hän vastasi: "Legio"; sillä monta riivaajaa oli mennyt häneen.
      31. Ja ne pyysivät häntä, ettei hän käskisi heidän mennä syvyyteen.
      32. Niin siellä oli vuorella suuri sikalauma laitumella; ja ne pyysivät häntä, että hän antaisi heille luvan mennä sikoihin. Ja hän antoi niille luvan.
      33. Niin riivaajat lähtivät ulos miehestä ja menivät sikoihin. Silloin lauma syöksyi jyrkännettä alas järveen ja hukkui. JEESUKSEN KRISTUKSEN nimessä on voimaa!!!!

• unknown2

Entä miten tämä liittyy aiheeseen??

• Tiiasays

Eikös se niin tainut olla, että tämä 2016 miitti jäi nyt vihon viimeiseksi Havumiitiksi? Näin minä ainakin käsitin asian...

Onpahan tuo ikävää järjestäjienkin puolesta, että porukkaa ilmottautuu noin paljon ja sitten ei saavutakaan paikalle ja tulee myös niitä aivan viime hetken peruutuksia. Itse en ainakaan tykkisi.

Miitti oli tosi mukava, puheenaiheita oli puutarhanhoidosta, tieteeseen, parapsykologiaan ja ufoihin asti.
      Olisi kannattanut myös itse tulla paikanpäälle, niin olisit itse voinut osallistua keskusteluun.

Taitaa olla mun naurua noissa videoissa myös :D..

• Loppuiko

Olenkin aina sanonut että ufoilu on naurettavaa touhua ;D

• Tiiasays

Kyllähän ne led-ilmapallot oli sen verran mukavia, että oikein nauratti :).

• Kyllä se tämänkertainen taisi olla se viimeinen Havumiitti.

• Bigfoot67

Jaa, tuollaistako ufomiitit on, led paloille naureskelua ja puutarhatonttukeskusteluja, päiväkotitouhua

• A.humanoid

Onko steven greer jo kutsuttu?

• junameniohi

Miitti on mennyt jo vähän rapiat yli viikko sitten. Myöhässä olette.

• Miittailis

joo... ollu aivan täpinöissään monta vuotta jo, että koska mut kutsutaan, mutta... Pakko olla väärä osoite tai jotain teillä siellä jäsentietokannassa... flippaa tai o.o?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      241
      2408
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1848
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      71
      1690
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1285
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      63
      1184
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1158
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1048
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1040
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      894
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      872
    Aihe