kaksio Agadirissa suomalaiselta luotettavasti

jjjjjjjjjjjjjjjjjj

200 e viikoksi

400 e kaksi viikkoa

250 e / kuussa pidemmäksi aikaa ( vuodeksi tai enemmän )

vartioidulla alueella

kalustettu, nykyaikainen, 2 km hienosta rannasta

eastbohemia@wippies.com

5

150

Vastaukset

• Hei!
      Saisinko kuvia ja muuta lisätietoa, esim. kaksion tarkka sijainti? Olen 77 vuotias suomalais-ranskalainen eläkkeeellä oleva nainen ja vietän vuoden mittaan useita kuukausia Agadir'issa. Pitempiaikainen (vuoden tai+) vuokraaminen kiinnostaisi minua.

• ÓTA ASUINKAVERIKSI, OLISIN VALMIS MUUTTAMAAN PITKÄKSIKIN AJAKSI.
        OLEN 67 V

• Hei!
      Saisinko kuvia ja muuta lisätietoa, esim. kaksion tarkka sijainti? Olen 77 vuotias suomalais-ranskalainen eläkkeeellä oleva nainen ja vietän vuoden mittaan useita kuukausia Agadir'issa. Pitempiaikainen (vuoden tai+) vuokraaminen kiinnostaisi minua.

• ÄLKÄÄ MISSÄÄN TAPAUKSESSA MENKÖ VUOKRAAMAAN TÄTÄ KAKSIOTA JOTA SE ILMOITTELEE. OLETTE IKUISESTI KUSESSA.

• Suomalaisten kannattaa vuokrata Sarandasta ...tai Durresista..siellä yhä enemmän suomalaisia..siis Albaniasta..hyvä Eurooppalainen maa..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Greta Thunberg kritisoi Suomen hallitusta

”Tämä on epäonnistuminen”. https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006515088.html Thunberg on liittänyt mukaan perustamansa Fridays for Future -liikkeen
      Maailman menoa
      295
      12110
    2. Tiesikö Martina miehensä taustat?

Turkkilainen miljonääri onkin irakilainen jolla huikea rikostausta? Askarruttaa tiesikö Martina mistä on kyse vai tuliko yllätyksenä. Joka tapauksessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      227
      7710