Kuulostaako tutulta?

lifeisamazing

Ennen vietin elämääni viikonloput juoden ja viikot touhuten omiani , ei paljoakaan kiinnostanut toisten sanomiset ja ajattelumaailma oli todella pimeetä . No mutta tuli kaiken kattava herätys vastaan jota seurasi noin puolen vuoden näyt ja erikoiset kokemukset (olotilat,mielentilat) . Koin vahvasti Buddhan läsnäolon ja siitä noin 2 kk tuli Shiva . Tänäpäivänä noiden kokemuksien ansiosta tiedän etten olekkaan "minä" (ego)vaan mieleni takana oleva sukupuoleton tietoisuus johon kehoni/mieleni on alkanut ikäänkuin suuntautumaan asenteiltaan . Kaikki oppimani jouduin hylkäämään totuuden paljastettua ja nykypäivänä ihmettelenkin ihmisten käyttäytymistä ja olemista omissa ns. rooleissaan tietämättä todellista olemustaan . Luulen tietäväni mistä on kyse mutta olisi mukava homma jos joku muu on kokenut samanlaista ja ehkäpä kertoisi omista kokemuksistaan :) Kruunuchakra on säteillyt fyysisesti aikalailla välillä ja kundaliini nousi ainakin lapaluihin asti taannoin . Ennen menin ja touhusin aikalailla ja nyt tavoitteena on rauha ja tasapaino elämässä koska sisälläni se vallitsee täysin .

6

147

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pahasairaus

Kyllä kuulostaa tutulta.
      Vastaanotollani käy aina silloin tällöin vastaavanlaisilla oireilla varustautuneita.
      Diaknoosi on yleensä paranoidinen kitsofrenia, luulosairaus tai -harhaisuus.
      Määrään kyseiset ihmiset silloin suljetulle osastolle ja tupla-annoksen skitsofrenia lääkkeitä.
      Pari vuotta kovaa hoitoa auttaa ja jos ei muuten tehoa, niin lobotomia ajaa pirut päästä pihalle.

• lifeisamazing

Tarkoitin ihmisten kokemuksia enkä mielikuvitus lääkärin jolla on kirjoitus vaikeuksia .

• tännekirjoitellut

Hyvin kyl sanottu. Elää ulkoisestikin rauhassa, kun sisällä on rauha. Sisäinen muutos muuten heijastuu ulos ilman yrittämistäkin. Äsken kun tulin kotiin niin matkalla tapasin oikein mukavan ennestään tuntemattoman tyypin. Tyyppi sano moi, mä vastasin ja sitten jo käteltiin ja kerrottiin kuulumisia.

Kundaliini on tehnyt ennen niin hiljasesta syrjäänvetäytyjästä sosiaalisemman ja pystyy vaistoamaan asioita herkemmin. Juttu luistaa spontaaneissakin tilanteissa. Kundaliinista saa kyllä maksaa, entisen persoonan on saanut maksaa. Se on kova hinta, mutta tulos on yllätyksellisen mahtava. Voi elää, ei tarvi pingottaa :)

• lifeisamazing

Näytä tuntemattomia on itsellenikin alkanut esiintymään aika ajoin :) Hetki temppeli elämää sopisi minulle nyt pikemminkin :D

• Rikkautta-ja-syitä

Jokaisella on omanlaisensa kokemukset ja omanlaisensa tie.

• lifeisamazing

Totta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      318
      7464
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2156
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1827
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1372
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1277
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1241
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1220
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      55
      1151
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1081
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1019
    Aihe