On ollut kannattavuus nolla? VW

seataudiskodaVWsama

13

89

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiaruleshyundai

      Totta sitä golfia kohta myydään puoleen hintaan.

      Kuka muuten uskaltaa ostaa kun takuutakaan ei ole?

      • paaliinVWskodaudiseat

        petos alkoi jo 20v sitten.

        Paaliin menee VW


    • haeapuamuualta

      Jos sulla on vwskodaaudiseat ja haluat ne kaikki paaliin, niin se on sun oma asiasi.
      Siihen emme me muut voi vaikuttaa. Kannattaa kuitenkin miettiä ammattiauttajan apua tuohon päänsisäiseen ongelmaan, kun tuskin sitä apua näiltä sivuilta löytyy.

      • VWpääkipiä

        Ja vastataan kun kiinnostaa?


      • helvetinketjuVWaudi

        Monessa maassa nyt myynti lähenee mutapohjaa?
        Usa,brasialia jne.
        Taitaa olla melko hätä kädessä ja ja pakotettu alemyyntiin tai kia takuuseen?


    • eitod

      Ei sun päänsisäiset ongelmat varmaan ketään kiinnosta.

      • politiikkaVWsaksaskoda

        Mutta vuonna 1999 alkanut VW huijaus kiinnostaa varmaan toisia valmistajia ja hallituksia..


      • Das.vilppi
        politiikkaVWsaksaskoda kirjoitti:

        Mutta vuonna 1999 alkanut VW huijaus kiinnostaa varmaan toisia valmistajia ja hallituksia..

        Eikä ole ensimmäinen kerta kun saksalainen huijaa! Eikä viimeinen. Hyväuskoiset hölmöt suomalaiset kelpaavat aina maksajiksi ja konserni ja merkkeli kiittävät kun härmäliset ovat rähmällään kuin neuvostoliittoon aikoinaan.


    • aivansamamyydäänkö

      Luuletko että suomi on vag konsernin myynnin ykkösmaa?Varmaan konsernille ihan sama myydäänkö niitä täällä vai ei.

      • PärjätäänilmanMainiosti

        Toivottavasti tulevaisuudessa ei myydä YHTÄÄN VW Groupin tuotosta.......


      • buahahaaaaahaa
        PärjätäänilmanMainiosti kirjoitti:

        Toivottavasti tulevaisuudessa ei myydä YHTÄÄN VW Groupin tuotosta.......

        Sehän olisi tohjokauppiaan unelma, valitettavasti se ei toteudu.


      • Konserni.huijaa
        buahahaaaaahaa kirjoitti:

        Sehän olisi tohjokauppiaan unelma, valitettavasti se ei toteudu.

        Automyyjien taisteluareena ainakin on tullut tästä palstasta. Ei kukaan tervepäinen ja itse autovalinnastaan päättävä jaksa enää lukea kaikkea sontaa, mitä täällä yritetään syöttää. Siksi täällä ei juurikaan automyyjien lisäksi ole kuin muutama trolli haukkumassa Toyotaa. Vikavaagenin ongelmat ja huijaukset muut mediat kertovat luotettavammin.


      • pörhönmyyntiVWskoda
        Konserni.huijaa kirjoitti:

        Automyyjien taisteluareena ainakin on tullut tästä palstasta. Ei kukaan tervepäinen ja itse autovalinnastaan päättävä jaksa enää lukea kaikkea sontaa, mitä täällä yritetään syöttää. Siksi täällä ei juurikaan automyyjien lisäksi ole kuin muutama trolli haukkumassa Toyotaa. Vikavaagenin ongelmat ja huijaukset muut mediat kertovat luotettavammin.

        VW pelastus on antaa 7 vuoden kia takuu tuotteille.
        Muuten uusi jää kauppaan
        Aika hyvin maine leviää median mukana.Kyllä työpaikoilla ja tutut välttää VW autoja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      2062
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1936
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1885
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1598
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1330
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe